Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
CPT.Pirk #3854 üzenetére
Nyilván szükséged van a konkrét példányra ahhoz, hogy meg tudd hívni annak egy függvényét és értelmes adatot kapjál vissza - ez C-ben is pont ugyanígy van, ha egy x változód struct_a típussal, akkor annak nem tudod úgy lekérdezni a tagjait, hogy csinálsz egy struct_a típusú y változót és azt állsz neki olvasni
Mivel a te MainWindow objektumodot pointerét egy random widgetből megkapni nem igazán triviális (és ez jól van így), ezért inkább javasolnám a slotos-signalos megközelítést, az a korrekt (és ennek jelen esetben a C++-hoz semmi köze, ha C-ben lenne megírva a QT, akkor is ez lenne a helyes út).
Ja, az, hogy egy téglalapról szóló infót a QPoint típusú változóban adsz át, azért nem egy nagydíjas ötlet
, ott van a QRect, használd inkább azt, a geometry() úgyis azt adja vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- P16s Gen1 16" FHD+ IPS i7-1260P T550 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Latitude 7430 14" FHD IPS i5-1235U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- AMD Ryzen 7 9700X - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506HE / 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512 SSD
- Legion Slim 5 16AHP9 16" QHD+ IPS Ryzen 7 8845HS RTX 4070 32GB 1TB NVMe magyar vbill gar
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest