Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz tordaitibi #3855 üzenetére
Saját tapasztalat 40ezrenként cserélem, mert be és el tud égni. Ha beesik egy darab elektróda a hengerbe , az meg drága mulatság. Az olaj meg elf nfx 75w
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
mirci18
addikt
válasz tordaitibi #3218 üzenetére
Almát a körtével összehasonlítás.
Semmi értelme.
Elárulom miért.
Van egy Suzuki Wagon r em 2004-es 1.3 vvt motor 94 ló.
Mellette egy Logan Mcv 0.9 TCE 90 ló.
Mindkét kocsi motorja ugyanolyan erős.
De a kombim 1 literrel kevesebbet fogyaszt.
És nem utolsó sorban jó egy méterrel hosszabb mint a Wagon.
Tehát van fejlődés ilyen téren nagyon is.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz tordaitibi #3218 üzenetére
Megismételem. Sokkal nagyobb a teljesítmény, nagyjából a duplája. A fogyasztásod mit sem változott, ezek szerint sokkal takarekosabb az új motor. Ha ez is 43 lovas lenne, kb. 2/3 ennyit fogyasztana.
Plusz tegyük hozzá, hogy sokkal kisebb méretben csinálták meg mindezt, azaz a technika is sokat fejlődött. -
kelly416
veterán
válasz tordaitibi #3216 üzenetére
Hény lovas, hány hengeres, mekkora súlyú is volt a kotkoda és mennyiben más a Sandero? Változás van, csak úgy mint a mobiloknál. Nem a kevesebb fogyasztás a lényeg, hanem az, hogy egy napot elmenjen nagyobb teljesítménnyel is. Itt is nagyobb a teljesítmény, a fogyasztás megmaradt.
Egyébként a Lodgy (ameddig néztem az elején) eléggé közel volt az igazsághoz, 2-3 decivel mutatott kevesebbet a tankolás után számoltnál, szóval ott nem annyira nagy a kamu.
-
kelly416
veterán
válasz tordaitibi #3068 üzenetére
Az azért nem rossz, bár feleségem a Lodgy-val (2020 márciusában vettük át, 1.33TCe 20-25e km talán vagy még annyi sincs, szinte csak város "anya taxi" és bevásárlókocsi módban) 5,6 körül szokott meglenni fed.comp. szerint. Ennyit jelent, hogy lényegesen nagyobb ( bruhaha... ) a motor és könnyebben viszi a kasztnit.
Mondjuk a Lodgy ezzel az 1.33-al 90-ig jó, utána már elkezd nagyon sokkal többet enni. Nem pályára való, az biztos.
-
Monya78
veterán
válasz tordaitibi #3066 üzenetére
Nem rossz, de egy motor típust és a megtett út típusát is megmondhatnád.
Az enyém 1.0 turbó benzin (bejáratós)
-
mirci18
addikt
válasz tordaitibi #3056 üzenetére
Nincs mit szivesen.
Sajnos eléggé keresett emberke mert szakértő a témában.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz tordaitibi #3054 üzenetére
Örülök neki.
Ha esetleg nem menne továbbra is írj nyugodtan Pm-et nekem.De addig is egy kis segítség:
[link] Őt kell keresned.
[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz tordaitibi #3045 üzenetére
Köszi hogy burkoltan, finoman lehülyéztél
45 éve hobbizok elektronikával és 40 éve autóvillamossággal.
így 60 felé eszembe se jutott hogy manapság lassan egy kerékanyacsavart se lehet csak úgy kicserélni mert kiszopósodott a hatlap mert hozzá kell tanítani az autóhoz meg a komputerhez. Nekem ez már kínai, elnézést kérek hogy nem egyből az autó szoftverének az átírása jutott eszembe.
22 éves Skoda feliciáról váltottam 2 hete és abba szerencsére volt egy ecu meg 5 motorérzékelő szonda oszt snitt.Nagyon szivesen. Szíved joga megharagudni de neked is be kell látnod hogy nyitott kapukat döngetsz. Amikor anno megvettem a kocsim elmentem egy Győri autószerelőhöz aki az autó specialistája.
Szoftveresen kikapcsolta az övcsipogást a start stoppot. És még jó pár dolgot.
A probléma megoldódott? Igen.
Veszélyeztetek ezzel valakit? Nem.Én nem a biztonsági öv használatára buzdítalak vagy marasztallak el.
Az mindenkinek szíve joga.
De ha beteszel pl egy plusz biztonsági öv csipeszt akkor azzal hibásan fog működni a védelmi mechanizmus baj esetén.Köszönöm a tanácsot, most már csak kéne találnom valahol valakit aki ezt megcsinálja nekem és nem kéri el érte egy disznó árát. Mert akkor hagyom a fenébe és simán rövidrezárom a két szál vezetéket. öszi hogy burkoltan, finoman lehülyéztél
45 éve hobbizok elektronikával és 40 éve autóvillamossággal.Belinkeltem a Dacias csoportot amit említettem.
Itt Krogergő nevű emberkét keresd. Győrben dolgozik.[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz tordaitibi #3031 üzenetére
Ha nem akarsz megdögleni nem fogod a kábelokat elvágni sem módosítani sőt nem használsz kamu öv csipogót.
Az értelmesebb emberek szoftveresen kikapcsolják az öv csipogás funkciót ahogy a start stop rendszert és az automatikus hátsó ablak törlőt.
Nem barmolják az autót.
Ideje lenne felmenned a facebookra és ott a Daciás csoportban keresned a megfelelő szakembert mielőtt valamit elrontassz.
A többieket sem értem miért nem ezt tanácsolják élből.
[ Szerkesztve ]
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Monya78
veterán
válasz tordaitibi #3031 üzenetére
Esetleg egy ilyesmi megoldás? [link]
Plömplöm: Tegnap megyeszékhelyen találkoztam először joggerrel, szintén kolbászzsír metál volt. Itt a keleti régióban a már több mint egy éve kijött III-as sandero/logan verziókkal sem lehet találkozni. De a rossz utak, és a sok "szegény" kisgazda miatt dusterrel minden utcasarkon összefut az ember.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
válasz tordaitibi #3033 üzenetére
-
JoinR
őstag
válasz tordaitibi #3031 üzenetére
Illegális módosítás, mint szakmai kérdés
Gondolom azt a kettőt, amelyik a csathoz megy. Elegánsabb megoldás egy külön, magához az övhöz nem kötött csatot becsatolni. Ha nem akarsz 40-nél meghalni, amikor a légzsák az arcodba robban, akkor azt is ki kellene kötnöd.