Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • addikt

    válasz Zenty #3291 üzenetére

    Ha tudnád milyen unalmas a olvasgatni a céltalan sírást...
    Figy, ha van kérdésed, vagy tudunk valamiben segíteni akkor mondd azt, de erre szerintem nem sokan kíváncsiak.

    Egyébként ezt nem csak neked szól, hanem mindenkinek aki magára ismer.

  • jerry311

    nagyúr

    válasz Zenty #3291 üzenetére

    De, teljesen ide illő volt. A bérelt vonalak jellemzője, hogy mindig annyival tölthetsz amennyi a szerződésben van. Ha 2 akkor 2, ha meg 100 akkor 100 Mbps, feltéve, hogy bírja a másik oldal is. És ez nem a korlátról szólt. Ez a 10 Mbps ugyanúgy ''up to'' mint a DSL 8 Mbps sebessége, csak nincs úgy kihangsúlyozva, meg nem a távolságtól függ hanem a felhasználók aktuális számától egy adott körzetben.

    Fan módjára védeni? Nevezd így ha akarod. Természetesen a fórumon megállja a helyét a ''köcsög szolgáltató, nem adja a maximumot amit ígért'' mondat. Hivatalos helyeken viszont már nem, mert ott már azt nézik miről szól a szerződés... Ezért maradnak itt az elégedetlen ügyfelek és sose hallani, hogy valamelyik hivatal a javukra ítélt... És ezért védem itt a szolgáltatót, ahol a hivatal nem.

    Nem jön a duma, hogy miért nem mentél DSL-re, nem érdekel miért választottad a chellot.
    Nem kell szeretni. Kötöttél egy hűségszerződést, vagy maradsz egy évig vagy fizetsz sokat és mész máshova. Elégedetlen vagy a szolgáltatással, mert nem hozza mindig a maximumot. Ezt is megértem, egyéni szoc. problem. Sajnos, nem lehetséges olyan szolgáltatást alkotni amelyikkel mindenki elégedett és 100%-os a rendelkezésre állása.

    Mellesleg azt úgy írják helyesen, hogy ''hagyják''.

Aktív témák