Hirdetés
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
-
LOGOUT.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WD9
csendes tag
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem. Kicsit hosszú lesz.
Mivel nem kaptam meg egy ebay-ről rendelt terméket, ezért küldtem egy request-et az eladónak refund-ot kérve. Az ebay jelezte, hogy amennyiben január 23-ig nem reagál az eladó, az ebay-hez küldjem tovább az ügyet.
Időközben kedvenc eladóm "No longer a registered user" lett, az ebay pedig törölte a megrendelt terméket, a my ebay oldalon a rendelt termékek felsorolásánál a problémás terméknél egy olyan szöveg áll, hogy bármilyen probléma esetén látogassam meg a resolution centert. A request-et viszont azon keresztül küldtem, amit nem találok sehol a rendszerben (print screen-t csináltam róla amikor elküldtem, úgyhogy azzal bizonyítani tudom). Miért tűnt el vajon? Mert már nem regisztrált user az eladó??
Írtam egy üzenetet az ebay-nak, amire reagálva megnyugtattak, hogy ne aggódjak, minden rendben lesz, nem számít, hogy már nem reigsztrált felhasználó a barátunk és nyissak egy case-t a resolution center-ben. Továbbá ha nem fizet az eladó, eszkaláljam a problémát a support felé.
Ez mind szép és jó, de mivel már küldtem egy requestet, ami eltűnt, nem tudok újabbat nyitni, mert jelez a rendszer, hogy már nyitottam egyet. Visszaírtam az ebay-nak még január 23-án (ugye eddig kellett várnom a küldött request alapján), reagálva a konkrétan tőlük kapott üzenetre, hogy a problémám továbbra is fennáll, a print screen-t is elküldtem amivel bizonyítom az elküldött request tényét, de semmilyen választ nem kaptam azóta sem.
A paypal-on sem tudok nyitni case-t ezzel kapcsolatban, mivel ott is jelzi a rendszer, hogy korábban már nyitottam egyet. Oda is írtam üzenetet, arra sem jött válasz.
Szerintetek mit kéne még tennem?
-
WD9
csendes tag
Sziasztok!
A 22 euros áfementes értékhatár egy adott terméknél a szállítási költséggel együtt számított ár vagy külön csak a termék ára és a szállítási költséget nem kell beleszámolni?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
WD9
csendes tag
-
WD9
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni kezdő ebay felhasználóként.
Rendeltem egy terméket, ami nem érkezett meg időben. Írtam az eladónak, aki pár nap türelmi időt kért, amíg felveszi a kapcsolatot a küldést bonyolító céggel. Továbbá ígéretett tett, hogy vissza fogja fizetni a pénzem. A mai napon már "No longer a registered user" jelzés van a neve mellett, ha rákattintok.
Küldtem egy request-et, de nyilván nem fog rá semmilyen reakció jönni, így közvetlen az ebay-nek is próbálnám jelezni a problémámat, de az üzenet küldéséhez mindenképpen kéri a rendszer az item number-t. Mivel a termék törölve lett, így nem fogadja el a kódot és az üzenetet sem tudom elküldeni.
Van valamilyen közvetlen elérhetősége az ebay-nek ahol fel tudnám venni velük a kapcsolatot?
Ilyen esetekre az ebay nem vállal garanciát?
Hol tudom visszakeresni a küldött request-et? Sehol nem találom a menüben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Futás, futópályák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen autót vegyek?
- Google Pixel topik
- AuraSync kibeszélő topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Videós, mozgóképes topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest