Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Blue Mobile
Aktív témák
-
bkgb
csendes tag
Sziasztok!
A közeljövőben (a jövő héten) szeretnék én is Blue Mobilra váltani T-Mobile Dominóról. Ezzel kapcsolatban lenne egy-két kérdésem:
az egyenlegem egy hét múlva (8.31-én) jár le, ha holnap e-mail-ben elküldöm a márkaváltási kérelmet, az még belefér-e ebbe a határidőbe? Egyáltalán számít-e ez a határidő valamit, vagy nyugodtan kicsúszhatok belőle? (Azért írtam határidőt, mert ugye ha addig nem töltöm fel a Domino egyenlegem, akkor ugrik a rajta lévő össze, ami nem sok 379 Ft, de nem gond, mert azt még egy hét alatt lebeszélem, tehát elveszni nem fog.)
A másik kérdésem, hogy milyen fájltípusba érdemes elküldeni az e-mailben a kérelmet, pdf vagy jpg, mert szkenneléskor kétfélébe engedi elmenteni?
A választ előre is köszönöm, és elnézést, ha nagyon láma kérdéseket tettem fel. -
bkgb
csendes tag
Sziasztok!
Egy Blue mobil számhordozással kapcsolatos anomáliáról szeretnék beszámolni. Nos apunak szerettük volna "bluesítani" a T-mobil-os Domino számát. Múlt hét hétfőn el is küldtük a márkaváltási kérelmet e-mailben, a héten hétfőn délután meg is hozta a futár a simet. Tegnap délután telefonált egy hölgy a Blue mobiltól, hogy megtörténhet-e a számhordozás. Apu beleegyezett, a hölgy azt mondta, hogy a régi (T-mobilos) sim törlődik és az új Blue mobilos sim pedig egy maximum fél órán belül használható lesz. Ki is vettük a régi simet és betettük az újat, de azóta is használhatatlan, a szám nem elérhető, pontosabban ha felhívjuk azt mondják be: Ezen a számon előfizető nem kapcsolható. Tegnap azóta háromszor hívtam a Blue mobil ügyfélszolgálatot (még szerencse, hogy én Blue-s vagyok, így nekem ingyenes), de először 10 perc várakozás után megszakadt a vonal. Újrahívtam, majd egy másik ügyintéző hölgyhöz kerülve újra előadtam a történetet, azt mondta utánanéz, aztán kb 10 perc után annyit közölt legyünk türelemmel, majd fognak jelentkezni a kollégái. De mondtam, hogy amíg a számot nem aktiválják a kártyán nehezen tudnak jelentkezni, mivel nem elérhető. De ő csak erősködött, hogy majd jelentkeznek kollégái, addig legyünk türelmesek. Végül este fél 10-kor újra felhívtam őket, hogy akkor mikor lesz már esedékes a sim kártya aktiválása, persze ekkor egy harmadik ügyintéző hölgyhöz kerültem, újabb 10 perc várakozás, mondván utánanéz a dolgoknak. Végül annyit közölt, hogy a panaszomat írásban rögzítette, ezáltam remélhetőleg felgyorsul az aktiválási folyamat. Ami jelentem eddig a pillanatig sem történt meg.
Egy kérdés: nem úgy van, hogy maximum négy órán belül meg kellene történnie a számhordozásnak? Mert ez tegnap délután 4 óta már bővel eltelt. Igaz ma még nem hívtam őket, de ha délig nem törtnik semmi, újra hívom.
(Ja ezt csak zárójelben jegyzem meg, a telefon amiben használva lenne, egy teljesen hálózatfüggetlen készülék, tehát ez nem kizáró ok, sose volt Se T-s, se Vodá-s, se Telenoros.) -
bkgb
csendes tag
válasz realmadrid #3066 üzenetére
Az a baj, hogy Egerben vagyunk így emiatt nem fogunk felmászni Pestre...
-
bkgb
csendes tag
Nos újból felhívtam az ügyfélszolgálatot (a 30/4408400-as számot), érdekes, most Telekom ügyfélszolgálatként jelentkezett be egy férfi hang, tegnap este ugyanezen a számon meg Blue mobil ügyfélszolgálatként a három hölgy, elég érdekes...
No de nem ez a lényeg, elmondtam a panaszom, rögzítette, és továbbítja a Blue-s kollégák felé, és mondta, hogy ma, vagy holnap ez megoldódik, a Blue-s kollégák keresni fognak azon a számon, amiről telefonáltam (tehát nem a hordozott számon). -
bkgb
csendes tag
válasz szabog74 #3070 üzenetére
Ki lehet próbálni másik készülékben is természetesen, de felesleges, mert mindegyik ügyintéző megerősítette, hogy jelenleg a telefonszám nincs egyetlen sim-hez sem hozzárendelve, így elérhetetlen, sőt az előbb vonalasról felhívva is azt mondta be, hogy "Ezen a számon előfizető nem kapcsolható, kérjük ellenőrizze a számot!"
A legutóbbi ügyintéző segítőkészebb volt, ő megtalálta a rendszerben a tegnapi megkeresésemet, és kiegészítette, mert azt mondta elég hiányos volt. Azt ígérte így továbbítja a Blue-s kollégái felé, és vagy ma, vagy legkésőbb holnap jelentkezni fognak azon a számon, amin telefonáltam (nem a hordozotton).
Tehát megint várunk, hátha most már történik valami... -
bkgb
csendes tag
válasz #73820095 #3076 üzenetére
Végre megoldódott a probléma, sok telefonálgatás és e-mailezgetést követően. Érdekes megjegyeznem, ahogy az NMHH-t szóba hoztam a feléjük küldött utolsó e-mailben, rögtön meg tudták csinálni. Én nem tudom mi tartott ilyen sokág...
Elnézést, hogy ennyire szétoffoltam a topicot. -
bkgb
csendes tag
Sziasztok!
Egy márkaváltási tapasztalatot írnék le (Telekom Domino-ról Blue mobil-ra). Ma végre sikerült hosszas utánajárások után (ezt most nem részletezném, mert megérne egy misét) anyukámnak is Blue mobil-ra váltania Domino-ról. A lényeg, hogy a Domino kártyán maradt egyenleget átvezették a Blue mobil kezdő 600 Ft-os egyenlegéhez, tehát nem veszett el. Nem tudom más szolgáltatótól hozott szám esetén is működik-e ez, de "házon belül" (Telekom / Blue) már át tudják vezetni, ezt az ügyfélszolgálatos hölgy egy jogszabályra hivatkozva is elmondta telefonon megkérdezve.
-
bkgb
csendes tag
válasz tobias88888 #4983 üzenetére
Meg van még az a plasztik kártya, amiből a Sim-et kitörted?
-
bkgb
csendes tag
Hali!
Érdeklődnék, hogy van-e már valami hír a SIM kártyák és azok tulajdonosainak adataik ellenőrzéséről a Blue-nál?
A mai Blikkben volt egy cikk erről:
http://www.blikk.hu/aktualis/belfold/terroristak-miatt-kapcsolhatjak-le-a-mobiljat/zy5dmqv
Elég furcsa egy cikk, amely azt sugallja, hogy már megtörtént az ellenőrzések megkezdése:
"Akik a Telekomnál február 28-ig nem egyeztették adataikat, azokat a szolgáltatás korlátozásával igyekeztek jobb belátásra bírni, hogy jelenjenek meg SIM-kártyájukkal – tudatta a társaság kommunikációs osztálya."
Érdekes, ehhez képest nagyinak Telekom Domino kártyája van, de semmilyen értesítést nem kapott még, hogy be kellene fáradni valamelyik Telekom ügyfélszolgálatra adatot egyeztetni.
A Blue küldött egy értesítést már nem is tudom mikor, hogy majd fognak értesíteni, de azóta is semmi.
Gondolom majd interneten lesz ez valahogy a Blue-nál, mert ugye személyes ügyfélszolgálat az nuku. -
bkgb
csendes tag
válasz #25741824 #5879 üzenetére
Nos apuval ugyanez történ, csak fordítva, Domino-ról Blue-ra váltás kapcsán. Hát ilyenkor az van, hogy a Blue-s Sim-et inaktiválták, de a Domino-s Sim-et viszont elfelejtették aktiválni. Ilyenkor érdemes zaklatni őket, hogy márpedig nézzenek utána alaposan, esetleg NMHH-val érdemes fenyegetőzni, hátha hat rájuk.
-
bkgb
csendes tag
Csak fordítva tudok beszámolni, kb másfél éve, amikor anyu számát "márkaváltottuk" Telekom Dominoról Blue mobilra, a Domino egyenlegén maradt kétszázvalahány forintot jóváírták a Blue egyenlegére.
Egyébként sikeresen vissza lehet váltani Blue-ról Dominora? (Az egyenlegjóváírástól függetlenül, attól most tekintsünk el.)
Valaki tapasztalat?
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest