Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • worxland

    addikt

    válasz Flashget #35645 üzenetére

    A 15 napot a Digi maga vállalta a netes regisztrálásnál.
    Kopi-pészt a levélből:
    "A csomag biztosításának technikai feltételei vannak, ezért kollégáink megvizsgálják, hogy az Ön által megadott lakcímen elérhető-e a kért csomag, melynek eredményéről és a további teendőkről legkésőbb 15 napon belül e-mail-es tájékoztatást küldenek Önnek."

  • HoryThePooh

    aktív tag

    válasz Flashget #35645 üzenetére

    Sajnos, de pontosan így van...

    09.03. Elhatároztam megemelem netet. Ügyfélszolgálattal telefonon lebeszéltem a lehetőségeket. Mivel napközben nincs lehetőségem bemenni az üfsz-hez személyesen, telefonos ügyintéző ajánlotta küldjem el levélben a kérésem, szkenneljem be aláírva és intézik. ugyfelszolgalat@digikabel.hu -ra
    El is ment a kérés.
    09.04 Este. Válasz email-re nincs.
    09.07 DiGi-t lehetetlen volt telefonon elérni, automata csak dumált. Megismételtem a levelet.
    09.08 Reggel. Válasz email-re nincs. Elértem a telefeonos üfsz-t. Mondom hölgynek semmi választ nem kaptam még. Hát van rá 30 napjuk. Mondom OK, de még automata üzenet se jött, mert azért azt jó lenne tudni, hogy egyáltalán vették-e. Jaa, olyan nem üzemel. Mondom az jó, és ha valamiért nem vették, majd 30 nap múlva realizálom ,hogy le se vagyok ?....
    Tessen befáradni egy irodába.. F..k ! :W

    Occó, ha má megy kircsis, de ÜFSZ az almás..akarom mondani hideg csípős-savanyús.. :(

Aktív témák