Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Unbaised-Ben

    senior tag

    válasz bandiie #233 üzenetére

    Stephen Hood egy interjúban ezt nyilatkozta az FPS terén:
    A játék a Codemasters EGO motorját használja, ami a Dirt 1-2 és a Grid játékok alapjának egy nagyon mélyen módosított, fejlesztett változata. Mindegyik játékunk, ami ezt a motort használta, kapott valami újdonságot. Például a Dirt 3-ban már ugyanaz az időjárás modellezés lesz, ami az F1 2010-ben. Az igazán nagy dolog ezzel a motorral kapcsolatban az volt, hogy a fejlesztés nagyon korai periódusában is képesek voltunk a pályára tenni a kocsikat. Az F1 2010 képkocka frissítése 30 FPS-ben lesz maximálva és nem gondolom, hogy ennél többre szükség lehet. Ami az autóverseny játékok esetében sokkal fontosabb, az a kontrollerek válaszideje, illetve a stabil képkocka szám. A túlságosan szélsőséges ingadozások ártanak a játékélménynek. 24 kocsi fog futni a pályán, megannyi információt kell feldolgozni a starttól egészen a célig. A legtöbb autós játék legfeljebb nyolc opponenssel dolgozik. Forrás f1game.hu

    Az interjú itt megtalálható:[link]

Új hozzászólás Aktív témák