Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Miért úszta meg Albert Speer? (Reagálás a Telex cikkére)
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- Pitterix: Gyógytorna
Új hozzászólás Aktív témák
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz
EQMontoya
#2786
üzenetére
Azért nem template class, mert nem tudom mi az, nem találkoztam még vele.
Nagyjából másfél hónapja kezdtem el a projektet nulla c++ tudással (és kevés OOP-vel is, mivel villamosmérnökként nem tananyag az objektum orientált programozás), de igyekszem kihozni a maximumot magamból és a programból is. Inkább segítséget mit kritikát kérnék, mert abból többet tanulok és végső soron ez a cél."Ha PartSubC mellett lesz egy PatrSubD, ami szintjén jó Neked, akkor 2x fogsz castolni, és még pár módosítás múlva láncolt listát bejáva fogsz castolni (
), vagy lesz egy PartSubVirtualCD osztály, amiből leszármazik mindkettő, tehát az objektumstruktúrádat b@szod szét fölöslegesen?"Nekem van egy Part ősosztályom, abból származnak le a specifikusak, mint Effector, Joint, ArmPart és Body, ezek egy robotkar részeit képezik. A kereső metódus az ezeket tároló map-ben keres és mindig csak egy adott objektum típusra lesz szükségem, amit majd elkérek a factory-tól. Szerintem így sosem lehet szükségem dupla kasztolásra, vagy rosszul látom?
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Battlefield Redsec - Ma délután indul az EA ingyenes battle royale játéka
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- OLED TV topic
- Tőzsde és gazdaság
- A világűrbe repíti az AI-t az NVIDIA és a Starcloud
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- Házimozi belépő szinten
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Élőszereplős kedvcsinálókon a Call of Duty: Black Ops 7
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus X370 R5 2600 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman T7 Chieftec 400W
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 - i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia RTX A4000 8GB 1 év gar.
- Gamer PC-Számíógép! Csere-Beszámítás! I7 13700F / RTX 4070Ti Super 16GB OC / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Creative Sound BlasterX G6 7.1 USB külső hangkártya
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Nagyjából másfél hónapja kezdtem el a projektet nulla c++ tudással (és kevés OOP-vel is, mivel villamosmérnökként nem tananyag az objektum orientált programozás), de igyekszem kihozni a maximumot magamból és a programból is. Inkább segítséget mit kritikát kérnék, mert abból többet tanulok és végső soron ez a cél.
), vagy lesz egy PartSubVirtualCD osztály, amiből leszármazik mindkettő, tehát az objektumstruktúrádat b@szod szét fölöslegesen?"
