Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Kalandor: Habemus papam
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Szélvész
újonc
Sziasztok!
Nem tudom miért nem működik.Csatolom a képet. A zöld házakat szeretném a fekete házak közé tenni, a legnagyobbat középre a másik kettőt pedig oldalra.
Hiába jelölöm ki, próbálom csoportba tenni a zöld házakat nem sikerül, így nem tudom mozgatni.Előre is köszönöm a segítséget.
-
Szélvész
újonc
Sziasztok!
Teljesen kezdő vagyok a corelben, ráadásul szőke is
Tudna valaki abban segíteni,hogyan tudok egy képügynökségtől letöltött vektoros logóban lévő objektumokat egy alakzattá alakítani, hogy az egész mozgatható legyen?
A segítséget előre is köszönöm. -
Met
nagyúr
Options-Workspace-Toolbox-Zoom, hand tool
-
tomej
aktív tag
Üdv.!
Egy banális kérdés:Munkahelyemen eleddig Corel 13-al dolgoztam, de gépcsere+oprendszer csere miatt Corel 17-et kaptam. Egyetlen egy gondom van: ha az egérgörgővel belenagyítok a munkába a nagyítás nem az egérmutatóval - mint nagyítási középponttal - dolgozik, hanem a nagyítási középpontot a munkalap középpontjára teszi. Erre van vmi beállítási lehetőség?
Előre is kösz!
-
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata, hogy ilyen x86-os tableteken mennyire működik a Corel (X5)?
Külföldre kell mennem pár hétre, de közben dolgozni is ezt-azt. Nem komoly dolgok, de azért nem lenne baj, ha corel is menne... -
zzolika
aktív tag
válasz
littlejohnny #2373 üzenetére
Van a Corelben a makrók között naptárkészítõ, CalendarWizard. Havi és éves naptárat tud csinálni, lehet az újabb Corelekben már van heti is.
-
littlejohnny
aktív tag
Szep napot!