Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ati bá

    csendes tag

    válasz amol #5797 üzenetére

    Én megtettem mindent a részemről, azonnal küldem mailt az eladónak és a HRPnek is a hibáról. Remélem megoldódik.
    Miután leformáztam és újratelepítettem az XPt, a vincsi elhalkult :) Összességében meg vagyok elégedve a géppel (leszámítva a 3 rossz billentyűt). A GeForce 8400M GS a 3D Mark demokban hozta a papírformát:
    01: 12559 pont
    03: 4552 pont
    05: 2451 pont

  • Quent1n

    senior tag

    válasz amol #5797 üzenetére

    "Elvileg ha 3 napon belül jelzed a hibát az elég."

    Sajnos az elvileg vastagon és 3szor aláhuzva értendő..... Asztalimmal voltam ugy tavaly előtt, h visszavittem 2. napon h cseréljék ki az alaplapot illetve a memoriat mert mind2 elszállt (1helyen vettem mindent). Erre nem volt bennt 1 szervizes, se senki aki intézkedhetne. Igy patthelyzet állt elő. Vagy hazahozom vagy bennthagyom és egyszer csak megcsinálják. Majd 1 honapba telt. Aliencomp. & 3nap rulz... Jha és a számlát is elcseszték mert csak a cserélt alkatrészek kerültek az ujra. Én hülye meg nem néztem meg mert mar a tököm tele volt h a gép átvétele is majd 2ora volt meg gondoltam egy számlát csak ki tudnka állitani... Azota is küldik a javitott változatot...;) De mar több helyen tapasztaltam szar dolgokat a 3nappal kapcsolatban. Volt olyan aki halvány mosollyal aztmondta, menjek a fogyasztovédelemhez. Majdnem megfejeltem. Notiknál jobb a helyzet azért szerencsére legalábbis ismeröseimnek nem volt nagy gondjuk Dell,HP, Toshi illetve IBM gépekkel 3 napon belül.

Új hozzászólás Aktív témák