- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
Új hozzászólás Aktív témák
-
RazoR
veterán
válasz
spleenszuru #3104 üzenetére
Hát talána vsync és a resolution scale-en állítottam és utána lett jó, azóta is megy gond nélkül. De délután megnézem pontosan neked.
-
válasz
spleenszuru #3089 üzenetére
4K-ba játszottál a profilodon lévő konfigoddal? Mert még azon se kellett volna 50 fps alá esnie. Az ID motor nem kis túlzással a jelenlegi videojáték piac egyik legjobban optimalizált motorja.
Nekem az ősgépemen is vígan futott 100 fps körül full hd-ben.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3032 üzenetére
Acsik végett érdemes újrajátszani, de idővel tényleg feledésbe vonul a játék. Pedig nekem kb 350 órám van benne és ennek a nagy része a sztori, mert a multija egy f*s...
Persze azok az acsik is meglettek hogy mégis legyen kifullozva a játék, de már nekem sem kívánja a szervezetem csak azért hogy a +1 alkalommal végigrohangáljak a pályákon... -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3030 üzenetére
Azt én is keveset játszottam, de az tuti hogy nem a mentéséről híres az a játékmód. Acsi végett érdemes végigtolni, de szerintem nem egy nagy szám
Ha sz*pásra vágysz akkor master level pályák -
thesound
addikt
válasz
spleenszuru #3026 üzenetére
Hehe, nekem is pontosan ez a rész maradt meg, mint rohadt nehéz rész.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3026 üzenetére
Hú de spoilereznék annál a résznél, de meg bírom állni.
Nagyon "kedves" pályaszakasz az tény. Főleg ha belelőssz a buffolós mocsokba
Amúgy meg nem kell felbuffolni a maraudereket és problem solved
Mindenesetre akkor azért még maradt "élveznivaló" rész a játékban -
#48613632
törölt tag
válasz
spleenszuru #3020 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy a "shadow"-val kapcsolatos beállítások nem annyira lényegesek, és eléggé erőforrásigényesek. Én abból szoktam faragni elsőnek, meg az AA-ból. Bár ez utóbbi manapság szinte már nem is számít semmit, teljesítmény változásban. (régebben ez nem így volt)
De ezt most általánosságban írtam, nem kifejezetten az Eternallal kapcsolatban. -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3018 üzenetére
Ja hogy ezt eddig nem említettük
Igen ez már könnyítve van, mert a megjelenéskor keményebb volt.
Ha igazán szivatni szeretnéd magad akkor ott lesznek a master level pályák
Ott mindenből több és nagyobb van (enemyből persze, nálad semmi extra tulajdonság) és az igazi ínyencek választhatnak olyan módot is hogy csak a legegyszerőbb puskával indulsz ellenük és amelyik fegyvert megtalálod a pályán, azzal tudod bővíteni az arzenálod. Ha valamelyik mellett elsétálsz akkor így jártál
Na az az igazi kihívás -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3013 üzenetére
Engem az a sárga pajzsos katona b*szott fel anno többször...
Az utolsó pálya viszont mindenért kárpótolni fog. Az brilliánsra sikerült. Ezért is bosszantó utána a boss...
Na sok sikert, ahol jársz már nincs sok hátra -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3009 üzenetére
Majd az utso boss. Na az fog felcseszni...
Nekem a part1 vegen levo csak kicsit volt bosszanto, a part2 viszont egyenesen frusztralo... -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3007 üzenetére
En szoptam elore hogy a spirit fog meg kellemetlen perceket okozni csak nem akartam spoilerezni.
Ha megolod a boss-t az utana kovetkezo video vegett ugyis instant kezded a kettes dlc-t... -
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #3004 üzenetére
Amúgy melyik 3 rúnát használjátok sztoriban?
Én a glory utáni gyorsítás, hosszabb stagger idő, és amikor használod a blood punchot adjon életet.
A nagy távolságos gloryt nem aktiváltam sosem (csak a 2016os doomban), mert iszonyat gyors slayer. A dasht meg mindig használom, tehát ott vagyok egyből a glorynál#3002 Segal
Az empovered revenant fel volt tápolva rendesen, már olyan erős volt,hogy 4ballista illetve 4 dupla shoti kelett neki.... szóval elég sok játékosnak megkeserítette a játékban levő "kalandozását ". -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #3004 üzenetére
Na igen a 2 marauder után hogy még sz*rásig tölti újra az arénát az fájó tud lenni
A spiritet kifejezetten utáni fogod -
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #2998 üzenetére
Igen, az utolsó pálya elég hosszú amúgy. Vannak elég kemény részek benne, ahol anno szívtam én is, pláne úgy,hogy egy darab extra lifeom sem volt
-
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #2995 üzenetére
Ja,nekem sem adta/adja a icon of sin(még jó hogy 15 perc az egész), bár engem amúgy sem érdekelnek a boss harco egy játékban sem, nekem maga a játék teljes egésze ami mérvadó.
Egyedül az ancient of god 2 be tetszik a boss fight. -
zoo8800
veterán
válasz
spleenszuru #2995 üzenetére
Ott másfajta boss lesz. Tetszeni fog.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2993 üzenetére
A dlc-ben lesznek ennél sokkal nagyobb szemétségek
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2991 üzenetére
Pedig olyan kedves a marauder.
Elsőre nagyon idegesítő, meg amikor egy piszok szűk helyen találkozik vele össze az ember, de utána már az sem lesz komoly probléma amikor sok másik enemyvel együtt jön. Az hamar kiismerhető, meg jól kombózható enemy. Lesznek problémásabbak is nála
Spoiler nélkül nem tudom leírni mi vár még rád, de semmi jóra ne számíts -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2989 üzenetére
Miért kapkodsz? Nem bántanak az enemyk
Van pár új lény ami elsőre eléggé problémásnak tűnik, de a sztoriban előre haladva ha utána találkozol velük már egyre kevésbé azok. Persze jönnek helyettük még keményebb arcok
De pont ezt imádtuk a játékban. Amikor elkezded az első pálya sem tűnik egyszerűnek, aztán rájössz hogy az csak bemelegítés volt és ahogy egyre jobban haladsz előre el nem tudod képzelni hogy lehetne ezt még fokozni, a játék meg válaszul izomból elkezdi fokozni a dolgot, de addigra annyira kiismered a technikát meg fejlódik is a Slayer hogy csak fokozódik a játékélmény -
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2984 üzenetére
Majd a dlc egyik újítása fog igazán felidegelni
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2979 üzenetére
Akkor még csak megkapargattad a jéghegy csúcsát. Igazán most fog még csak beindulni és amikor azt hinnéd hogy ezt már tényleg nem lehet túllicitálni akkor akkor jönnek a dlc-k.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2970 üzenetére
Vegyél egy vga-t a gépedbe és megszűnnek ezek a problémák
-
válasz
spleenszuru #2968 üzenetére
Bár én már nem Eternalozok, de driver problémának tűnik valóban. Maga a Doom eléggé rendben van technikailag.
-
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #2965 üzenetére
Melyik pálya? Régebben volt ilyen egy bizonyos pályán ( nem spoilerezek) ahol kilépett, kifagyott mindig, ha az akkor van rá megoldás.
Findzs: ha nem engedi az utolsó mentést akkor ki kell választani az előző pályát és végig vinni azt, hogy tovább engedjen. Más megoldás nincs.
-
Ragnar_
addikt
válasz
spleenszuru #2957 üzenetére
"Hurt me plenty nehézségen kezdtem el, és 2x meghaltam az első sztori pályán,LoL
Konkrétan kényszerít a játék a fűrészre, a lőszer olyan hamar kifogy.
A 2016-tól nagyságrendekkel nehezebb."Én se erőltettem Eternalban az UV-t, 2016 többnyire még ment. De azért HMP-n kijátszható, és az eleje utólag még könnyű, és a kiegek még nehezebbek. Nekem az ugrálós részek is feladták a leckét időnként.
-
heavygrip
senior tag
válasz
spleenszuru #2957 üzenetére
Bele fogol jönni,csak idő kell.
Nekünk a Doom 2016 adta az alapot,ott szereztünk rutint, volt is idő mert 4 év van a két játék között, az idő alatt bőven elsajátítottunk mindent Slayerrel.
Amikor megjelent az Eternal uv n kezdtem,de voltak nehézségek még úgy is hogy 400+ órám volt a 2016 os ban.
Kevés a lőszer, tény és való, ezért is kell sűrűn váltogatni a fegyvereket láncfűrész kombóval.
Amikor el találod a ritmust nem fogod tudni letenni a játékot. -
zoo8800
veterán
válasz
spleenszuru #2957 üzenetére
Így van, a játék kényszerít a láncfűrészre. A glory kill, és a flame belch is "kötelező", azok nélkül nem lesz se élet, se armor.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2955 üzenetére
Akkor még nagyon az elején jársz, mert elég hamar megszerzi
-
thesound
addikt
válasz
spleenszuru #2950 üzenetére
You are in for a treat!
Rip and Tear until it is done.
-
Segal
veterán
válasz
spleenszuru #2952 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy az eleje az csak 1 romantikus séta. Már az alapjáték vége is keményebb elsőre, a dlc-k meg csak rátesznek.
Persze ahogy ráérzel a dologra, meg fejlődnek a Slayer képességei úgy ami eleinte nehéznek tűnik, az könnyebbé fog válni. -
zoo8800
veterán
válasz
spleenszuru #2950 üzenetére
Tartogass egy kis lelkesedést a DLC-kre is
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Milyen házat vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ingatlanos topic!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- További aktív témák...
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
- BESZÁMÍTÁS! 860W Fractal Design ION + 2 Platinum tápegység garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Samsung Galaxy A15, 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest