- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Malac java, új kuMpi, káposzta sali
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_78
aktív tag
Talán megvan a hiba oka: ha megsemmisül egy játékegység, akkor lép ki a program - legalábbis úgy látom.
A játékobjektumok példányainak van egy letezik boolean típusú tulajdonsága, ami false lesz, ha megsemmisül. Ezt mindig ellenőrzöm, hogy true vagy false, bármikor szóba kerül egy objektum.
Amikor ciklussal végigmegyek a példányokon, ellenőrzöm, hogy létezik-e, ha meg nem, akkor jön a FreeAndNil (vagy a Delete, de azzal sem jó). Ha meg létezik, akkor jöhetnek vele a műveletek.
De ilyen ciklusok nemcsak a pályafrissítés eljárásban, hanem sok másban is vannak velük, pl. a FormPaint-ben. De mindig leellenőrzöm, hogy létezik-e, ha műveletet végzek velük.
Akkor ez most nem jó megoldás a példányok kezelésére, törlésére? Lehet, hogy a dinamikus tömb kezelése nem jó, ami tartalmazza őket? Vagy hogy kell ezt csinálni szabályosan?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! AMD Ryzen 5 2600 6 mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Sérült I W10 I CAM I Garancia!
- Lenovo ThinkPad X270 (16) - i5-7300U, 16GB, 512GB SSD, 12" FULL HD
- Már csak 12 db 5G ROUTER! - Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- Samsung Galaxy S23 , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged