Hirdetés
- Nillkin CamShield cover case for Xiaomi Redmi K70E, Xiaomi Poco X6 Pro 5G
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázs1986
addikt
Sziasztok!
Első ebay rendelésem elég érdekesre sikerült. Szerintetek mennyi esélyem van arra, hogy viszont látom a kb. 4600Ft-omat (20.98$)?
A következő a sztori: rendeltem egy ODD/HDD keretet február 4-én, PayPal fizetéssel. Srác írt, hogy valami kínai tavaszi fesztivál miatt csak febr.20 körül postázza, de ha az soká van, jelezzek és visszafizeti. Jeleztem, de erre azt válaszolta, hogy febr.5-én postázta. Ez még nem is baj, valóban megjelent a tracking number is (RC150250410HK).
Február 19-én érkezett el abba a községbe, ahol lakom, viszont onnan visszaküldték, mert nem volt a borítékon azonosítható utca / házszám (felhívtam a postát, név és származás alapján emlékeztek a csomagra, azt mondták, egyáltalán nem voltak ezek az adatok feltüntetve, csak ország, település, irányítószám és név). Posta.hu nyomkövetője is "Cím elégtelen" hibát ír a visszaküldés okához. (Megjegyzem: nem értem, vámkezelésnél hogy nem tűnik ez fel. Na mindegy.)
Írtam a srácnak egyből üzenetet, megírtam, hogy nem írta fel a pontos címet a borítékra, a csomag útban van vissza (tracking number ezt igazolja). Bemásoltam az Ebay, a Posta.hu, és a Hong Kong Post checker-jének az angol szövegét is. Azt válaszolta, hogy nem baj, küld újat, ha adok pontos címet. Nem értem, miért nem bírta kimásolni (többször megnéztem, jó címadatok vannak megadva). Nem baj, megírtam üzenetben. Pár nap múlva azért mégis rákérdeztem, hogy mi a helyzet, küldi-e a csomagot, és ha igen, tud-e új tracking number-t adni. Emlékeztetésképp leírtam az eredeti problémát. Válasz ugyanaz: adjak címet és küldi. Megint megírtam a címet. Március 1-én tracking number szerint az eredeti csomag Hong Kong-ba érkezett, és címre szállításra várt. Ezt megírtam neki bemásolva a checker szövegét, és kérdeztem, hogy a csere csomag hogy áll. Válasz: Utánajár a csomagnak, és küldi az újat. Majd a végére (számomra érthetetlen okból) odabiggyesztette: "Figyelem: február 5-én postáztam." Március 5-én még mindig címre szállításra várt az eredeti cucc. Írtam a gyereknek, hogy ugyan kérdezzen már rá, hogy mi van ott, és küldhetné nekem az újat. Az összes válasz ennyi volt: "Február 5-én postáztam." Válaszoltam neki másnap, hogy tudom, hogy az eredetit akkor adta fel, de emlékeztetném, hogy nekünk volt egy kis kavarodásunk, és újra mindent bemásoltam, hogy emlékezzen. Válasz: "Február 5-én postáztam."
Elborult az agyam, ezért így több, mint egy hónap tökölés után nyitottam 8-án egy Case-t. Leírtam megjegyzésben az egész sztorit, és oda is bemásoltam a checker-ek válaszait, kiegészítve azzal, hogy már egy hete Hong Kong-ban áll a csomag, és emberünk nem igazán akar utánajárni hogy miért (lehet, hogy a saját pontos címét se írta rá), de ez nem az én gondom, csak fizesse vissza a pénzemet. Erre egyáltalán nem reagált még az eladó.
Másnap írtam egy üzenetet neki a Case-n belül, hogy lássák majd a "bíráink" is. Annyi volt benne, hogy legyen szíves kitölteni egy űrlapot aminek a pontos kitöltését csak ő tudja megcsinálni és amiből kiderül, mi van a csomaggal. Valamint, ha még megvan akkor az eredeti feladóvevényt bescannelhetné és valahogyan elküldhetné, hogy lássuk, mi van rajta. Természetesen eddig erre sem érkezett válasz.
Az eladó 97.3%-os, 6511 "pontos".
Elnézést, amiért kilométeres a hsz, de nem igazán tudom rövidebben összefoglalni. Szóval a kérdés az, mit tehetek még, és mennyi esélyem van a pénzem viszontlátására? -
Balázs1986
addikt
válasz randras #29671 üzenetére
Ez alapján így tök jól lehet lopni...fizettetek, direkt rossz címet adok meg címzettnek és feladónak is, megvárom amíg lecseng a case, majd jelentkezek a visszaküldött csomagért személyesen, mutatva hogy csak félreírtam a feladási címet, de nálam a szelvény meg az irataim. Fasza
-
Balázs1986
addikt
válasz randras #29673 üzenetére
Mondjuk amit még furcsállok, hogy seller és item location is Taiwan, ahhoz képest Hong Kong-ban akad el a csomag, meg eleve HK a tracking number is. Kína két totál külön tartománya. Létezik, hogy a cuccot valójában Hong Kong-ban gyártják, és ő is csak onnan rendeli be, eleve a célcímre (esetünkben hozzám) kérve? Ez indokolná, hogy miért nem tudják kézbesíteni nálam (x emberen ment át a címem, így torzulhatott az infó), és azt is, hogy a visszaküldés miért akadt el (cégek valószínűleg csak úgy lehet nem vesznek át kéretlen csomagokat). Ellenben felmerül a kérdés, hogy mennyire szabályos olyan terméket hirdetni, ami sose volt a sajátja.
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz kirkri #29675 üzenetére
Szerintem nem csalás, sok pluszja van az embernek. Az lehet, hogy tényleg cégtől rendeli ide, és nem számol azzal, hogy vissza lesz küldve a csomag. Viszont az eBay traffic number checker is mutatja, hogy Departed a státusz, szóval ja...
A Case-ben ma reggel méltóztatott reagálni, egy az egyben bemásolta a Hong Kong Post adatait:
Seller's message:
"Destination - Hungary The item (RC150250410HK) arrived at delivery office on 1-Mar-2013."
Ebből látszik, hogy el se olvasta, mit írtam előtte, mert akkor tisztán levenné, hogy oké hogy kézbesítésre vár, csak éppen Hong Kong-ban. Ezt most még egyszer megírtam, minden szükséges infót bemásolva, és nagy betűvel kiemelve a lényeget, ha el akarna veszni a részletekben.
Ha erre sem reagál emberi módon, akkor nyomom az Escalate-t. Van a termékel eBuy Buyer Protection, remélem, hogy nem ez nem csak egy hangzatos reklámnév. Az ismertetőjében az áll, hogy ha régóta nem kaptam meg a terméket, akkor nyugodtan használjam. Márpedig én február 4 óta várok. Szóval...hátha.tamas1985: Nálam most jó a posta.hu nyomkövetés.
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz faresz5 #29683 üzenetére
Annyiban mégsem hülyeség, hogy bár leszarja az elégedettségedet, de ha előtte bontod ki, akkor van egy igen erős tanúd arra az esetre, ha komolyra fordul az ügy. Persze ez egy párezer forint értékű áru + kínai feladó esetében semmit se ér, de egy nagyobb összegű, Magyarországon belül lezajlott ügylet esetében jól jöhet.
Futárszolgálat esete: ők sem kötelesek megvárni, mégis jó pár olyan futárral találkoztam már, aki önként mondta, hogy ha gondolom, nyissam ki, és nézzük meg, az van-e benne, amit akartam...pont ugyanezért.
Az utánvét meg ugye nyilván azért fontos, mert előre utalás esetén nem mondja meg senki, hogy a pénzforgalom milyen ügylet miatt volt, utánvét esetében viszont adott, hogy miért fizetsz.[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz kirkri #29686 üzenetére
Szerencsére nem kellett még ilyesmibe keverednem. Viszont nekem nem szokott gond lenni a megváratás. Vagy kivételesen rendes a postásunk, vagy csak nincs pofája elmenni, ha már kapott párszáz forint borravalót (úgy kérek visszajárót).
Tanúként meg -ha jól tudom- köteles megjelenni, ha behívják...úgyhogy esetemben 100%, hogy nem hülyeség az utánvét...bár ennél az ebay-es gondomnál is már az átvétel (vagy inkább visszafizetés) résznél tartanánk[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz SUPREME7 #29690 üzenetére
Persze, nyilván nem kötelessége, ez tiszta sor. De voltam olyan naiv, hogy azt hittem, nem csak a mi postásunk jó fej A bíróság nem téríti meg az útiköltséget? Na ez is új Az eddig általam finoman szólva is nem szívlelt munkaügy ennyivel normálisabb lenne? Na jó, nem offolok tovább, majd ha lesz fejlemény a kusza ügyemben, azt bemásolom, ha lesz rá igény
-
Balázs1986
addikt
válasz Balázs1986 #29670 üzenetére
Mint ígértem, megírom a fejleményt. Ma még írtam délelőtt és kora este is a srácnak a case-en belül. Válasz semmi, meguntam. Rányomtam az Escalated-re, a 2000 karakteres indoklás részt szó szerint 0-ra írtam, pofátlanul kifejtve benne azt az aggodalmamat, hogy Taiwan location seller és item HK tracking number-rel játszik, szóval nekem gyanús, hogy egy HK cégtől közvetlen az én nevemre rendelt, ergo sose fogta meg a terméket, és a posta sem fogja megtalálni vele a visszaküldéssel. Meg belinkeltem a magyar, a kínai, és a 17track checker-t, hogy nézzék végig nyugodtan mindegyikkel a sztorit. Valamint azt is, hogy az eladó értetlenkedik, nem fogja fel, hogy elb*szta a címzést. A végére pedig egy "Summary: The item was sent back by the post office to the seller's fault. Now I don't have my money and don't have the ordered item." hangzatos sorocskát.
1:35-kor nyomtam rá kicsit félve a Submit-ra. 1:53-kor Gmail-en megjelent a bejövőben az email, hogy döntés született, visszakapom a pénzem. Ez kérem 18 perc! Írták, hogy nézzem meg a PayPal-omat, hogy megjelent-e. Persze, gondoltam, majd pont most egyből... De azért megnyitottam, és a History szerint már át is terhelték a kártyámra a 20.98$ összeget. Már csak a váltással bukhatok valamicskét, de őszintén szólva azt már pont lesz*rom
Én se hiszem el ezt a 18 perces bírálatot, de bárki kéri, lövöm a screenshot-ot
Ja, igen, a lényeg...indoklás:
We didn't receive valid tracking information from the seller. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case.
Ez még mondjuk érdekes. A tracking number valós, az biztos. Lehet, hogy Hong Kong-tól már nem követhető? Vagy csak jól tettem, hogy beleírtam a HK-TW dilemmámat?Megjött a bizalmam a rendszer felé. Azt hiszem, holnap elkezdek bináris órát keresni
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne. Olvasgattam a vámoltatásról, meg annak véletlenszerűségéről, meg ÁFA és társai kiróvásáról. Következő a dilemmám:
Van 3, nem túl nagy összegű, de lehet, hogy már vám- és áfaköteles termék (alapáron 12ezer Ft körüliek), az egyiket szeretném megrendelni. Kb. hasonló árban vannak, csak más-más hellyel szállítási feltételekkel.
Első (Kína, 5$ szállítás)
Második (Kína, ingyen szállítás -ez mondjuk gyanús, nem lesz tracking number ekkora értékhez)
Harmadik (Törökország, 10$ szállítás, de eddig ez a legmegbízhatóbb...ránézésre).
A kérdés az lenne, hogy mire kézhez kapom, milyen várható költséggel számoljak, illetve van-e mód arra, hogy a vám ne foglalkozzon vele?
Ja, és még valami fontos: vámolásban jártas ember tud olyan eljárásról, ami tönkreteheti a diódát? (Pl. röntgent lehet, hogy nem szeretné.)
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Igen, 1W és 2W is van közöttük, még nem döntöttem el, melyik legyen. A karakterisztikákat még alaposan meg kell néznem, aztán majd eldől, melyikhez lesz a legegyszerűbb drivert csinálni (vagy szerezni, bár az neccesebb, mert ebay-en ahány driver, annyi kimenő áram, és általában véletlen se az általam nézegetett 1.2-1.8A közötti :S kísérletezgetni meg nem szeretnék 10ezres diódákkal). Tudom, hogy erős, azért kell: saját felhasználás (illetve barátnő), fába / műanyagba égetésre, vékony műanyag vágásra lenne leginkább használva. A vakság már 200mW-ra is igaz, nem hogy 1-2W -ra, szóval persze, vigyázni fogunk, néztem már ki szemüveget is.
(Valóban, közben találtam még egy esélyest, és véletlenül azt linkeltem. Ezt szerettem volna eredetileg, ehhez van szemüveg is...csak mivel licites, idő közben kiesett a szórásból).
Köszönöm a tanácsokat! Még annyi, hogy a csomag átvilágításra, meg a "kiveszem-megfogdosom-és-már-ki-is-sütöttem-a-diódát-a-saját-töltésemmel" dolgokra van esély?[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Tettem egy termékre licitet pár napja, 50$. Úgy gondoltam, nem nézegetem fél percenként, annyit rászánok, aztán ha túllicitálják, az se baj.
Viszont ma találtam egy kicsit más koncepciót: hasonló termék drágábban, fix áron, viszont több dolog jár hozzá. Összességében az érné meg. Viszont ugye itt van a korábban feldobott licitem. Bár még hátra van egy nap, de 41$-nál nem igazán akarják feljebb tornázni. Kezdjek attól félni, hogy megnyerem? (Hülyén hangzik, de tényleg ez van ) Sajnos licit visszavonást nem találtam. Meg ugye nem is lenne túl etikus, elvégre én tornáztam felfelé az árat. Bár, a 41$ ember elvihetné[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz Fancy-boy #29935 üzenetére
Sajnos ez nem játszik, 3 esetben lehetne:
- félregépeltem a licitet (az 50$ pont olyan, hogy nem tudnám megetetni )
- változott az áru leírása licit közben
- elérhetetlen az eladó
Egyéb esetben lehet írni az eladónak a licitem törlésének kérésére, de kb. kétlem, hogy tetszene neki az ötlet
Azért köszi! -
Balázs1986
addikt
A jelenlegi automata licitem 41$, az alattam levő emberke 40$-t nyomott. Megírtam ezt az eladónak, meg őszintén bevallottam, hogy találtam egy nekem kedvezőbb ajánlatot. Viszont megígértem neki, hogy ha ezt törli, a védőszemüveget mindenképp tőle venném. Hátha...
Köszi neked is! -
Balázs1986
addikt
válasz Balázs1986 #29938 üzenetére
Válaszolt a srác:
Dear balazs1986,OK, but I don't now how to cancel ..
I think I can not cancel your bid. May be you can cancel...- hedlab
Tök jó...akkor most kereshetem, hogy ő hol tudja cancel-ezni Ha vannak valakinek eladói tapasztalatai, és volt már olyan, hogy cancel-eznie kellett, kérem írja meg, hogyan kell! Köszönöm
-
Balázs1986
addikt
Köszi, rákerestem és elküldtem neki ezt a form-ot. Remélem, megoldja A kérdés csak az, hogy ha jön új licit, akkor az én automatám éles lesz még, és rálicitál, vagy ezzel ténylegesen kiszálltam? Remélem, hogy utóbbi
TESCO-Zsömle : Köszi, igen, bíztam is benne, de nem merek kockáztatani Visszanéztem, és volt 1-2 már neki, ami elment 50$ alatt
-
Balázs1986
addikt
válasz Balázs1986 #29944 üzenetére
Vicces ez az auto bid. Emberünk úgy tűnik, kitöltötte az űrlapot a licitem törlésére, ahogyan azt megbeszéltük. El is tűnt az akkori legnagyobb licitem, viszont a következőre megint rányomott a nevemben az automata. Most már 45$-nál állunk az előző 41 helyett. Csak remélni merem, hogy elérjük az 51-et (50 a max-om) a maradék 10 órában. Többet se csinálok auto-t, akármennyire is jól jönne
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Ezeket én is nézegettem, először ilyen LED zseblámpás tokba akartam beépíteni a lézert amit csinálgatok. Aztán maradt az Altoids cukrosdoboz Lehet, hogy még jó, hogy nem rendeltem be?
Nálam a következő furcsaság van jelenleg: Egy kb. 6000Ft-os értékű rendelés tracking number-je: LJ866738218US. Erre azt írja a checker márc. 23. óta, hogy rendező hivatalban van. Persze lehet, hogy azóta már hajón, csak nem módosították még. Mindegy is. 7$ volt a cucc postája.
Egy másik eladótól, szintén USA rendelés tracking number-je: LK038371377US. Ez a cucc kb. 25000Ft értékű (3$ gift-ként postázva, az eszköz olyan, hogy el lehet hinni), és a postaköltséget is megasabban (10$) állapította meg az eladó. Ehhez képest még egyszer sem frissült az infója, még csak annyira sem, mint a másik rendelésé.
Mindkét eladót megkérdeztem. Az első azt mondta, hogy egyszer majd frissül, ha Magyarországon lesz, addig nem. A másik eladó meg azt mondta, hogy ez a fajta tr.n. egyáltalán nem frissül, csak arra szolgál, hogy a feladást igazolják. Érdekes. -
Balázs1986
addikt
válasz randras #30223 üzenetére
Én is így gondolom. De ő állítja, hogy feladta...és elvileg megbízható
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz #27813376 #30366 üzenetére
De ha fizetett az áruért, magyarul volt kiadása is, akkor csak a külömbözet a lopott pénz.
Nem. Az egész lopott pénz, mivel ha legális vállalkozásként csinálta volna, a beszerzett nyersanyagokon neki nincs ÁFA (mivel mint tudjuk, az mindig a végfelhasználót terheli). Ismeretlen tőkéből ismert, elég nagy nyereség. Igazad van, meg se büntessük...ugyan már.
A kereskedő beszállító partnereit nem volt hajlandó megnevezni...
Ha ezáltal kevesebb lett volna a büntetés, mert mondjuk ez legális volt és fizetett ÁFÁ-t (már ha egyáltalán végfelhasználóként volt itt jelen, és kellett volna fizetnie...ez sem derül ki), valószínűleg megnevezte volna, bizonylatokkal igazolva a legalitást. Szóval valószínűleg nem volt nagy összeg, és / vagy az is fekete.
Eladott áfa nélkül 40 millióért, ebből 38-at pl. kifizetett a beszállítónak...
Ezt te sem gondolhatod komolyan
Megfogtak valakit, aki nem adózott ekkora érték után:
4 év alatt 77 millió forintnak megfelelő ellenértéket utaltak részére vásárlói.
Ahogy írták, ennek az adóját az országtól lopta el. Esküszöm, nem értem, hogy neked miért fáj egy ilyen. Vagy csak minden észérvet félretéve próbálod védeni az igazad...te tudod. És ez minden, csak nem kis fogás. 10 ilyen ember már félmilliárd kiesés az államnak. Miért is ne legyenek elkapva? Számolj már...[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Írj az eladónak, hogy legyen szíves cancel-t csinálni. Ha szerencséd van, jó fej és megcsinálja. De van más út is...tapasztalataim:
Nekem eddig 2 ilyen ügyem volt. Az egyik sima ügy volt, valamiért a böngésző úgy döntött, hogy kétszer küldi el a megrendelést, szóval 1 példányt 2 alkalommal vettem. Írtam az eladónak, hogy legyen szíves az egyiket törölni. Vele úgy állapodtunk meg, hogy bejelöli elküldöttnek, majd adunk egymásnak 1-1 pozitívot a termékre, és mindenki jól jár Szóval lényegében ez nem is cancel volt, de járható út.
A másik ügyem húzósabb volt. Beállítottam max. bid-et egy licitre, ergo húztam felfelé a termék árát. Később találtam egy nekem jobb ajánlatot, így ez már nem kellett. Meg tudtam beszélni az eladóval, hogy csináljon nekem cancel-t. Rendes volt nagyon.[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Mert nem Add to cart-ra (kosárba rak) mentél, hanem Buy it now-ra (azonnali vásárlás).
De az eBay egyébként sem egy hagyományos értelemben vett webshop, ahol mindent egy adott eladótól veszel. Ez inkább egy virtuális piactér, ahol -mint az igazi piacon- közvetlenül fizetsz 1-1 standnál, nem pedig a kijáratnál van a kassza.
Hagyományos webshop-nál a kosár azért jó, mert x tételt egyben tudsz fizetni, úgyis egy eladónak megy, egy számlára. Itt viszont inkább kényelmi szempontból jó (pl. alternatívák esetén segítség a válogatásban fizetés előtt). Vagy, ha több vásárolandó tételed van, különböző eladóknál, akkor ha jól sejtem, azért lehet hasznos, mert így a bankod 1 tranzakció után számol díjat több helyett (már ha a tied számol), és majd csak a PayPal osztja szét a pénzt. De ez nem biztos, csak egy tipp.[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz randras #30877 üzenetére
Igen, nekem is Case-t akart nyitni az "I haven't received my item yet"-re, pedig csak érdeklődni akartam. Csodálkoztam is, mivel egy régebbi vásárlásomkor még nem ez volt.
Végül úgy oldottam meg, hogy Shipping témakörben tettem fel a kérdést.Dr. Romano: Nekem volt egy nem megkapott rendelésem anno, tracking number is igazolta, hogy nem kaptam meg (elindult vissza Kínába ). Ekkor nekem full refund volt (item + shipping). Nálad annyival másabb az alapszituáció, hogy kézhez kaptad, de annyiban hasonlít a két eset, hogy az eladó mindkettőben feladta a terméket. Szóval szerintem vissza kell, hogy kapd. De amikor megnyitod a Case-t, elvileg a Refund-nál írja is, hogy "Full refund (item + shipping)", vagy ehhez hasonlót.
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz Isti22 #30922 üzenetére
Az én tracking-os csomagom egy hete Németországban van, az sem jobb
További két kínai csomagról fogalmam sincs, merre van (03.21 és 03.26 rendelések), pedig egy harmadik kínai már múlt pénteken megérkezett (04.02 rendelés).
Továbbá egy angliai csomag sem jött még meg 03.22 óta, itt azért már megkérdeztem az eladót, hogy mi a helyzet, mivel Angliából is kaptam meg jóval később rendelt csomagot, meg azért Anglia mégsem Kína. Ott annyi már történt, hogy írta az eladó, hogy elvileg hamarosan megjön, de grátiszba küld még egy adagot (bár, ha az első elveszett, ez is elveszhet ).[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Nem értem az ecell_accessorize -t. Azt hittem, hogy korrekt, megbízható cég, de a március 22-én rendelt 2 telefon védőház a mai napig nem érkezett meg. Gyanús volt, amikor egy később rendelt cucc már megérkezett Angliából (kb. 2 hete), akkor írtam is nekik, hogy mizu. Egyből válaszoltak, hogy biztosan meg fog érkezni, de a biztonság kedvéért másnap újrapostázzák.
Még mindig nem érkezett semmi, és lassan elérjük a case beadás határidejét. Jóval később rendelt kínai cuccok is megérkeztek már pedig
Arról nem is beszélve, hogy ha "I haven't received my item yet"-re megyek, azon belül pedig mindenképp az eladónak szeretnék írni, náluk minden alkalommal ez vár:
Resolution Center
System Not Available
These is something wrong with the system, please wait a minute. We will repair it as soon as possible.
De csak náluk.
Létezik, hogy eladói oldalról lehet tiltani az így indított kommunikációt?[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Még ne add fel a reményt! Ez lehet, hogy pont olyan, mint amit én kaptam nyomkövetési számokat USPS-nél:
LJ866738218US és LK038371377US.
Az elsőt március 22-én rendeltem meg, és április 20. táján érkezett meg.
A másodikat március 25-én rendeltem meg, és április 10 körül már itt volt.
Aggodalmamban írtam mindkét feladónak. Mindketten azt válaszolták, hogy az a fajta tracking, amivel ők feladták, csak USA-n belül frissül, már ha egyáltalán épp hajlandóak frissíteni. És ha megnézed az enyéimet, tényleg nem frissültek azok sem USA-n kívül. Sőt, az egyik USA-n belül sem.
Ahogy én észrevettem, nem mindegy, hogy USA-n belül hol adják fel, totál más útvonalat járnak be, esetenként ez nagyon hosszú is lehet.
Persze lehet, hogy elkallódott, de még ne add fel -
Balázs1986
addikt
Az Ecell nagyon elpofátlanodott
A március 22-én rendelt két, különböző mintás kemény tok még mindig nem jött meg. Április 17-én (25 nap után) írtam nekik, hogy más rendelésem már megjött Angliából, pedig később rendeltem. Válaszoltak, hogy biztos elveszett, segáz, köv. nap újraküldik. Írtam, hogy remek, köszönöm. Eddig nem jött meg, holnap viszont letelik az eBay 45 nap, jött a figyelmeztetés is rá. Írtam megint nekik Shipping témában, mondtam, hogy holnap határidő, és nem akarok egyből Case-t nyitni rájuk ha nem muszáj, ezért is Shipping-ként írtam, nem pedig "I haven't recieved my item". Viszont szeretnék visszatérítést kérni, aztán majd ha esetleg mégis megérkezik a cucc, kifizetem. Erre jön a válasz, hogy várjak május 11-ig az újraküldött cuccra.
Most nyithattam Case-t, ráadásul mivel 2 különböző termékről van szó, rögtön kettőt.[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
A Case-en belül is kell levelezned az eladóval, adnak rá egy hetet, hogy ottani levélváltásokban megegyezzetek. Ha nem sikerül az egy hét alatt abban a levelezésben rendezni, csak azután nyújthatsz be igényt jóváírásra (vagy amire épp kértél). Azt a levelezést biztos, hogy el tudják olvasni. A többihez személy szerint azt gondolnám, hogy nincs joguk (sajnos). De ha olyat írt eddig ami téged igazol, akkor idézetként másold be a Case-en belüli levelezésbe, azt már látni fogják.
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Nemrég, amikor használt tükörreflexes Nikon-t kerestem neten, erre a cikkre én is rátaláltam. Elég durva eset. Szerencsétlen ember csak garanciáztatni akar, és képesek a Nikon-nak címzett csomagot lenyúlni. 30.000Ft-ot hajlandó lett volna fizetni a GLS, de annyival kitörölheti egy ilyen értékű gép esetén. A végkifejletet te sem tudod (meglett-e a csomag, feljelentés, stb.)? Keresgéltem utána, de nem találtam.
Hogy ON is legyen: az ecell válaszra sem méltat a két rányitott case-ben. Na de sebaj, annál könnyebb dolga lesz az ebay-nek a döntésben
-
Balázs1986
addikt
válasz Stanley-B. #31277 üzenetére
Az kideríthető, hogy ki volt a kézbesítő. És akkor megvan a hamisító is. Ezt az itteni hatósáágokon keresztül intézd. Írásszakértő pedig úgyis megmondja, hogy a te írásod-e. Jobb esetben meglesz a tettes. Rosszabb esetben kiderül, hogy skizofrén vagy
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz Stanley-B. #31279 üzenetére
Ja, hogy postai átvétel volt. Erről már gőzöm sincs. De az nagyon durva, ha kiderül, hogy sehol sincs feltüntetve, melyik dolgozók kezén ment át egy csomag.
-
Balázs1986
addikt
Ha az elado a pecset szerint is ket hettel a rendeles utan hajlando postazni, az szerintem se dicseretes. Mondjuk magaval b.szik ki, mert annal kevesebb az esely a 45 napon beluli erkezesre.
De ha o idoben, nehany napon belul postaz, tenyleg nem korrekt hibaztatni. Abba kell belegondolni, hogy mekkora tavolsagbol jon a csomag, hany atadasi ponton megy at, van ahol ra is ulnek bevarni hogy felhalmozodjon egy "fuvarnyi" aru adott iranyba. Ez nem az elado hibaja, ez igy mukodik.faresz5: Ettol a magyar mentalitas dumatol akar hanyszor hallom felall a hatamon a szor. Nem tudom, merre jartal eddig eleted soran, de inkorrekt emberek mindenhol vannak. Nem ertem, miert kell minden negativ vonast magunkra huzni.
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
Valami változott, vagy hiba van a rendszerben, esetleg szombat van, netán egyszerűen csak balf*sz vagyok?
Május 10 volt a határidő egy Case-en belül az eladó reakciójára. Egy árva üzenetet sem küldött, meg is változott a státusz a Resolution Center-ben: This case can be escalated to eBay Customer Support.
Ehhez képest nincs lehetőség, csak üzenni, vagy lezárni. -
Balázs1986
addikt
válasz TESCO-Zsömle #31372 üzenetére
Biztos, hogy nem
Május 4-én nyitottam, innentől 7 napot ad az eBay az ügy tisztázására. Ha letelik a 7 nap, utána továbbítható a Customer Support felé. Május 10 a 7. nap, a státusz is ma reggel 9 körül változhatott meg, mert reggel még nem ez volt a státusz, 11-kor viszont már igen (eBay ha jól tudom, GMT-9 -ben van).
Az auto close majd június 3-án lesz esedékes.Szerk.: Na, közben megjelent. Akkor csak késés volt.
[ Szerkesztve ]
-
Balázs1986
addikt
válasz Winner_hun #31633 üzenetére
Az aktuális ár mellett ott van, hogy X bids. Arra kattintva elvileg meg lehet nézni.
-
Balázs1986
addikt
válasz Winner_hun #31638 üzenetére
Mutatja visszamenőleg, és az automatikusakat is meg lehet nézni.
Ha a te termékednél nem, akkor lehet, hogy tiltható ez a funkció. -
Balázs1986
addikt
válasz Winner_hun #31646 üzenetére
Mindent meg tudsz nézni ugyanezen a lapon.
Ott vannak listázva az előző licitek, köztük a tieid. Jobb oldalt a termékinfónál pedig:
Current bid: XXX
Your maximum bid: YYY -
Balázs1986
addikt
válasz totyak #31977 üzenetére
Szerintem a legjobb, amit tehetsz, hogy a Case-en belül is leírod azt, hogy a termék nem ugyanaz, mint ami a leírásban szerepel (gondolom, erre külön Case nyitására már nincs lehetőség, mivel egy másik aktív), valamint hogy te próbáltad töröltetni az eladóval a vásárlást, de nem volt kommunikatív, és a kérésednek sem tett eleget. Aztán írj még párszor az eladónak szintén Case-en belül, hogy törölje. Ha folytatja az eddigi szokását (mármint, hogy nem válaszol), és szerencséd is van, akkor elbíráláskor ezeket figyelembe veszik (már ha valaki elolvassa egyáltalán...de többet úgy sem tehetsz, max. külön írsz egy levelet a support-nak).
-
Balázs1986
addikt
válasz wmarci #32873 üzenetére
Még feladás előtt elektronikusan regisztrálták (neten), ezt Hellertown-ban rögzítették. A feladás Lehigh Valley-ben történt, majd továbbvitték a Hellertown-i elosztóba. A csomag úton van.
whYz: Át kell utalnod arra, amelyiket az ebay-hez fűzted, és arról egyben fizetni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Magától cselekvő AI-rendszerrel kísérletezik az energiaipar
- Spórolós topik
- Lexus, Toyota topik
- Nillkin CamShield cover case for Xiaomi Redmi K70E, Xiaomi Poco X6 Pro 5G
- EA Sports WRC '23
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- DIGI Mobil
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest