-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
goblin1983
tag
válasz kmarci25 #9187 üzenetére
Aham, azt hiszem kezdem érteni.
G-Pay-t nem szeretném addig, amíg nem lehet a Play áruházból felrakni (bár lehet, hogy sokat nyernék vele).Google fiók beállítások/Google Pay részben már ott szerepel a Curve kártya, viszont azt még nem kaptam meg, így nem tudtam aktiválni.
A CIB kártyát viszont nem tudom hozzáadni, azt írja, hogy vegyem fel a kapcsolatot a kibocsátóval. Fogalmam sincs, hogy mi baja lehet...Ha jól gondolom, akkor a Curve kártya aktiválása után működni fog az egész és nincs jelentősége, hogy a CIB kártyám külön a Google Pay-ben, vagy magában a Google Pay appban nincs is jelen.
-
goblin1983
tag
Sziasztok!
CIB-es vagyok és meguntam kivárni, hogy legyen mobilos fizetés náluk, így keresni kezdtem az alternatívákat.
Nagyon sokat olvastam a fórumot, keresgéltem a neten is, de nem találtam meg, amit szeretnék, ezért fordulok hozzátok. Láttam itt nagyon sok a profi. :)Regisztráltam a Curve-be, a kártyámat hozzá is adtam (jelenleg várom a Curve kártyát). Kiválasztottam a G-Pay fizetést. Na itt a kérdés. Hogy akkor most kell legyen G-Pay appom is fent, vagy ami kell hozzá, az benne van a Curve appban is? Mert tegnap a Tescoban próbáltam fizetni. NFC bekapcsolva, képernyő ujjlenyomattal feloldva és a terminál azt írta, hogy dugjam be a kártyát :/ Túl sok időm nem volt vele szórakozni.
Az NFC beállításoknál alapértelmezett a G-Pay, SIM pénztárca van beállítva, esetleg ezt kellene átállítani HCE-re?
Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest