Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Yézi: Blekk Frájdéj
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz
plömplöm
#357
üzenetére
Nem érted . Vészfékezésnél a fék a kerekeket mondjuk 1 mp alatt blokkolja . Amennyiben nem nyomod ki a kuplungot , akkor a motort is 1 mp alatt blokkolnia kellene , ami nem igazán elképzelhető , ABS-nél is ugyanez , csak ott ugye blokkolások sorozata van . Amennyiben 3 ezerre pörgetett motort leállítasz /lekapcsolod a gyújtást / , akkor Te is rájössz , hogy a motor nem egy mp alatt áll meg , tehát az előbbi helyzetben a féknek kell azt is lefékezni , ennyi . Az alapjárati rész meg pluszban jön rá . Amit írtál , az sima fékezésnél rendben van , viszont vészféknél amennyiben nem nyomod ki a kuplungot , akkor ugyanaz , mintha fékkel sebességben lefullasztanád a motort , csak ugye itt általában nem alapjáraton megy a motor .
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

