Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Goldmen75
őstag
Vegyél bele ram helyett ssd-t!
-
Goldmen75
őstag
válasz Kezdő vagyok #20197 üzenetére
Két bios chip van, ha egyik meghalna vagy bármi, akkor is megy a rendszer mert ott a másik! Ezt már rég kitalálták Bár 10 éve is jól jött volna néha
-
Goldmen75
őstag
válasz Paulo81 #20458 üzenetére
Azt nem értem, hogy veszel egy (valószínű új TV-t?!) amin van LAN, s nincs D-sub, jól értem?
De ha új s van rajta lan akkor tuti van rajta DVI vagy HDMI?! Ezekkel sokkal egyszerűbb a dolgod mint a totál analóg SCART 1000 éves csatival?! FELEJTSD el a scart-ot! CSak a gondod lenne vele! -
Goldmen75
őstag
válasz kornyiktamas #20468 üzenetére
Vegyél "normális" hangkártyát pl SB valali olcsóbb is megteszi...
-
Goldmen75
őstag
válasz kornyiktamas #20471 üzenetére
oké de ha eddig is külön hangkártyát használtál, gondolom nem véletlen?!
Mellesleg próbáltál már audio drivert frissíteni az alaplapon?
No meg a vezérlőpult-hang beállításoknál is van pár lehetőség a miki beállítására?! -
Goldmen75
őstag
válasz Winchester95 #20556 üzenetére
Próbálj ki másik torrent letöltőt pl :
Ezt -
Goldmen75
őstag
válasz Winchester95 #20559 üzenetére
Jah ez jó 5let! Pl a gamestar oldaláról vagy a pc gururól vagy a letöltőközpontról egy bazinagy demót kezdj el tölteni!
[ Szerkesztve ]
-
Goldmen75
őstag
válasz haromegesz14 #20643 üzenetére