Hirdetés
- Öregszem
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lineage OS használat közben
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Android másképp: Lineage OS és társai
-
LOGOUT.hu
Ebben a topicban tehetitek fel a videokártyákkal kapcsolatos azonnali, sürgős kérdéseiteket! Javasoljuk, hogy mielőtt kérdeztek töltsétek ki az adatlapotokon a konfigurációra vonatkozó részt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SkiDev
senior tag
Sziasztok!
Ma kaptam meg a videokártyám (adatlap). Belehelyeztem a PCI E slotba, rákötöttem a 6 tűs valamit. Ezután mi következik? Full kezdő vagyok ebben a témában. Nem csináltam még ilyet. Előre is köszönöm!
Illetve a slot képes megtartani a kártyát vagy oda is kell fogatni?varmi2: akkor ha nincsen ilyen csavarom most akkor ez egyelőre így maradt.... Ötletem sincs mivel lehetne.....
[ Szerkesztve ]
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra \ iPhone 16 Pro
-
SkiDev
senior tag
válasz varmi2 #49764 üzenetére
Megvan. Sikerült a régi gépből kicsempészni a csavarokat.
A gép harmadszorra, de beindult. A felbontást feljebb húztam, bár ígyis fátyolos a kép az IGP hez képest. Mi a következő akkor?Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra \ iPhone 16 Pro
-
SkiDev
senior tag
válasz Balathruin #49766 üzenetére
Windows Intézővel a képernyőfelbontás > Speciális > Tulajdonságok menüpontból rámentem h frissítés.