Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andreas2
tag
válasz sgabor #22622 üzenetére
Én három nappal később nézelődtem Banggood-on, sajnos akkor már nem volt ilyen jó áron.
Végül a gyártó oldaláról rendeltem. Jelenleg ott a legolcsóbb kamera és ki lehet választani, hogy mi legyen a csomagban plusz 100$ felett 10%-os Viofo kupon is járt. Így 141 helyett 127 dollárért jön a V3-as A119, polárszűrővel, GPS-szel, hardver kit-tel, biztosítéktábla csatlakozókkal.
Viofo A119V3
[link]
Fuse tap link
[link]Végül máshonnan rendeltem egy tapadókorongos tartót is, először nem akartam, mert a GPS modullal nem használható együtt:
[link][ Szerkesztve ]
-
Andreas2
tag
válasz sgabor #22759 üzenetére
Azért is érdemes várni, mert úgy nézem bizonyos csomagoknál áremelés történt. Nekem még 124.99 $ volt az A119V3+GPS+CPL+HK3 csomag, de ez most a hét végére 139.99 $ lett.
Valami átrakodás, átcsomagolás történhet Luxemburgban. Amíg odaér a csomag, addig csak a kínai csomagkövető oldalon látszik (http://track.4px.com), Luxemburg-ba érkezés után bukkan fel a "hagyományos" követő oldalakon pl. 17track.net vagy akár a posta.hu-n.
Tegnap még rendeltem egy A119V3 GPS modult pluszban, hogy a másik autóban is legyen GPS modul. Ez teljesen váratlanul ért, hogy a GPS modult ragasztani kell a szélvédőre[ Szerkesztve ]
-
Andreas2
tag
A Viofo A119 hardverkit-et próbálom bekötni, de nehezen haladok. Először vagy 5 percig kerestem az autó kézikönyve alapján, hogy hol van az utastér biztosítéktáblája, mire meglett. Ha jól sejtem Micro2 biztosítékokat látok, de az istennek nem tudok kihúzni egyet sem csipesszel. Néhol látok olyat a neten, hogy Micro2 puller. Ezekhez külön kihúzószerszám kell, vagy van valami trükkje? Köszönöm.
-
Andreas2
tag
-
Andreas2
tag
Elvileg most már minden újabb autóban micro2 biztosítékok vannak. A kiszedővel amit vettem azzal se könnyű kiszedni, össze kell szorítani rendesen a csipeszt:
[link]06.17-én rendeltem még egy GPS modult a Viofo.com-ról és tegnap megjött "mindenmentesen". Kíváncsi lennék, hogy vajon még átcsusszant az utolsó pillanatban, vagy a kínaiak a Luxemburgi átcsomagolással/feladással kikerülik az új szabályokat?
2021-07-01 02:34
Országos Logisztikai Központ, Submittal for redirecting or returning
2021-06-30 14:23
Országos Logisztikai Központ, Receive item at office of exchange
2021-06-29 13:17
Insert item into bag
2021-06-29 07:55
Receive item from customer -
Andreas2
tag
Ma rászántam magam és elkezdtem bekötni a hardverkit-et a biztosítéktáblába. A korábbi autómnál leszedtem egy fedőt a bal lábamnál és ott volt kényelmesen elérhetően a biztosítéktábla. Itt le kell szerelni egy műanyag lemezt a pedálok fölött, behajolni a térdlégzsák mögé és balra+felfelé elnézve van a tábla.
Nos tényleg ami biztosíték a motortérben kényelmesen kijött a kihúzóval, a kormány alatt fejjel lefelé lógva a pedálok között ezt már nem nagyon lehet használni. Csavarhúzóval aláfeszítve kellett kinyomorgatni a biztosítékokat. Ráadásul 2x is sikerült mellényúlnom. Van olyan hogy második 12V aljzat. Gondoltam jó lesz ACC jelnek. Kipiszkálom, berakom az elosztót, nincs benne feszültség, mivel ebben a modellben nincs 2. szivargyújtó.
Jól van bekötöm a jóval nehezebben elérhető 1. aljzathoz. Oké van feszültség gyújtásnál.
Nézzük az állandó 12V-ot. Belső tér világítás jól hangzik, de a tábla bal alsó sarkában van, esélytelennek látszik, hogy a motortér nyitó leszerelése nélkül hozzáférjek, nézzünk mást. Tartalék világítás, ez nem tudom mi, próbáljuk ki. 10 perc jógázás után sikerül kiszedni, nincs benne feszültség. B+ , marad a belső világítás.
Több mint 1 óráig tartott mire ezt a 2 vezetéket sikerült bekötni. Földeléshez remélem jó lesz a biztosítéktábla sarkában levő rögzítőcsavar.
A következő kérdés a fuse tap lenne. Elvileg bele kell dugni a vezetéket, majd egy fogóval össze kell roppantani a hengert a zsugorcsövön keresztül. Ez elég egy sodort réz vezeték biztos rögzítéséhez, vagy érdemes lenne beónozni a vezetéket roppantás előtt?
[link] -
Andreas2
tag
Tapasztalatom nincs szerencsére, csak annyit tennék hozzá, jó ha tudod hogy a Viofo A119V3 GPS modulját a szélvédőre kell ragasztani. Az maga a tartó, amibe betolod a kamerát. Emiatt nem hiszem hogy feltörik az autót, csak tudj róla, ha több autóban terveznéd a használatot.
-
Andreas2
tag
Mennyire bírják a meleget nyáron kiakasztva az "ablakba" üveg mögé?
Youtube engem nem győzött meg...A normál memóriakártya miatt kell inkább aggódni, elvileg azok fekszenek ki a folyamatos írástól -10 és +65 +70 fok (parkolás módban persze) közötti használat miatt. Ezért használunk olyan memóriakártyát ami erre lett tervezve: SanDisk High Endurance 128 GB a muziker.hu-ról rendelve ha árérzékeny vagy (szlovák webshop, Artisjus matricád nem lesz ) , de ha minél nagyobb kell akkor SanDisk High Endurance 256 GB is létezik.
Én a Viofo A119V3-on a WiFi hiányát úgy hidaltam át, hogy vettem egy USB OTG kábelt. Telefonba bedugom és máris USB sebességgel menthetem a felvételeket.
[ Szerkesztve ]
-
Andreas2
tag
válasz F1r3b1rd #23772 üzenetére
Én most nyáron vettem a Viofo-t, még nincs téli tapasztalatom. A kánikulában nem volt gond. Inkább a kártyát szokták gyenge láncszemként emlegetni. -10 és +65 fok közötti induló hőmérséklet, 1-3 naponként felülíródik az egész kártya, ezért az Endurance jelöléssel rendelkező kártyák ajánlottak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Eladó Nintendo Switch V2 rengetek kiegészítővel + eladó játékok
- DARTH MALAK GAMING PC // Core i7 930 // 8GB DDR3 // SSD+HDD // MSI GeForce GTX770 Twin Frozr 2GB
- Eladó 23.8" MSI PRO MP243X
- Lenovo Legion 5 Pro - 16" 2K IPS 240Hz, i7-13700HX, nVidia GeForce RTX 4060, 16GB, 512GB SSD - GARI
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest