Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Whysperer
addikt
válasz #Morcosmedve #111696 üzenetére
Tök jó nekem 7-es van a mdazámba és 30-40 perc helyett 2-2,5 óra lenne csak bejutnom a munkahelymre szóval akár fel is mondhatok,ha felviszik a rendeletet! 8)
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
#Morcosmedve
veterán
válasz gyiku #111693 üzenetére
Nem is megy jól...
Dízelcsodáknak rossz hír a valóság:
"- A súlyosan szennyező dízelautók egy része tovább járhat, többen szigorítanák a rendeletet.
...
- A BKK több járművet indított, de forgalomba állnak a régi füstokádó buszok is."cccc
Miki - Jakus: Szoktam-szoktam!
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz gyiku #111693 üzenetére
Szedánból van 1.0 is.. Hol a probléma? Igaz, az benzin.
Városban mászkálós családi autónak, vagy kisebb távolságokra pont elég. Szerintem.
Cimborám 1.4 MPI fábia is nagyon jól megy, benzinnel, és gázzal egyaránt. Sőt, lényegében észre sem veszed, hogy benzin, vagy lpg.
@stratova: Jah.. Mi mondjuk néha-néha beszélünk róla, nálunk pl. városi autónak nagyon jó, mert van helyben kút. Sőt, akár nagyobb távra is el lehet vele menni mert 1 teli tankkal megjárható.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
MiklosSaS
nagyúr
-
stratova
veterán
válasz hackeeeee #111674 üzenetére
Azért méreteit nézve szerintem az Octavia 1.4 TSI G-TEC Style szépen odatette magát, hogy 4. helyen zárt az öko-teszten csak sajnos itthon kevés hozzá a CNG-töltőállomás.
MiklosSaS amíg benne ülsz meg "csak" tankolod még oké, szerintem a dízellel inkább városban van gond, amit az nem üzemmelegen képes kiokádni
Erre azért kíváncsi leszek.
Gyiku: ha nem is élményautózásra való, szerintem ekkora bódéhoz, 110 paci 200 Nm normális közlekedésre alkalmas.
[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #111687 üzenetére
Ejjj...mondom csakadìzel. Próbálak tanitgatni de a koszon kivül senni sem ragad rád
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
válasz #Morcosmedve #111679 üzenetére
Ma' megint mi van velem
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
#Morcosmedve
veterán
válasz #81556480 #111685 üzenetére
E46-nál? Nem hiszem. Mindegyik esetben a benzines jobbat megy százon, de lehet rosszul emlékszem.
Ha pedig utána jársz megtudod, hogy fogyasztásban 2-3 liter max a különbség. Benzines turbó az gány supercar terület alatt.
Maintance dízelnél sokkal több és nincs olyan, hogy jó 12-15 éves dízel, ha akad, akkor az BMW-ből 2misi alatt nem biztos, hogy megáll.E90-nél igaz amit írsz (maintance továbbra is több).
Ez a nyomaték érzés, pedig egy betegség. A turbó töltésének a szokása.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
#81556480
törölt tag
(#111637) DiszNóÓl RIP 970. Ja , mondom is a kolbászszagúnak hogy most ne nézzen nekem mert behorpadt a pénztárcám
(#111638) Popes megéri nekem még így is. a vége kb 220 a forgalomba helyezésnek. én olyan 40-50-el alálőttem. Azt hittem 160-180ba megáll.
regadó 110 CSŐŐŐ. műszaki 60 ezer , ez a kedvencem, figyelj: vagyonosodási illeték (adózott pénzed után adózzál)50ezer meg az apróságok...
(#111646) #Morcosmedve fél évig 320d-t kerestem és rájöttem hogy 1.5 alatt magyarba nincs értelmes 3-as BMW ami vagy 320d vagy 320i esetleg 325i. behozva meg szintén a vége 1.4 - 1.7 között van.
Eza dízel vita a hangról nekem elég gyenge má nemazért. Olyan mint az intel amd vita. két azonos teljesítményű processzor, csak az egyik 95w a másik meg a 125w (-ról felhúzva mittomén menniyt eszik az FX -ig) fogyasztással. Lehetsz te kocsiba AMD-s csak ne bizonygasd hogy jobb vagy mint az intel
azt a köcsög dízel nyomatékot nem pótolja semmi. RS octaviával lehet dobálózni, csak az nincs minden sarkon turbós dízel meg igen. majd ha széria lesz a benzinnél a turbó 5liter fogyasztással.
Egyszerű ember vagyok: bármelyik összehasonlító videóban 320i vs 320d - 318i vs 318d: a dízel nyer. Legyorsulja, kevesebb fogyasztással. Akkor miért a benzines "A " jó kocsi?
(#111658) Malibutomi akinek érdekesen hangzik a sportos meg a dízel együtt annak ennyit mondok: 316i M-Packet. a langyos húgy 1.6 bmw már sportkocsi, mert benzines meg sport dizájn. ( nem neked mondom, hanem úgy általánosságban)
Engem nagyon bánt ez a dízeles leszólás ( mondjuk a hangján kívül érdemi érv nincs) úgy , hogy csak benzines kocsim volt eddig, és nagyon dízeles vagyok, nagyon tetszenek.
Most is dízelt akartam . De jót, az meg drága. Ezért lett most inkább megint csak benzines, nameg úgy néz ki itthoni munka lesz, nem kell pályázgatni ( tavaly ősszel még az volt a felállás hogy másik kamionos céghez megyek dunántúlra és oda kell a dízel kocsi), hanem itthoni rövid távok lesznek, amire benzin kell . Így lett az 1.8 , és eddig elégedett vagyok vele. Lendületes, nem sportkocsi és hát az állapot... Ezt nem adná most semmiért
(#111683) MiklosSaS az a különbség hogy nekem 108ezer ft a regató és euro 2 a kocsi, euro 3-al meg csak 80 lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
MiklosSaS
nagyúr
Most komolyan, sok értelme ennek az Eurós szarságnak nincs. Apámnak EU2-es Fábiája van, anyámnak Corsája 1.2 benzin...az is szerintem EU3. Együttvéve nem tesznek meg 5000 kilómétert éventem. Nekem lehet EU7+2-es autóm is, de megvan évi szinten a 35-40.000 kilóméter.
Na ki basztatja jobban a természetet?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Jakuskacsa
senior tag
válasz #Morcosmedve #111679 üzenetére
[ Szerkesztve ]
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Jakuskacsa #111678 üzenetére
Javícsad te vanília seggü
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
#Morcosmedve
veterán
-
Jakuskacsa
senior tag
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz MiklosSaS #111669 üzenetére
Bocsi, csak valami hasonló jutott az eszembe a "pöfékelésről".
De amúgy tény.. Mondjuk a baj az, hogy itt is sok ilyen van a városban ism régi dízel, ami hasonlóan tud füstölni. Aztán miután elindul, nem látsz 10 percig. Bár, tény, van ilyen benzinesból is.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Jakuskacsa #111666 üzenetére
Tény és való.
Van ismerettségi körben 250 paci körüli kombi. Abból a szériából még nem is volt dízel, csak benzin, ha jól emlékszem.
Akkor csak a fabia-ból csináltak RS-t. 1.9 TDi.. Ha karban van tartva, kimegy a világból, cserébe füstöl is.
De szerintem jók ezek az újak is. .. SuperB-ből van 2.0 TSi.. 280 pacival, összkerékkel.. Nem szeretnék róla beszélni..
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
MiklosSaS
nagyúr
Engem soha nem zavar a motor hangja. Szeretem ha pöfékel mint egy traktor
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Malibutomi #111658 üzenetére
Hát, mi mentünk tesztnapon 190LE-s 4*4 L&K SuperB kombival.. Hát, az minden volt, csak nem épp traktor, főként nem rózsaszín.
Ugyan ez az élmény elmondható az asszem 190LE-s szintén összkeres RS-ről is, ami szintén TDi volt, csak nem kombi.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
Jakuskacsa
senior tag
válasz hackeeeee #111657 üzenetére
Hát max az 5-6 hengeresnek van normális hangja... de azon is hallani, hogy kotyog. Sosenemlesz szép hangja egy diesel-nek. Szívó benya forever!!! Azok a legszebb hangok. Aki más mond, annak csak használati tárgy egy autó. A 3 hengeres csodákról nem is beszélek... gusztustalan hangjuk van!
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Lacielvtárs #111655 üzenetére
És ez is dízel:
Mint ahogy ez is benzines:
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
#Morcosmedve
veterán
válasz hackeeeee #111657 üzenetére
Dehogynem, benzinesnek semmi hangja nincsen alapjáraton (más kérdés a kipufogó hangja-tuningja).
Egyébként a legújabb Volvó V50-ét hallottam, az már kultúráltabb, de azért bőven hallani, hogy az dízel autó és ennél csak hangosabbakat ismerek.
(#111658) Malibutomi: "Sportos dizel az kb olyan mint a rozsaszin traktor nekem." Szakadok!
(#111661) MiklosSaS: Tipikusan te vagy ez a hsz... ~45 év van a két motor közt, de a dízel gyakorlatilag ennyi idő alatt csak sűrítési arányban javult, majd kapott turbót, meg ezer szűrőt, de szépen kitolja a nem kívánatos szemcséket. A 16 éves BMW-mből olyan kipufogó szag jön ki, mint amikor betankolom a 100-ast a kúton és full zöld a környezeti mérése.
Élvezeti/fenntartási faktorban nagyobb baj, hogy sok kis pöcspörgettyű benzinest is turbósítanak...
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz #Morcosmedve #111652 üzenetére
Kattogás? Wút?
Az új dízelek ebből a szempontból elég jók ám, alapjában véve ha csak a motorhangját hallgatod, nagyon meg sem lehet mondani, hogy benzin, vagy dízel.
Persze, ha valaki pro, simán rájön, de egy laikust odateszel, lehet nem tudja megmondani.
Véleményem szubjektív...
-
és ez is diesel
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #111652 üzenetére
Nem tudod te mi a jó
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #111648 üzenetére
Jaja.
De te igazi autót mikor veszel?
[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
#Morcosmedve
veterán
válasz Jakuskacsa #111649 üzenetére
Rendben, köszönöm szépen!
Egy jó kontakt sose rossz![ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Jakuskacsa
senior tag
válasz #Morcosmedve #111646 üzenetére
Ha gondolod adok neked elérhetőséget rá privátban, most beszéltem vele, tud hozni, át be is papírozza, át is nézi. A többit nektek kell megbeszélni...
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #111646 üzenetére
Szabadon?! Én nem autókázok szabadon?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
#Morcosmedve
veterán
válasz MiklosSaS #111644 üzenetére
Lehet-lehet! Szeretnél csak ilyen szabadon autókázni!
(#111645) Jakuskacsa: Hol hirdet? Lehet majd érdekelne az elérhetősége (nyár körül). Aki a mostanit hozta, se vett rosszat, de most nem akarok rá annyi időt fordítani később.
2004-es 325i sedan érdekel. Ez vagy ez felszereltségre, kinézetre stb. megfelel, csak a motor nem 25i...illetve 1,5mFt-ból kéne kb...ha nem megy, akkor marad a 20i.Kitárgyaltuk, hogy a 2007-2008-as 320D-kből vannak (érdekeltek-tetszettek) jók, de 1.: dízel, 2.: dízel.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Jakuskacsa
senior tag
válasz #Morcosmedve #111643 üzenetére
Nekem van egy cimbim, az csak bmw-t hoz be, autószerelő, megcsinál rajta mindent, be is papírozza, aztán eladja őket. Elég jól él belőle. Mellékesen meg szerelő, oda szoktam hordani a kocsimat hozzá. Tény, hogy néha nem talál ezt azt az olasz motorokon, de megoldja. De még mindig azt vallja, hogy inkább szereli az én hgt motoromat (pedig az sem hozzáférhető) mint az új (nem több mint 10 éves) bmw-ket. Hozzáférhetetlen. Valamelyik nap egy v6 ost szerelt, 12 db csavart egy délelőtt alatt szedett ki a motorból.... Nem lehet hozzáférni semmihez, ha csak le nem bontod a fél motorteret. (mondjuk most én szólalok meg akinek az olajgombája a blokkon van a tűzfalon, élmény volt azt is kicserélni)
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #111643 üzenetére
Új olajkályhád lesz ?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
#Morcosmedve
veterán
válasz Jakuskacsa #111642 üzenetére
Tudom, én is behoztam a BMW-t. Kövit is 99% hogy be fogom.
© asszongya'hogy
-
Jakuskacsa
senior tag
válasz #Morcosmedve #111641 üzenetére
Én már estem végig ezen, ráadásul saját kocsival. Szlovák rendszámos saját tulajdonú autót átírattam magyar papírokra az én tulajdonomba. Kicsit sem néztek hülyének... de muszáj volt, mert nekem féláras így a behozatal, és eladásra került a kocsi. A srác aki megvette ezek után, csak a fele pénzt kellett, hogy kifizesse nekem mintha ő hozta volna be... na ez elég tömör lett, de remélem érthető.
Ha a srác vette volna meg akkor került volna 300e-be mindenestől. Ha én átírattam saját magamra magyar rendszámossá, akkor 150 ezer, mert ugyanaz marad a tulaj. És ezután adtam el... na lehet így érthetőbb.[ Szerkesztve ]
A legszebb dolgok akkor születnek, mikor masoknak nem tetszik az, amit csinálsz!
-
#Morcosmedve
veterán
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Malibutomi #111634 üzenetére
Anno kaptam egy fülest hogy jön a 2080 500 dollár körül, a 2080Ti 7-800 körül és a Titan PV2 1000+ lesz.
Tehát, az NV az AMD bénázásának köszönhetően megteheti. Piacon van a 10XX széria de felső kategóriában több mint 8 hónapja nincs konkurencia.....jahhh de van. Vegyél 480-at CF-ben a 1080 helyett...Az NV egyszer nevezi át...amig az AMD háromszor is keresztvíz alá vezényeli....
Tehát az NV nem siet semmivel. Vagy hagyja hogy az AMD is örüljön a felső kategóriában a Vegával...vagy meg sem bassza...tudja hogy hurka lesz és ezért picit megcsiszolta a Pascalt@medve: ja. Igy már értem és ugazad van.
@gyíku: ja. Majd a rájzen...jön majd egy 16 szálas processzor ami nagyjávól az Intel 2 vagy 3 éves 16 szálas processzor szintjén lesz és valamivel olcsóbb. Én 600-700 dolcsira saccolom majd.
De az i3/i5 és mainstream i7-nek mikor lesz konkurencia? Mert egy tuningolt i3 is lassan konkurencia nélkül trónol a kategóriájában.
Lisuka nem szólt semmit mikor jönnek majd a kisebb rájzenek.[ Szerkesztve ]
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
#81556480
törölt tag
60ezer a honositó vizsga. Sírás midjárt elkap
-
gyiku
nagyúr
-
Malibutomi
nagyúr
válasz MiklosSaS #111627 üzenetére
Te Sass mibol gondolod hogy miutan az NV letolta a fanatikusok torkan hogy a XX80 700$, es igy is rohantak erte mert valtani MUSZAJ akkor hirtelen a kovetkezot majd 200$-al olcsobban adja?
Arrol nem beszelve hogy nem fognak ugyanazzal a chippel uj revvel tobbszaz MHz-et elohuzni a semmibol szerintem, ha meg annyin fog menni gyarilag ahogy most is hasznaljak az emberek huzva, az nem hiszem hogy olyan csabito lesz.Masreszt latod ez a kulonbseg a ket ceg megiteleseben.
AMD: fuuj atnevezett felhuzott chipek az uj NV ellen fujfuj, benak.
NV: Hat igen ennyire jok, felhuzott atnevezett chipekkel is siman kiallnak az uj AMD ellen, ez igen.[ Szerkesztve ]
-
#Morcosmedve
veterán
válasz MiklosSaS #111631 üzenetére
Nezd meg a roadmap-et, stb. Jól tett, aki Z170-be belement anno, árát és telj. is fogja tartani egészen jól. Mire lesz itt mainstream 6mag.. meg aztán az is milyen órajellel stb, az sok idő. HEDT is el lett tolva időben - lehet a Zen-re várnak, lehet lekaksizzák, mert megtehetik.
gyiku: Hiteles tesztek után terjünk vissza a témára.
© asszongya'hogy
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz #Morcosmedve #111629 üzenetére
Vagyis?
Processzoron soha nincs olyan nagy buko mint VGAn. Meg aztan a 7700K picivel dragabban jott mint a 6700K, visszont a 1080 az majdnem 150 dollaral nyitott dragabban....
Azert a CPU-k jobban tartjak az arakat....jahhh, hogy trendi az ujabb...ezert szorjak ki a regit, az mas teszta.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
-
#81556480
törölt tag
JOHOHOHOHOÓÓÓÓÓÓ REGGELT
Irány NKH műszaki.
-
MiklosSaS
nagyúr
Nem tudom mennyire megbizhato, de ha ez a hir igaz akkor az utolso 5 ev legjobb dontese volt hardver ugyileg az hogy maradtam a 980Ti-vel. Ha a 2080-as $499-ert jon, az azt jelenti hogy olyan 420 fontrol fog indulni UK-ban. A mostani 1080 kartyakat meg majd 300-ert (95-100K HUF) fogjak dobalni kilora.
Ahogy mordorban @keldorpapa irta, sok minden eleg fura a cikkben, de ha igaz akkor az NV egyaltalan nem fel a Vega-tol ha ilyen felturbozott/csiszolgatott Pascalokat dobnak a piacra.
Az igazi agyu az a 2080Ti lesz majd, de csak fel evre ra amiutan megjelenik, $799-rol fog indulni...ami siman lesz majd 600-650 angol font megjelenese utan 3-4 honapra.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
stratova
veterán
válasz Malibutomi #111623 üzenetére
Nagyon jók Csudába... megnéztem mindet, aludni kellene.
-
Habugi
addikt
válasz Malibutomi #111623 üzenetére
Az van hogyha az embernek lenne lehetősége/ideje/kedve napi 8-10órát játszani és meghallgatná pl Skyrimban az összes ilyen párbeszédet, Skip nélkül, az magában csak 3-400óra lenne..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Malibutomi
nagyúr
Aki szokott MMO-zni az jokat rohoghet ezeken: Epic NPC Man
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz norbert1998 #111614 üzenetére
Hát nem tudom, mi 4-en ültünk a rapiban, ami ugye 1.2 TSI volt, városi tempóban 4-5l körül evett, nagyobb tempóban, városon kívül 6-8l között volt klímával.
Véleményem szubjektív...
-
#81556480
törölt tag
válasz norbert1998 #111619 üzenetére
-
gyiku
nagyúr
válasz norbert1998 #111614 üzenetére
ilyet kaptam csereautonak, mig a masikat csinaltak. hat... fapad nagyon. hiaba volt benne start stop, park automat, tempomat kutyafasza, belso ergonomia 0, fogyasztas 6l felett cserebe nem is ment. hosszu 5 nap volt, na.
hüllő
-
MiklosSaS
nagyúr
-
#Morcosmedve
veterán
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Malibutomi #111608 üzenetére
Az a baj például hogy néha kell a komprommisszum. Nekem sem jön be az Avensis formára...de pénzt spóroltam mert egy hasonló Volvo V70/XC70 az £3000-6000 többlet költség lett volna.
Ettől függetlenül nincs az a pénz amiért megvennék egy Multiplát. A világ legrondább autója...a Tata Nano gyönyörü ahoz képest.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
válasz hackeeeee #111607 üzenetére
Jaja, tényleg két kerekű és nem két ütemű.
Mondjuk érződik is a levegőn a szmog.
Elvileg javulhat a napokban, ha hihetünk az idokep.hunakDrusza: amen, avagy halál a majra
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
#81556480
törölt tag
én göncön elrendelem a májriadót, ingyen lesz mindenkinek a pálinka és csak 4kézláb lehet menni...
-
Malibutomi
nagyúr
Kezdek felfedezni egy osszefuggest itt a forumon.
Akik fullba toljak a kretent azok kozul soknak az idiota sarga smiley fej az avatarjuk.Itt valami osszeeskuves van
-
Malibutomi
nagyúr
válasz stratova #111600 üzenetére
Haverom az ilyenekre mondja hogy azok autoja aki idezem " elvegeztem a szaporodas biologiai szuksegletet, mar nincs celom az eletben"
Sass
Egyetertek. Dosem tudtam megerteni hogy miert vesznek emberek ronda kocsikat. El tudjatok kepzelni ahogy valaki buszken feszit egy Fiat Multiplaval hogy ez volt az alma?
Ertem hogy szempontok a tagassag, fogyasztas stb, de akkor sem tudnek olyan kocsit venni hogy ranezni sem lehet.[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz norbert1998 #111604 üzenetére
Jó dolog ám a TSI, egyszer érdemes kipróbálni, ha van rá lehetőség.
@Lacielvtárs: Jah olvastam Én is.. Kicsit érzem is. Reggel sétáltam melóhelyre fogdokitól, nem volt túl jó a levegő.
Jah a bicó csak két kerekű. De az utóbbi időben tömegközlekedek.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
-
stratova
veterán
válasz Lacielvtárs #111603 üzenetére
Még mindig nem vidám
Bár Hackeeee múltkor sokkal durvább állapotot linkelt. Éppen agyaltunk kollégával mitől lehet két szívó benzinesnél, hogy az egyik besorolása 04 a másiké 06 miközben mindkettő Euro IV.
[ Szerkesztve ]
-
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz norbert1998 #111598 üzenetére
Ó, simán, Nálunk volt 2 napig 1.2 TSI Rapid, nagyon jó volt. Az 110 LE volt ha jól emlékszem. A mostani 1.2 pedig 64LE volt új korában..
A történet annyi, hogy hajtás után nem azonnal állítod le, hagyod kicsit hűlni a turbót, stb.. Indításkor is figyelsz rá egy kicsit, és így tovább..
Ha csak ezekre figyelsz a turbónál, már sokat dob az élettartamon, ha tojsz rá, akkor tökmindegy.
Arról már nem beszélve, hogy az új generációs TSI-k már eléggé strapabírók.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest