Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ssomtom
újonc
Sziasztok!
Én matek-fizika tanár vagyok, alkmat MSC-re tudnék menni a matek BSC-vel es estire munka mellett. Valakinek van valami infó a szakról? Még döntés kérdése, hogy jövőre, vagy 1 évvel később vágnék bele, szeretnék előre tanulni, készülni. Nyelvismeret fejlesztésére, és programozás alapok elsajátítására gondoltam (az nem volt matek BSC-n nekem). Milyenek a kilátásai a képzésnek? Elhelyezkedési lehetőségek?
-
DeNOx
tag
Sziasztok!
Villamosmérnök levelező képzéssel kapcsolatban fordulnék azzal a kérdéssel hozzátok, hogy a csütörtök-péntek-szombat, havi 3 alkalommal történő konzultációk hogyan zajlanak?
Reggeltől estig tartanak az előadások vagy csak délután? Furcsa, hogy pl. a miskolcin félévente 8-10 alkalommal van csak konzultációk és az is csak péntek déltől estig valamint szombat egész nap.
Debrecen környékéről járnék be ezért lehet megfelelőbb lenne nekem a távoktatás, csak ott meg túl kevésnek érzem a tananyag leadására fordított időt.Köszönöm a segítségetek előre is!
-
warchef
tag
Sziasztok!
Mi a teendő akkor, ha egyetlen egy órán sem voltam bent egy tantárgyból (ütközés miatt) és ennek ellenére megkaptam az aláírást? KVK Beágyazott rendszerek labor részére nem jártam be, amit teljesíteni kell az aláíráshoz és az abból szerzett jegy elvileg 50%-ban beleszámít a vizsgába.
-
rohamkocka
csendes tag
válasz
CyberPunk666 #6756 üzenetére
A Keleti Karral szerintem a főiskola sem nagyon tudja, hogy mit kezdjen, nem hogy a munkaerőpiac.
-
Taru
tag