- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A jövő számítógépei (Reloaded)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz Rendo84 #57334 üzenetére
Facebookon keress BMW bontós csoportot kérdezd meg biztos van valakinek eladó. Bár ha az alap van a tiedben az ülés alatti mélynyomókat elég cumi lesz bekábelezni.
Más: Alapjáraton ill. menet közben mennyinek kellene lennie a generátor töltésének? A szervíz menüben elvileg a 9-es menüpont a generátor töltése, holnap megnézem nem e a feszültség szabályozó vagy a generátor szarakodik e. Múlthét hétfőn koppra töltöttem az aksit, egész héten semmi gond nem volt vele, mert mentem minden nap. Most szombat vasárnap megint állt a garázsban, és ma reggel már nehezen indult, és megint lelövi a rádiót ha leállítom.... Akku volt mérve, elvileg 76%-os. Ez mennyire számít még jónak? Illetve ha az IBS-t lehúzom az okozhat valami gebaszt? Tesztelni akarom, hogy ha lehúzom is szarakodik-e vagy sem. Ezzel kizárva, hogy az e a probléma. Az increased battery drain hibát most nem dobta, viszont amikor beálltam a garázsba, és elmentem a töltőért hallottam, hogy felugrik valami hibaüzenet. Egy akkumulátor szinbólum volt a műszerfalon.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18