- Fűzzük össze a szavakat :)
- R.I.P. Aláírások
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A KOReader ebook olvasó program
Aktív témák
-
válasz
Karima #40883 üzenetére
Nekem tetszik a szimmetrikussága, kicsit színtelen szagtalan lett, de szerintem nem a hdr csúszkával, hanem a színcsatornákkal való játékkal lehetne feldobni.
(#40889) Karima
Nekem meg ez nem tetszik, túl nagy a különbség az ég és a talaj között, az egyik nagyon sötét színeket tartalmaz, a másik pedig élénkeket, üti egymást a kettő.u.i.
3 képes expóeltolásos sorozat elég egy hdr-hez, nem kell túlzásba vinni, nem is érdemes.[ Szerkesztve ]
-
kiskornel
addikt
válasz
Karima #40883 üzenetére
Egy jótanács. Mielőtt HDR képet készítesz, nézd meg, hogy mekkora átfogás van abban a tájban, amit le akarsz fényképezni. Spot fénymérés a legvilágosabb pontra, majd a legsötétebbre. Kiszámolod, hogy hány FÉ van benne.
Szerintem is elég lett volna 3 kép. És gyorsan egymás után, hogy ne látszódjon a felhők aurája.Ezt még lehetett volna továbbhúzni. Sajnos magában a tájban nincs annyi, hogy olyan hüdejó kép legyen.
Dinamikakompressziót inkább PS-sel szoktam csinálni. Gondolom te most műanyag HDR-t szerettél volna készíteni. Eyecatching, ultracontrast, stb...
Aktív témák
- PlayStation 5
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bestbuy játékok
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen autót vegyek?
- Lightyear - befektetési app
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...