Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ToMmY_hun

    senior tag

    válasz EQMontoya #2786 üzenetére

    Azért nem template class, mert nem tudom mi az, nem találkoztam még vele. :) Nagyjából másfél hónapja kezdtem el a projektet nulla c++ tudással (és kevés OOP-vel is, mivel villamosmérnökként nem tananyag az objektum orientált programozás), de igyekszem kihozni a maximumot magamból és a programból is. Inkább segítséget mit kritikát kérnék, mert abból többet tanulok és végső soron ez a cél.

    "Ha PartSubC mellett lesz egy PatrSubD, ami szintjén jó Neked, akkor 2x fogsz castolni, és még pár módosítás múlva láncolt listát bejáva fogsz castolni ( :DDD ), vagy lesz egy PartSubVirtualCD osztály, amiből leszármazik mindkettő, tehát az objektumstruktúrádat b@szod szét fölöslegesen?"

    Nekem van egy Part ősosztályom, abból származnak le a specifikusak, mint Effector, Joint, ArmPart és Body, ezek egy robotkar részeit képezik. A kereső metódus az ezeket tároló map-ben keres és mindig csak egy adott objektum típusra lesz szükségem, amit majd elkérek a factory-tól. Szerintem így sosem lehet szükségem dupla kasztolásra, vagy rosszul látom?

Új hozzászólás Aktív témák