Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  DIGI Mobil (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-30 09:03:41

LOGOUT.hu

Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Digi VoLTE roaming képes készülékek (szükséges a VoLTE működéséhez)


2024. március 1-től
a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45469) DrBubo77


DrBubo77
Topikgazda

(rögzített hsz)

2024. március 1-től
a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

Hozzászólások

(#31051) zseko válasza baly81 (#31037) üzenetére


zseko
veterán

Egyáltalán nem szándékozok problémázni rajta, nyugi :) Akkor nem ilyen hangnemben írtam volna :) Csak megjegyeztem, mivel ugye az utolsó tétel az ott, hogy:
Nyilatkozom, hogy a Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatóját és Adatvédelmi Szabályzatát megismertem és tudomásul vettem.
Na ez nem történt meg, mert semmiről nem kaptam tájékoztatást, csak hogy itt írjam alá.

"Még jó hogy engedélyezed, a szolgáltatónak...
Szerinted hogy készül majd el a számlád? :)"

Hát az már legyen az ő problémájuk :D Lehet én értem félre azt a zárójeles telefonkönyvet abban a mondatban, az hogy ők kezelik az persze hogy oké. De pl. Telenornál sincs engedélyezve, hogy megjelenjen a számom telefonkönyvben, tehát 'külsőskénti' direkt keresésre sem vagyok megtalálható a telefonszám-keresőben sem név, sem telefonszám alapján. Én erre asszociáltam ;)

HR24.hu

(#31052) zseko válasza AtHoS (#31044) üzenetére


zseko
veterán

"ki is fizetnéd rá 1 nap miatt a teljes havi díjat?"
Ha a teljes 30GB-ot megkapod, akkor akkor azt hiszem nincs miről beszélni.

"Vernéd az asztalt van egy olyan érzésem"

Nagyon rossz az érzésed :P :DDD Ha igazam lenne akkor persze hogy reklamálnék azért érte, de nem asztalveréssel. Ma újraolvasva amit írtam, szerintem ezt a részt nagyon félreérthetően fogalmaztam meg:
"Gondolom időarányos lehet akkor, bár ez meg szerintem akár perelhető is lehetne,"

Arra gondoltam valójában, hogy ha a teljes összeget fizetem valamiért (most tökmindegy, hogy ez éppen mobiladat, vagy más), akkor jogosan elvárható, hogy a teljes kiszolgálást is kapjam meg érte, függetlenül attól, hogy harminc nap van még hátra vagy csak egy, és ha ez nem teljesül, akkor jogosan lehet felelősségre vonást kérni. Tehát ha ebben a példában nekem 1000Ft-ot fognak levonni, de csak 20GB-ot kapok, akkor jogosan reklamálhatok érte. Kivéve, ha ez külön ki van kötve szerződésben. Igaz akkor viszont nem kötök így szerződést.

Gondoltam egyébként, hogy részarányos, vagy időarányos lehet a dolog, csak egyrészt lejárt a szerkesztési idő, másrészt bealudtam írás közben :DDD és már nem tudtam módosítani. Valóban pont 11-én kötöttem, csak ugye semmi tájékoztatást nem kaptam semmiről azon kívül, hogy tájékoztattak hol kell aláírni :P

HR24.hu

(#31053) baly81 válasza zseko (#31051) üzenetére


baly81
aktív tag

Oké! Letárgyaltuk... ✌
Amúgy amikor bármelyik szolgáltatónál, és itt most nem csak a mobilosokat értem, hanem pl a közműveket is, miélőtt aláírod a szerződést egyik sem olvassa fel neked az 55 oldalas 8-as betűmérettel írt ASZF-ét. Nyilván alá kell írnod, és azzal elfogadod ezeket, és itt a DIGInél ez külön ki is van emelve.
Van olyan pont amit én is kifogásolhatónak tartok, de ez nem ez.

Én sem szeretem ezeket az adatközléseket 3. fél felé. És igyekszem is ellene tenni, szóval teljes mértékben megértelek! Az a legkomolyabb, hogy ennek ellenére is kapok néha hívásokat. Legutóbb múlt héten hívtak egy győri számról, "csodakrémet" akartak nekem eladni. :) Amikor kérdeztem honnan tudják a (telekomos) számomat, azt mondta nem nyilatkozhat erről. :(((

Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!

(#31054) baly81 válasza zseko (#31052) üzenetére


baly81
aktív tag

"Ma újraolvasva amit írtam, szerintem ezt a részt nagyon félreérthetően fogalmaztam meg"
Ezért "ugrottunk neked" ketten is. Tényleg úgy jött le a dolog, ahogy...
De már letisztáztuk! 👍
Amúgy nekem nagyon részletes tájékoztatást adtak. Normálisak voltak. Nyilván ez ügyintézőtől is függ, lehet kifogtál egy unott, belefásultat.

Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!

(#31055) zseko


zseko
veterán

#311053 - 31054 baly81:
Nyilván nem olvassa fel az egészet, de alap tájékoztatást legtöbbször elhadarták azért. Látszott rajta, hogy kicsit fásult, de mivel utcánkbeli, már ezért sem akarnék neki felesleges problémát csinálni.
Engem közvéleménykutató keresett meg névtelen közvéleménykutatást kérve, aztán mikor visszakérdeztem, hogy ugyan mondja már meg, onnantól, hogy tudja a telefonszámom, és meg kell adnom az életkoromat, valamint a települést ahol lakom, akkor ez hogyan is névtelen, akkor letette... 🤷‍♂️ pedig tök kíváncsi lettem volna mit kérdez :)

#31046 Baly81:
Azért ne keverd össze a felmondást a szerződéskötéssel, mert nem ugyanaz. Telenornál volt olyan valamelyik csomagnál jó régen az emlékeim szerint, hogy a teljes összeget ki kellett fizetned, úgy rémlik volt belőle kis vita is a fórumban, de akkor sem foglalkoztam vele, így nem nagyon emlékszem.
Az is lehet kártyás volt, vagy valami rendelhető szolgáltatás, és hó közepe után rendelte, és hogy ki kellett fizetni a teljes árat, és emiatt problémázott. De az is lehet hogy más jellegű volt, de valami volt azt tudom.

#31042 herdsman12:
De, vannak :P Volt pl. olyan befizetetlen számlám, amiről én tudtam, ők meg nem :DDD Hét év után untam meg és mentem be kifizetni, de tíz perc kellett hozzá, hogy megtalálják, mert nem mutatta a rendszer, még én mondtam a dátumot, hogy mi körül keressék :DDD

[ Szerkesztve ]

HR24.hu

(#31056) UHHH


UHHH
senior tag

December közepével megszüntettem minden digis sim-emet, amit sikerült is január elejére lezárniuk, a simek már december végén nem működtek. Kaptam egy végszámlát, az egyenlegem azt mutatta, hogy ők tartoznak, elmentem a pénzért a múlt héten. Ma jön egy számla, hogy fizessek be 30 ft-ot. Pandémia van, még a pénzért sem szívesen mentem be.

Ne már, milyen végszámla volt ez, hogy utólag még kapok x perc beszélgetésért számlát?! :(
Nem a 30 ft miatt háborgok, itt az elvekről van szó. Ennyi erővel még várhatok, hátha lesz még pár tétel?!

Ha megszűnik a számlád, várj még egy keveset, hátha lesz még pár tétel a számládon.

[ Szerkesztve ]

Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html

(#31057) martonl


martonl
senior tag

Ez a torony a Bp. XXIII. kerület BILK-Millenniumtelep határán van, még a vasút Duna felöli oldalán. Ez Digi torony lenne? 22271-es számon mutatja a Cellmapper, mintha hozzájuk tartozna, legalábbis pontosan ott van. Fent két, valószínűleg nem beállított antenna, oldalán vannak sugárzók a BILK irányába, elég kihasználatlannak tűnik. Egyik szekrényen MVM (ha jól látom?) felirat. 3-4 éve már felhúzták.
.

[ Szerkesztve ]

(#31058) trec12 válasza martonl (#31057) üzenetére


trec12
addikt

Valószínű ez GSM-R....

[ Szerkesztve ]

(#31059) Lampion válasza martonl (#31057) üzenetére


Lampion
csendes újonc

Szerintem ez a MÁV-hoz tartozik, náluk láttam ilyen sugárzókat

(#31060) martonl válasza trec12 (#31058) üzenetére


martonl
senior tag

Az is lehet, de akkor a cellmapper nem tudom, mit mutat, ott más torony nincs. MVM-Ovit feliratok vannak a szekrényeken. Akkor lehetséges, hogy a Cellmapperre húzták a Digit hibásan? Tényleg semmi más nincs ott, zajvédő fal, mögötte a vasút.

[ Szerkesztve ]

(#31061) 4Grider válasza UHHH (#31056) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az eht alá tartozó szolgáltatóknak lehetővé teszi a törvény a lezárás utáni elszámolást. Ráadásul ha jól emlékszem további egy évig van erre lehetőségük.
Mondjuk a számlázási rendszerben azonnal rögzítendő tételek utólagos kiszámlázása kérdéseket vet fel a rendszer működésével kapcsolatban.

(#31062) dchard válasza martonl (#31057) üzenetére


dchard
veterán

Ez egyértelműen GSM-R.

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#31063) martonl válasza dchard (#31062) üzenetére


martonl
senior tag

Köszi! Trec12-nek és Lampionnak is.

(#31064) Luissimo válasza martonl (#31063) üzenetére


Luissimo
veterán

IGEN.
A BILK mellett a Millennium telepnél egyértelműen GSM-Railway hálózathoz tartozó, azaz MÁV torony található, semmi köze más mobil szolgáltatóhoz.

Tudom, mert dolgoztam ott :)

(#31065) arnoka


arnoka
tag

Bekerült az Ügyfélkapu app-ba a percszámláló is. Jó lesz ez :C

[ Szerkesztve ]

„Ahol hiányzik az értelem, ott a lárma foglalja el a helyét.”

(#31066) Miska0330 válasza martonl (#31057) üzenetére


Miska0330
tag

Szia!

Ahogy a többiek is írták, ez MÁV GSM-R torony.
A videóban látható is a torony:

[link]

(#31067) herdsman12 válasza zseko (#31055) üzenetére


herdsman12
őstag

Magadnak generálod a problémákat, nem olvasod el a szerződést, megelőlegezed a még ismeretlen elszámolást, stb.
Viszont megnyugtató, hogy nem csak a Diginél fordulnak elő hibák, "kicsit drágábban".

(#31068) n00n válasza arnoka (#31065) üzenetére


n00n
őstag

Na, ez király feature, nagyon kellett. :) Nem mintha, nem telefonálnék többet, ha fölé megyek, csak azért szeretem az ilyesmit látni. Egyébként nekem még mindig 200 percet ír, pedig a feleségemet pár napja hívtam. Igaz kevesebb, mint egy perc volt. De Diginél perc alapú a számlázás tudtommal, nem?

(#31069) martonl válasza Miska0330 (#31066) üzenetére


martonl
senior tag

Luissimo-nak és neked is köszi! Viszont akkor a Cellmapper lesz a hibás, mert ott nem Digi torony van. Egyébként a MÁV részéről az a fura, miért kell ennek külön torony, amikor a területe eleve tele van reflektorokkal, de nyilván megvan ennek az oka.

(#31070) #76519680


#76519680
törölt tag

Frissítes elérhető az android applikacióban !
Már írja a perceket is !!!

(#31071) 4Grider válasza #76519680 (#31070) üzenetére


4Grider
nagyúr

Vótmá.

(#31072) leo81 válasza 4Grider (#31071) üzenetére


leo81
aktív tag

Tegnap még csak a neten volt látható, alkalmazásban nem. Az app ma frissült.

(#31073) dchard válasza martonl (#31069) üzenetére


dchard
veterán

Megvan az oka: statikának hívják :)

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#31074) #76519680 válasza 4Grider (#31071) üzenetére


#76519680
törölt tag

Ez még tegnap nem így volt !
Ma frissült az app !!
Szívesen amúgy !!! :D

(#31075) pjen válasza leo81 (#31072) üzenetére


pjen
félisten

Nekem azt írja:szerver oldali hiba.

(#31076) csacsi67 válasza 4Grider (#31049) üzenetére


csacsi67
addikt

Tudok rola wofin is meg rendes hálozaton is.

(#31077) akibor000 válasza #76519680 (#31070) üzenetére


akibor000
aktív tag

és hogy látható benne a mobil elöfiz adata? nekem csak a kábeles net+tv van benne...azt látom.

(#31078) 4Grider válasza #76519680 (#31074) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ma írták be előtted jó néhány hozzászólással.
Szívesen!

(#31079) #76519680 válasza akibor000 (#31077) üzenetére


#76519680
törölt tag

Itt tudod megnézni !!!

(#31080) snooze válasza #76519680 (#31079) üzenetére


snooze
veterán

nálam megint "Szerveroldali hiba!"

GO Gunners!!!

(#31081) Lackooo84 válasza snooze (#31080) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nálam meg "Ehhez a szerződéshez nem tartozik digimobil előfizetés". Bezzeg a digimobil menüben ott van.

The Truth is out there...

(#31082) MadMancs válasza Lackooo84 (#31081) üzenetére


MadMancs
veterán

Detto. Nálam is eltűnt.
Se weben se appban nem látható. Azt mondja nincs ilyenem. 🤷‍♂️

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#31083) CharlieDrop


CharlieDrop
veterán

Sziasztok.

Valaki használja Huawei P9 lite-tal a szolgáltatást?
A kompatibilis telefonok listájában nincs benne, de úgy tudom tud B3-at. Köszi :R

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#31084) snowdog válasza akibor000 (#31077) üzenetére


snowdog
veterán

Nem mindenkinél láthatók ezek az adatok. Nálam sem.

A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy akinek a mobilkártyákra e-szerződése van (mint nekem is), azok még nem férnek hozzá ezekhez az adatokról. Ez egy hiba, tudnak róla, és az elhárításán már dolgoznak.
Tulajdonképpen az a baj, hogy jelenleg csak egy szerződésszámom van, amihez most még csak a TV, az internet és a vezetékes telefon tartozik. A mobil kártyáknak nincs külön szerződésszámuk, ezért nem férünk hozzá az adatokhoz. Ha jól értettem, akkor a mobil szerződéseket is ehhez a már meglévő szerződéshez fogják csatolni.

[ Szerkesztve ]

(#31085) akibor000 válasza #76519680 (#31079) üzenetére


akibor000
aktív tag

köszi, megvan!!!

(#31086) akibor000 válasza snowdog (#31084) üzenetére


akibor000
aktív tag

de, az enyém latszik... köszi

(#31087) snowdog válasza akibor000 (#31086) üzenetére


snowdog
veterán

És neked is e-szerződésed van? Ez azt jelenti, hogy a mobil tesztkártyák szerződésessé alakításához az online felületen csak bejelöltük, hogy melyik kártyához milyen csomag tartozzon. Nem kötöttünk külön szerződéseket.

u.i. Ezt gyorsan kijavították, most néztem, és már nálam is látszanak az adatok. :C

[ Szerkesztve ]

(#31088) akibor000 válasza snowdog (#31087) üzenetére


akibor000
aktív tag

nem...én még nov elején voltam személyesen az M5 auchanban a diginél és kötöttem szerzödést.

(#31089) zseko válasza herdsman12 (#31067) üzenetére


zseko
veterán

Ha ettől jobban pörögnél, ventillátor lennél. Legalább értenéd is.
Nyilvánvalóan az is az én hibám, hogy nyolc számjegyet (szerződésszámot) sem sikerült helyesen kimásolni pc-ről, úgy hívtak fel nemrég, hogy ja, rosszul írták a szerződésre :U mellesleg még csak nem is a helyére... Ez tök jó így mikor csoportos megbízással vonják az összeget, és ez az azonosító.

HR24.hu

(#31090) Luissimo válasza snowdog (#31087) üzenetére


Luissimo
veterán

Szia Snowdog,

Nálad Lőrincen milyen a beltéri lefedettséged a DIGI kártyával?
Nálam elég harmatos...

üdv,
Lui

(#31091) snowdog válasza Luissimo (#31090) üzenetére


snowdog
veterán

Szia Cimbora!

Ott jelenleg csak a riasztóban van egy Digi kártya, és mikor betettem max. térerőt jelzett. Ha legközelebb arra járok, akkor majd egy mobilon is megnézem, bár feltételezem ugyan azt fogja mutatni.

(#31092) arnoka válasza n00n (#31068) üzenetére


arnoka
tag

Az még hagyján, egyelőre össze-vissza mutatja a perceket. Előbb például nem csak a kimenő, de az összes (bejövő is) percek összegét írta. :D Ez az igazi agilis fejlesztés, élesbe... ;]

„Ahol hiányzik az értelem, ott a lárma foglalja el a helyét.”

(#31093) martonl válasza dchard (#31073) üzenetére


martonl
senior tag


Ahhoz én nem értek, ilyesmire gondoltam.

[ Szerkesztve ]

(#31094) Luissimo válasza martonl (#31069) üzenetére


Luissimo
veterán

A térvilágító tornyok több tizéves szerkezetének statikai, csavarodás és elhajlás, dőlés tűrés szabályainak előírásai szerint megerősítésének költsége nem összevethető egy ilyen mobiltorony költségével.

Nem egyszerű ez ennyire.

(#31095) Soma01


Soma01
veterán

Nálatok nincs fecserélve a "Felhasznált kedvezmény" és az "Elérhető kedvezmény" a perceknél a mobil alkalmazásban? (a weboldalon lehet, hogy jól van, azt nem tudom most megnézni)
Amikor még megvan mind a 200 perc, akkor még jó. Ha fogy belőle, akkor már nálam valami gond van. Az én számításaim szerint pont fordítva kellene lennie. Ha telefonálok, akkor meg nő az elérhető kedvezmény, a felhasznált pedig csökken.

(#31096) MadMancs válasza arnoka (#31092) üzenetére


MadMancs
veterán

Illetve most vagy hiper olcsó lett digi, vagy nem tud számolni a rendszer. Tegnap ugye kérdeztem miért nem számolja VoLTE hívás Max ban. Tegnap volt 5 perc hívásom hálón belül. Nem számolta maradt 21Ft os egyenleg (teszt sms).
Most nézem. Egyenleg 29Ft. Szóval most vagy 1,6Ft/perc a tarifa, vagy nem tudom :DDD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#31097) Luissimo válasza MadMancs (#31096) üzenetére


Luissimo
veterán

majd utólag beszorozzák valamilyen konstans számmal :))

(#31098) zseko


zseko
veterán

Most, hogy lett internetem is a Digitől, hozzáférhetek a DigiOnline részhez is. Fel is tettem tabletre. Háttööö... kicsit baltával faragott szegény, na :DDD Minőség szerintem láthatóan rosszabb még a műholdas adás minőségétől is. De érdekességnek jó volt, használni amúgy sem nagyon fogom.

HR24.hu

(#31099) Soma01


Soma01
veterán

Valamit állítgatnak, mert most már jónak tűnik és a felhasznált percek kb. stimmelnek. Eddig volt kb. 10 perc eltérés is. Szerintem az ingyenes (pl. ügyfélszolgálat) hívásokat is beleszámolta ez a rendszer.

(#31100) Luissimo válasza zseko (#31098) üzenetére


Luissimo
veterán

nyaraláskor, kempingben, sátorban, medenceparton, sörözéskor balatonparton, tableten gyereknek...

vagy digisporton meccset nézni.

plusz azért jön rajta a FilmNow, ami legalább reklámmentes filmnézést biztosít.
naés legalább át tudod castolni tévére, hotelben, nyaralóban stb.

jó az azért, de nemkell tőle NTFLX minőséget várni, főleg mert ingyévan :)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  DIGI Mobil (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.