Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- laskr99: DFI és DFI Lanparty gyűjteményem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lalikiraly: Kinek milyen setupja van?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Keychron V6 Max (HU) Mechanikus vezetéknélküli billentyűzet (Bluetooth, RF, USB)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
válasz
kriszpontaz #753 üzenetére
Megmondom őszintén, én is kíváncsi vagyok, hogy mennyi mindent lehet majd ezekből a baromságokból kikapcsolni menet közben. Mert ha minden zavaró tényezőt meg lehet szüntetni, és a beállítások segítségével mindenki belőheti, hogy ő most aréna shootert vagy FPS-t akar játszani (Mint a Mass Effect 3-nál is, ahol választhattunk akció és "szerepjáték" mód között), akkor vegyétek úgy, hogy nem szóltam, és kicsesztem magammal, mert így bukom a fémtokot a rendelés lemondása miatt.
Viszont ha valóban semmi esélyünk például a fegyverek folyamatos cserélgetése nélkül hatékonyan küzdeni - és itt most ne arra gondoljatok, hogy ha egy mordállyal nem tudjuk végigirtani a pályát, akkor az már nem tetszik -, akkor tényleg gáz van. Ha valóban mindössze pár (tíz) lövést tudunk egyszerre leadni, utána használhatatlanná válik átmenetileg a mordály és elő kell venni egy másikat, hogy pár másodpercig újra harcolhassunk, na ott komoly gondok lesznek.
Akkor már inkább úgy kellett volna csinálni, hogy egy tucatnyi fegyver helyett legyen egyszerre maximum három nálunk, de azt kötetlenül használhatnánk, amíg tart a lőszer. Ha elfogy, nincs mese, váltani kell. Vagy ha az ellenfél immúnis például a tűzre és csak lángszórónk van, akkor megint semmi választásunk, elő kell venni másikat. Ez még belefér. Na de annak mi értelme van, hogy egy ellenfelet csak három különféle fegyverrel tudunk megölni???
Az ember nem szólna semmit, ha egyes ellenfelekkel szemben bizonyos fegyver hatékonyabb lenne, sőt, ez tovább növelné az élvezeti értéket. Viszont ha pár lövésenként váltogatni kell a csúzlikat, az egyrészt kizökkent a harcból, másrészt ilyenkor sebezhető leszel, mert pár másodpercig nem tudsz lőni, amíg cserélgetsz.
A túlmelegedő fegyverekkel kapcsolatban: azt látni lehet a videókon, hogy a fegyverek némelyikének lesz másodlagos tüzelési módja is, amikor sokkal hatékonyabbak. Cserébe így limitált ideig használhatóak, túlmelegszenek vagy gyorsan kifogy belőlük a lőszer. Alapvetően nem ezzel van a baj szerintem. A probléma ott fog kezdődni, amikor normál módban nem lesznek elég hatékonyak ahhoz, hogy legalább pár ellenféllel tudj végezni töltögetés és cserélgetés nélkül.
Még az is lehet talán - elmondják a videón is, hogy ezek korai helyszínek -, hogy szimplán az elején még annyira fejletlenek a fegyverek, hogy kevés lőszer fér beléjük, vagy lassan tüzelnek, stb. Ebben az esetben talán később lesz lehetőség a fejlesztések segítségével javítani rajtuk. Más kérdés, hogy erre mennyire leszünk rákényszerülve.
A másik dolog ez a folyamatos ugrabugrálás és rohangászás. Miért kell bezárni minket egy szűk térbe - tudom, lesznek tágasabbak is, de a legtöbb esetben egy "arénában" zajlik a harc -, ráadásul az ellenfelek mindenhol spawnolnak, ahelyett, hogy eleve ott lennének, mint az eredeti játékban. Így nuku fedezék, az embert tényleg rákényszerítik, hogy rohangáljon és ugráljon, mint egy bakkecske, ahelyett, hogy kihasználva a pálya felépítését, félreálljon vagy fedezékbe húzódjon a lövések elől.
Mindegy, ne értsétek félre, még nem temettem el a játékot, mert ha be lehet majd úgy is állítani, hogy ne aréna shooter legyen, hanem rendes FPS, akkor kelleni fog. Voltak a videón jó részek is, például amikor az állomáson kell haladni, majd külszínen folytatni a harcot, közben visszaköszönt a régi érzés. Ha nem lennének benne az aréna shooter elemek, amiket én szívből utálok - vagy ki lehet kapcsolni -, akkor egész tűrhető lenne.
-
Viper26
nagyúr
válasz
kriszpontaz #753 üzenetére
"...talán ki lehet kapcsolni ezt a sok marhaságot..."
Legyen igazad.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- sziku69: Szólánc.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
- Wise (ex-TransferWise)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Videó stream letöltése
- Házimozi haladó szinten
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- !Akció! Klipsch R-120SW Sub / Mélynyomó
- BMW gyári alufelni, téli gumival
- iPad Air 5th gen (2022) 11" Blue M1 Cellular, ESR Rebound Hybrid Case 360 tok, 5in1 Type-C Hub
- AKCIÓ!!! Új SONOS ACE - Dolby Atmos vezetéknélküli fejhallgató, dupla BT, Sonos rendszer nélkül is m
- ÚJ iPhone 16 Pro Max 256GB Black Titanium (1 év Apple Care+)
- Független & karcmentes Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6GB RAM / 128GB / Onyx Grey
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios 300 17 FHD notebook - i7 9750H 32GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 6GB W11
- Huawei Quidway S5324TP-SI-AC - 24G, 4SFP, L2, managed switch
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3022
- Nagyakkus, mobilnetes - Dell Latitude 5330 i3-1215U 6mag! 16GB 512GB 13.3" FHD 1 év gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő