- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szólánc.
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HARDVERAPRÓD
válasz sto1911 #152297 üzenetére
Jól tudod igen szervizelek. De azon kívül, hogy esetleg "könnyebben" megmondom, hogy mi a baj, vagy hogy miből eredhet a hiba, azon kívül nekem sincs minden polcon. Tehát nekem is bukó, ha van valami és én adom a gart, nem az ahonnan beszereztem.
Pl a te esetedben kalkulálhatsz egy bevizsgálási árral, sok helyen 4-7e közt van, de van ahol ez ingyenes. Nah most pl amit eladsz rászámolsz, pl 3e pluszba, mivel nem minden terméket hoznak vissza, így amit visszahoznak, az sem lesz akkora bukó. De persze ez csak a szuverén véleményem.
Ha nem vállalsz gart rá, akkor viszont ennek árban kell megnyilvánulnia, hogy a vásárló ezt "benyelje". Igen lehet ez a legjobb döntés annak a részéről, aki valamilyen oknál fogva nem vállal gart. Áron alul eladja, és. Mindenki nyugodt, boldog