Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #3267 üzenetére
ja, rally 100% mellett par autoval konkretan labbal kellett a foldon tartani az assemblyt
nezegetem a sved sim csoportot hatha talalok joaron fem QRt
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
kozben azt hiszem megvan, hogy mi volt a megoldas a bugos CSW 2.5 + WRC (muanyag felfotagas) perecre
50%ra vett motorero mellett meg hibazott, 25%on ujra felraktam es tokeletes. igy mondjuk a motorerobol nem marad nagyon sok, de egyben kb meg is magyarazza, hogy a DDre miert kell az uj felfogatas. cserebe pontosan lehet es finoman lehet vele korrigalni es nem bugzik be. ami figyelembe veve a murvat azert eleg jol jon.
bonusz: ahogy nezem a CSW2.5 8.5NM, szoval a DDknel is erosebb. en meg edzesben vagyok.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
Jacuzzit en is neztem, hogy mehetne be, aztan konzultaltam sogorral, hogy ahhoz izolalni kene, meg megoldani a szellozest ha en 37-38 fokban akarok azni. plusz statikus, mert 1 tonna feltoltve a jacuzzi. szoval maradt kint a hatso kertben. azert is neztem, hogy ezt igy egy elmeny lehetett megoldani. egyebkent tenyleg atom off, sorry mindenkitol.
---
matol szabin vagyok. holnap Midsommarafton (kb a legnagyobb sved unnep), de ahogy nezem szombat elvileg lesz idom letolni a fun S2000et. plusz debugolni rendesen a kormanyt, bar az S2000el elvileg nem annyira problemas.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
durva, hogy sikerult megoldanod a kinti teraszt.
nekem egyebkent egyedul ott van a hazban klima , es kell is. egyebkent telen fel tudom futeni 20 fokra (normal esetben -5 is tud lenni, ha kint -25 fok van), nyaron kereszthuzattal altalaban 25 fokon meg lehet fogni. en mondjuk nem izolaltam rendesen a padlot, plusz a tetot is annyira amennyire: egyszeruen az egeszet kvazi ujja kellene epiteni, hogy birja a sved telet, ugy meg terasz helyett plusz egy szobarol beszelunk mar a gyakorlatban. tetejeben az enyem meretre valahol 30+m2 korul van. esos tavaszi-nyari-oszi napokon tokeletes, plusz karacsonykor fel szoktam futeni mert ott fer el kenyelmesen 10+ fo vacsorara.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2661 üzenetére
tegnap masfel oran at szereltem at a setupot. jobb, de nem tokeletes, viszont UX kifejezetten javult.
kovetkezo lepes a firmware frissites, utana meg ahogy nezem van fem bazis 50 euroert a shopban. vagy 220ert a Formula perec.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2649 üzenetére
ja, ranezek.
az egeszben az a vicc, hogy pont amiatt upgradeltem, mert a Porschen latszott a kora, hogy par effektet nem birt visszaadni, cserebe mindig, minden korulmenyek kozott konzisztens volt.
a CSW elorelepes, csak megbizhatatlan.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
vegigmentem az "elektronika/szervohibas" (avagy, ossze-vissza bugzo Fanatec CSW2.5 + WRC perec) Renaultal az RWDn, bar sok koszonet nem volt benne.
a kormany folyamatosan eldobalta a fokozatokat ES az FFBt/szervot, szoval tempoban autozva folyamatosan keresztbealltam, lassan autozva meg... nos, lassu voltam.
na igy, remelhetoleg a kovetkezo szakaszra sikerul debugolnom. vagy beszelek ismerossel, hogy pls add vissza azt a szep vintage Porsche Wheelt, cserebe itt ez a
bughalmazszines-szagos kormany.Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
[link] kormanyos topik, ha van tapasztalatotok Fanatec WRC perec debugolasaval akkor johetnek otletek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz JulesTS #2592 üzenetére
enyemen 17"es R felnik voltak. nulla holtjatek a kormanyon, gyarilag ultetett kokemeny futomu, amit mondjuk 7 evesen kb 70e kmnel ujja kellett epiteni, mert nem birta az egyebkent nagyon jominosegu sved utakat. ahogy irod, tulmeretezett gokart, egy V70 kenyelmevel (es annal is magasabb fenntartasi koltseggel), a tokeletes csaladi auto szingliknek. 4000 folott iszonyatosan hangos gyari kipufogoval.
most egy V40 van (T3, 1.6os inline4 turbo 150ps/240nm), ami centire kb ugyanakkora, lenyegesen erosebb, legalabb 25%al kevesebbet fogyaszt, de boven nem annyira kozvetlen. mondjuk ezen normal szelessegu 16"os felnik vannak telen-nyaron.
JulesTS: A110 DR1ben kb a jatek egyik legjobban autozhato autoja volt. pici, nagyon konnyu, pont eleg jatekos es pont eleg eros.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz petikeh #2580 üzenetére
en svedeknel elek. anno elozo autom egy sportcsomagos Volvo C30 volt (1.8F, gyakorlatilag a Miata 1.8as benzinese), ami kb egy Mini szintjen mozgott minden szempontbol (csak picit szelesebben es sokkal hangosabban). de pl ugyanugy lehetett vele gazzal kanyarodni.
a finn palyak kb a sved palyak csak nyaron.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz petikeh #2576 üzenetére
ja, emiatt utaltam, hogy a sveden sikerult diszkavilifikalnom magam.
vikingkent elunk, vikingkent halunk meg.
egyebkent viccen kivul, a nyomvonal pontos ismerete nelkul a sved palya par szakasza normal esetben ongyilkos tempot kivan. mondom ezt ugy, hogy nekem boven van tapasztalatom hasonlo utakon telen valos autoval, es az umeåi futam kornyeki (ertsd, hasonlo ut 5km delre) szakaszokon vezettem eloben is, igaz nyaron.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2396 üzenetére
horvat es japan futam ugye a ket utolso?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz JulesTS #2372 üzenetére
nem volt szandekos. picit lassu voltam, viszont azon kivul kb tiptop volt az auto egy borulastol eltekintve (ami egyaltalan nem volt kritikus, talpra estem).
bnorci71: ket hete van meg a jatek, elso seasonnak konkretan automata valtoval alltam neki, mert ugy maradt
mondjuk nagyobb baj, hogy bugos a fanatec firmwareje es neha elfelejti a kormanyt, de az ahogy nezem known issue (meg az is, hogy a softwares oldal fanatecnel szornyu a porsche wheel/clubsport erahoz kepest).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
szoval amig kimentek vizert kert futam kozott, ne nyomjatok ra a kovetkezo futamra. toltokepernyo utan azonnal inditashoz raksz, es ha nem indulsz, a jatek diszkvalifikal (ujrainditas helyett).
... na hat igy, akkor reszemrol ennyi volt a sved futam .
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2247 üzenetére
cserebe van hobucka es par szakaszon, a hobucka mogott fenyofa
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz bnorci71 #2240 üzenetére
pl McLaren GT3 szvsz remek megtanulni a palyat, de tenyleg erdemes egy nyugisabb autoval menni.
a regi jo McLaren F1el vagy a Koenigsegg CCXel egyaltalan korbemenni is nehez volt. foleg, hogy kikapcsolt ABSsel a CCX konkretan harmadikban meg elkapar, szoval shortshiftelni kell, ha nem akarsz padlogazt nyomva harmadikban (!) keresztbeallni. a McLaren meg palyaauto, megfelelo gumik es aerodinamika nelkul, palyahoz tul lazara hangolt futomuvel. avagy amikor rajossz, hogy igazabol a class B RWD annyira nem is gonosz a murvan.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz bnorci71 #2232 üzenetére
Nordschleife idoknel az auto sem mindegy.
Shift2ben "kikonnyitett" Veyronnal tudtam kb 6:15ot. ami a tobbiben nincs, de pl a Shift2 / GTR Evo / pCars1 / ACC idejeim kozott azonos autoval egy idoben max 10-15sec kulonbseg volt, szoval ez nem azon mult, hogy az nem szimulator. ez a kulonbseg is foleg a dombokon jott ossze, a leszoritoerot elteroen modelleztek. ilyen 7:30-8:00 koruli idoket altalaban mar egy gyorsabb autoval ossze lehet hozni. Golf GT1el en 10p ala se tudtam menni .
az emlitett ido mondjuk vegig a hataron autozva jott ossze es ott kb fejbol tudtam a palyat. Nordon jo idohoz egyebkent kb ez kell, plusz valamennyire tudni a hatarait a kocsinak, tetejeben a palya utolso harmadan a kleines Karusselig leszoritoero kell kihajtani az autot, a masodik harmadaban viszont a tobb leszoritoero ertekes masodperceket ad hozza. Kesselchenen optimalis esetben padlogazon vegig lehet menni, kb mint WRCben a sved gyorsasagi szakaszok szintjen.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2177 üzenetére
az egyik szakaszon kb 80 meterenkent hajtukanyar van, a maradek pedig trukkos gyorsasagi szakasz. szoval nem hinnem, hogy masoltak, inkabb igy johetett ki a nyomvonal.
btw, probaltam tegnap Kenyat B RWD Porscheval alapbeallitasokkal, kb GTR Evolution (Koenigsegg CCX + Nordschleife) feelingem volt. avagy ha rossz szogben allo kocsira erosen gazt nyomsz, a semmibol fog keresztbeallni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2161 üzenetére
afrikat nezted mar? gyakorlatilag az egyik szakasz kb a DR2.0 nemet rally Flügplatsja, csak heavy gravelen beton helyett és bozóttal, hogy véletlen se lehessen látni semmit.
Oceania eddig nekem valamennyire a Portugal (vagy DR2.0 "gravel" Poland / New Zeland)nak tunik, es ami rallyt eddig lattam, a 18kmes szakasz talan a jatek egyik legszivatosabbja. mondjuk a sved "järvi" palyakat meg telen nem lattam, es a Monte Carlo "hegymenet + 5km gyorsasagi" iteracio telen kozel van.
JulesTS: FoVra talaltatok egyebkent valami allitasi lehetoseget? 3x32"vel (7680x1440) tolom egyelore, belso nezet kb hasznalhatatlan. a kormanyomon (Fanatec Rally) ugyan van fordulat es fokozatjelzo, de az a technikasabb palyakon gyakorlatilag hasznalhatatlan.
aztan lehet be kene rakni a regi telefonom fordulat + fokozatjelzonek, tavalyelott felkonfigoltam es meglepoen gyorsan es jol mukodott.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2150 üzenetére
tippre ilyen 50-55p alatt be lehet erni ha elnezem, hogy mennyit hibaztam.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2145 üzenetére
az a 18kmes szakaszon a kozepso resz. tenyleg legyetek esznel, mert az egyik jobb 4 (vagy 3) utan mielott rafordul az ember a relative hosszu gyorsasagira, hirtelen nagyon mely lesz padka. ott ha az egyik hatso kerek lent a foldon, akkor garantaltan keresztbe fogja rakni az autot.
gyorsasagi vegen mindket iranyban a slowing (narrows 4) reszt vegyetek komolyan, a kulso iven a vegen megemelkedik a padka.
ja igen: a hidak betonok, szoval erdemes egyenes szogben allo kormannyal erkezni rajuk.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz JulesTS #2134 üzenetére
nemmondod
ma befejeztem, de kaptam ket defektet, egyiket javitva, masiknal viszont az utolso 5kmet mar ugy voltam, hogy gyorsabb, ha nem javitok. es biztos voltam benne, hogy tokutolso leszek .
egyebkent van par alattomos kanyar. igen, a masodik szakaszon van egy kifele lejto 2es valahol meg az elejen, aminel a navigator elfelejti megemliteni a triple cautiont es a narrowst. mondjuk legalabb konzisztens voltam, ketszer arok, ketszer sikerult megfogni 3 kerekkel a szelen.
a gyorsasagi szakaszai is legalabb annyira gonoszak, mint a lengyel palyae volt DR2ben, avagy picit rossz iven megy az ember, es megdobja az autot.
egyebkent moka volt, az utolso harom szakasz pedig gyonyoru.
ja es visszaraktam a manual sequential valtot: ezzel (az elejen) picit lassabb szoktam lenni ameddig szokom, viszont tenyleg sokkal egyszerubb volt vele menni.
---
tobbieknek pro tipp: rovidebbnek tunik mint a WRC, de van egy eleg technikas 18kmes, visszatero murvas szakasz. szoval lehet jobb otlet ket reszletben tolni, en az utolso harom szakaszon mar faradtam.
---
viszont ra kene neznem a kezifek rogzitesere, meg lehet a kormany mogotti valtot cserelni kene az SHH sequentialra.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2127 üzenetére
elegge, par kanyar nekem gyanusan ismeros volt, bar nem mentem ott sokat
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2055 üzenetére
És lett topikgazdánk!
---
(Moderátorként egyébként a jogaim megvannak és tudok segíteni, viszont sajnos nem fér bele az időmbe a versenyszervezéssel foglalkozni.)
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2064 üzenetére
nem a hatsokerek a baj, pl a classic 1600as Renault Alpinet imadom.
a class B Porsche gyari beallitasokkal nehez, ideges es alattomos.
97-11 lehet barmi. mondjuk ha svedeknel ho, akkor kontrasztnak szerintem mehetne valami egesz mas. Mexiko vagy Portugalia pl?
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2060 üzenetére
igazabol az is lehet konnyites lenne, ha pl H2 FWD lenne modern WRC helyett. ugyan kevesbe gyors, de sokkal konnyebben vezetheto.
modern WRC tempoban egesz jol kozeliti a regi class B 4WDt, ami reszben lehet az oka, hogy technikasabb terepen eleg 1-2 hiba leamortizalni az autot. foleg, ha a valodi sved futamhoz hasonloan teli verseny lesz: nagyon gyors es a hibakat kimeletlenul bunteto palya.
ertelemszeruleg mas osztaly is jo, de a class B RWD Porscheval Monte Carloban en mar nyaron is megkuzdottem. DR1-2ben pedig ahogy tudom par ember volt kepes egyaltalan barmennyire ertelmes idot menni a Stratossal svedeknel.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #2055 üzenetére
modker, de tovabbitottam
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
karrier modot tol valaki?
WRC kell a szponzornak, egyeb dolgra erdemes koncentralni?
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz JulesTS #2018 üzenetére
ja, mondjuk Monte Carlon nekem is feltunt, hogy megvan a hatar ahol jeges modellre valt a jatek, az addig kokemeny force feedback hirtelen kinullazodott.
marmint olyan szinten kemeny gyarilag a CSW2.5 a rally kormannyal, hogy nekem egy hatalmas kek-zold foltom lett a felkaromon
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
AI ugye itt is elegge szor?
neztem H2 FWDt, kb nyugis tempoban (kb hibatlanul) 70%os AI mellett fel perceket verek ra. ugyanitt WRCnel kemenyen mennem kell, hogy 1-2secel nyerjek.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #1958 üzenetére
egyebkent ma izomlazam van, szoval 18 futam egyben (szunetekkel) harom es fel ora alatt nem a legjobb otlet.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
igen, par helyen van hiba.
Monte Carloban pl a hegy tetejen a "gyorsasagi szakasz" vegen van egy sikan ami kb jegge van fagyva ho nelkul es a dupla 6 inkabb cautionnak kene lennie, utana pedig az a 3 inkabb egy 1 szinten cautionnal. egyik futamon ott kaptam retiret mert lecsusztam es szetvertem a valtot. viszont meglepetesre a kovetkezo futamra visszaengedett (mas kerdes, hogy onnantol annyira se volt versenykepes az idom).
emlitett kanyarban egyebkent ket futammal elotte vertem le a hutomet.
meg Monte Carloban a regi celnal a teton is van egy kettes kanyar ami a gyakorlatban erosen levagva inkabb 5 koruli, mert annyira szeles.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #1958 üzenetére
ha megnezed azert hibaztam boven, bar ebben benne volt, hogy (ezzel a korrel egyutt) eppen 5 oram van a WRCben. ugy, hogy egyebkent konfoltam fel orat, mentem egy probafutamot monacoban, meg megneztem a career elso hetet.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #1956 üzenetére
az, egyebkent az a durva, hogy ez igy erzesre egy kifejezetten durva vall - felso hat - kar nap volt, miutan a tegnapi 4 utan ma 18 futamot toltam egyben (amibol 6nal konkretan szet akart esni alattam az auto).
egyebkent nagyon szep idoket mesz, gz!
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
CMR2.0 ota tudom, hogy manuallal ugyan csucson picit lassabb, de sokkal konzisztensebb vagyok. utobbi endurancenel kritikus.
most igymaradt, egyebkent az elozo Porsche Wheelemen is voltak clubsport fuleim, a jelenlegi setup meg egy Fanatec WRC amihez van egy SHH (szekis es 5/6 valtoval is). szoval ez itt most konfiguracios elszuras volt.
tetejeben leamortizaltam a vegere az autot, szoval kulon baj volt, hogy nem volt manualis valtom.
----
utolso szakasz elejen nem mertem fel, hogy mennyire rossz a geometria, szoval 14kmre a celtol kaptam egy defektet, amire nem talaltam meg a gombot orvosolni. kovetkezo futamra annyira szet volt a geometria, hogy gyakorlatilag a bal 3mas kanyart mar kezifekkel kellett venni, alatta meg kb "fuagy" rasegitessel. utolso ket futamon tetejeben elkezdett folyamatosan fulladni a motor, szoval negyszer benne volt, hogy kizarnak mert megalltam.
beertem, de az utolso kb 40 km vertizzados volt. marmint igy konkretan erzem a bicepszeim es a vallaim.
moka volt, koszi
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Találtgyerek #1941 üzenetére
koszi
valtozo, van ahol egesz jo az automata (pl pikesen), van, ahol nagyon rossz (volt egy hetsebessegges valtos auto aminel folyamatosan kivul volt az optimalison), modern eraban ahol ertelmes a nyomatekgorbe ez altalaban kevesbe problema. plusz nem lehet motorfekezni extran, illetve nem lehet kvazi speedlimiterkent/nyomateklimiterkent hasznalni a valtot, ami par specialis szakaszon erdekes.
ezzel az uj hibrid osztallyal szerintem meg nem mentem (sokat), WRC is uj, szoval igazabol nem (csak) ezert leszek lassu
masik oldalrol viszont a Dirt1-2 reszet Monte Carlonak telen egesz jol ismerem.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
Nincs rendes triple screen support,
Pedig kifejezetten jol mukodik Eyefinity beallitassal, csak driverbol ra kell segiteni.AMD Eyefinityvel inditva 7680x1440pt felismeri, informacio es hud a kozepso monitoron van (Dirt1nel ez nem mukodott), egyedul a FoV allito csuszka kene belso nezetben: A kozepso monitor oke, de a tobbi nem.
Bonet es "elso lokharito" nezet oke
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz RobbyJr #1148 üzenetére
megerositem, harom monitoron belso nezetbol a FoV a kozepso monitoron oke, de a tobbin nem, legalabbis az en ulespoziciombol nem.
a bonnet nezet kb oke es hasznalhato.
viszont 48:9en 7680x1440pben kb 60as atlag FPSem van (default beallitasok) a 7900XTvel, szoval jol nez ki es jol is fut.
Ratrak: ultra elorelepes Dirt1-2hoz kepest grafikara. viszont fizikara Dirt1 szerintem konzekvensebb volt, ahogy lent kb GT3 szintu tapadas, feluton felfele elkezd egyre jobban csuszni, aztan a vegen jegpalya. itt a kozepso reszen altalaban meg tapad, viszont a felso resz meg semennyire.
viszont udvozlom, hogy hosszabb a palya, a vegen a "gyorsasagi" szakasz a hegyteton kb eletveszelyes a jegen.
Találtgyerek: beszalltam en is. automata valtoval, ahogy neztem DR2vel ellentetben azt mar nem forceolja a jatek eventeknel. elotte meg grafikat + controllereket teszteltem (eloszor inditottam a jatekot) es ugy maradt az auto beallitas.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest