- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hieronymus: A németországi vasúthálózat
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- Hieronymus: Három júniusi képem
Új hozzászólás Aktív témák
-
kingabo
őstag
válasz
Oppenheimer #2508 üzenetére
Ja, ok. Az már nem rémlett, hogy direkt írtad meg így.
-
válasz
Oppenheimer #2508 üzenetére
Jaja, abort()-ot nem kapsz csak ugy el catch()-el.. (SIGABRT handlerrel lehet talan).
-
kingabo
őstag
válasz
Oppenheimer #2494 üzenetére
Első kép: kivétel esetén egy memória szemetet adsz vissza! Illetve semmiből sem látszik, hogy hiba történt: se log, se vmi kiíratás, se vmi extremális elem visszaadás, amit a hívó oldalon ellenőrzől, vagy egy bool érték, hogy sikerült-e, vagy bármi amiből a hivó oldalon rájösz, hogy hiba volt, ill debug közben kiírná, hogy hohó hiba törpént...
-
válasz
Oppenheimer #2504 üzenetére
ctrl+alt+e
... FB is jo, amit akarsz, privatban megirhatod
-
válasz
Oppenheimer #2502 üzenetére
Headerek? A bufferek amikbe a socketek tarolnak a bejovo cuccot, threadenkent szeparaltak? Megprobaltad bekapcsolni a lentebb emlitett opciokat debugolaskor?
Szerk.: keress mar meg szkajp cseten, vagy valami hasonlo..
-
válasz
Oppenheimer #2500 üzenetére
Az UDP_Socket forrasat es azt, ahol a threadet inditod, nem tudod felrakni a pastebinre (vagy akar ide, de pb jobb)? Ha jol latom, ez nem titkos (merthat eleve adtal rola sok kepernyofotot).
Miben kulonbozik a ket thread?
Plusz:
- a debug opcioknal kapcsold be a 'break on first chance exceptions'-t
- kapcsold be a c++ exception-oknel a 'break on thrown'-t
- esetleg kapcsold ki a just my code-ot -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Oppenheimer #2499 üzenetére
Tehát az UDP_Socket operator<< függvénye lentebb olvasható (mint mondtam is, mindig működik). A sender_address és a sender_port egy std::string és uint16_t típusú, inicializált változók.
Itt megtörtént a standard outputra kiírás:
De közben felvillan a "debug error!" hibaüzenet, amiből utána ennyi látszik:
Jó, mi?
-
válasz
Oppenheimer #2497 üzenetére
Nyilvan nem az std::cout az erdekes, hanem hogy mit csinal az << operatorod az osztalyodban.
Mi az az adat, ami a ket szalban kozos? Gyanitom, hogy a << operator hasznal osztott adatot.
-
válasz
Oppenheimer #2495 üzenetére
Tehat jol ertem, hogy
- a problema determinisztikus
- mindig a masodik szalnal jon elo (az elso recvfrom mukodik, de ugyanaz a kod egy masik szalon meghivva mar nem) -
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Oppenheimer #2494 üzenetére
Kicsit elrontottam a debugolási lépések leírását, nem azok a képek vannak, amikre emlékeztem.
Szóval a második képhez tartozó helyes szöveg ez lenne: várakozik is csomagra timeout nélkül, ahogy annak lennie kell.
Az első képhez meg csak annyi a komment, hogy meghívódik a recvfrom()
-
válasz
Oppenheimer #2492 üzenetére
Publikus a forras? Ha nekiallsz debugolni, akkor mi tortenik (call stack kellene)?
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Oppenheimer #2491 üzenetére
Senkinek nincs ötlete?
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Oppenheimer #2490 üzenetére
Amugy irtam kis kiegeszito programokat amikkel kiprobaltam, hogy mukodik-e amit csinalok, es mukodik. Meg ezen a programon belul is mukodik, csak azon a bizonyos szalom nem.
-
WonderCSabo
félisten
válasz
Oppenheimer #2481 üzenetére
Nem tudom, hogy világos-e, de itt nincs semmi extra szintaxis (ahogy javában sincs ebben az esetben). Az std::thread egy sima osztály, thread_name itt a változó neve, és létrehozatalakor a két paraméteres konstruktort hívja meg. Az első paraméter egy függvény pointer, jelen eseten itt egy member function-ra, a második paraméter pedig sima address of operátor, hogy referencia szerint legyen átadva. Ez azért szükséges, hogy a metódus hívásakor adott legyen a this. (Mellesleg a példánymetódusoknál amúgy is valami ilyesmire fordul, mármint mindig a függvény első paramétere az objektum lesz.)
-
válasz
Oppenheimer #2481 üzenetére
Az miert fontos, hogy melyik szal? (Hacsak nincs UI thread.)
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Oppenheimer #2481 üzenetére
Hazafelé menet leírom hogy mit csináltam, hátha segít majd egyszer valakinek, bár nem egy nagy mágia.
-
válasz
Oppenheimer #2479 üzenetére
Szerintem:
class A {
void foo() {}
};
// stb..
A a;
std::thread thread_name(&A::foo,&a);
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Dobozos gamer MSI Prestige 14 /i7-1185G7/16GB/512 SSD/GTX 1650 4GB GB/FHD/IPS/Gari/
- HP Spectre x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 16" -60% i7-1360P 32/2TB Intel Arc A370M 4GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest