Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Motion_Blur

    félisten

    válasz Zoo123 #4021 üzenetére

    Én ahogy rálépek a fékre, rögtön elkezdem pakolgatni, de a 2-as vagy 1-es fokozatot már úgy rakom vissza hogy alig van a lábam a féken. Így nem fog leesni a fordulat és nem fognak blokkolni a hátsó kerekek. A motorfék nagyon sokat számít, iszonyat lehet vele stabilizálni az autót szerintem, főleg kanyarbejáraton. Ha pl. megérkezek egy visszafordítóhoz én a legvégén vissza szoktam még rakni 1-esbe, hogy azzal is fékezzem az autót és legyen fordulat a kanyarodáshoz (2-ban túlcsúsznék), és rögtön ahogy túljutottam a kanyar csúcspontján leváltom a másodikat, nem baj ha alacsony a fordulat ott úgyse lehet padlózni mert elforognának a kerekek. Vagy ha vérprofin akarod csinálni, akkor minden egyes visszaváltásnál a stabil fék mellett adsz egy kis gázfröccsöt is :DDD

Új hozzászólás Aktív témák