Hirdetés
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
-
LOGOUT
I. Általános tudnivalók

1. Mielőtt kérdezel, olvasd el legalább a II. részben levő linkeket és semmiképpen se félj a Google-t használni!
2. Igen, lehet pénzt keresni vele de nem könnyű és kockázatos, ezt nem lehet elég sokszor hangsúlyozni. Csak akkor fektess bele, ha van játszópénzed, mert lehet, hogy egyik napról a másikra bukod az egészet és még egy jó nagy áramszámlát is kapsz a nyakadba.
3. A bányászat nehézségi szintje immár több éve olyan magasra emelkedett, hogy a videókártyák teljesítménye alkalmatlan profitcélú Bitcoin bányászatra, még "ingyen" árammal is. Amennyiben bányászatból remélsz számottevő profitot, több millió forintos beruházásra lesz szükséged, célirányú hardver (ASIC) vásárlására és specializált hosting megoldásra (lehetőség szerint valahol ahol Magyarországnál jóval olcsóbb az elektromos áram ára).
Új hozzászólás Aktív témák
-
ad4m1337
aktív tag
Alapvetően hosszútávra szeretnék befektetni, de figyelem napi szinten is, mivel szívesen járszanám meg ezeket a kisebb eséseket, emelkedéseket, de ahogy látom, ezekre nem lehet felkészülni vagy még is? Érdemes lenne stoppokat alkalmazni?
( És ha visszaváltom is, euroba fogom
)
Új hozzászólás Aktív témák
● Bitcoin adásvétel a topikban tilos!
- ASUS notebook topic
- Robotporszívók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gitáros topic
- alza vélemények - tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Építő/felújító topik