- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- Klaus Duran: 2025 dude
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
Új hozzászólás Aktív témák
-
LordX
veterán
válasz
ToMmY_hun #2787 üzenetére
Ha előre tudod a szükséges típust, és csak egyféle kell egy adott helyen, akkor minek tárolod őket egy közös mapban?
Külön map az Effector-nak, Joint-nak, stb, a "factory" (off: én nem hívnám factorynak, mert a factory nem tulajdonosa a legyártás után az objektumnak, ez inkább valami storage) meg a típus alapján template:
Storage<Effector> effectors;
Storage<Joint> joints;
effectors.create("effector1", 1);
joints.create("joint1", 2.0, true);
auto &x = effectors.get("effector1");
auto &y = joints.get("joint1");Teljes kód itt: [link]
Ja, én nem szeretem a naked mutatókat; smart pointer, observing pointer objektum (asszem jön egy standard C++17-el) vagy referencia, különben nem egyértelmű, ki destruálja az objektumot, ha már nem kell.
-
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 Pro, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest