- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
Aktív témák
-
L4R$()n
tag
Sziasztok !
Hétfőn ( de lehet, hogy még Pénteken) megérkezik az Artic Cooling Twin Turbo-més a kérdésem, akinek van ilyen az írja már le, hogy a felszerelése zökkenő mentes? Egyedül csak az egyik RAM sünire kell vigyázni, ami a heatpipe útjában van, minden más megy jól? Megvagytok vele elégedve? Abszolút kezdő vagyok, nem csináltam még hűtőcserét, most is elsőnek úgy gondoltam, hogy beviszem a boltba a gépet és majd ott felszerelik rá, de akkor én semmi tapasztalatot nem szerzek vele, úgyhogy úgy döntöttem, hogy én fogom felszerelni
Előre is köszönöm -
L4R$()n
tag
Sziasztok !!!
Ma megrendeltem egy AC Twin Turbo-t és a kérdésem az hogy ugye ez nem lóg le a kártyáról
vagyis magyarán ettől nem lesz hosszabb a kártya
-
L4R$()n
tag
Sziasztok!
Van egy Gigabyte 4850-em 1 slotos hűtővel, ami játékok közben 90-100 fok körül mozog
. A kérdés az lenne, hogy milyen hűtőt ajánlanátok rá, aminek a szerelése zökkenőmentes, halk és jól hűt ? A hangja nagyon zavaró, mikor kb 80 %-on teper, hát már majdnem kiugrok az ablakon, olyan hangos, ezért mostanában, mindig csak fülhallgatóval játszok, mert nagyon zavaró
Válaszokat előre is köszi -
L4R$()n
tag
válasz
kaoszpapja #42179 üzenetére
Nekem referencia Gigabyte-om van és Grid közben (minden maxon) 60%-os ventivel olyan 94 fok, de az tényleg igaz, hogy ez a játék izzasztja meg legjobban a karit
Amúgy a hűtőcsere accelero-ra zökkenőmentes?
-
L4R$()n
tag
Sziasztok!