Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Aktív témák

  • _Toka_

    senior tag

    válasz katt777 #37560 üzenetére

    Először:
    TuneUp: pont nem találod ki a nevéből. Nyilván nem ismered, ha nem tudod. XP/Vista manager sem arra van kitalálva, hogy pótolják a MS hanyagságait
    Aztán, mindjárt utána:
    egyszerűen az is könnyen elérhetővé tesz egy rakás Windows beállítást, nem kell parancssori beállításokkal vacakolni.
    Mondom én, hogy az "idióta" fejlesztők által kitalált beállítások megváltoztatása a célja...

    De hát állítólag nálad sincs probléma soha, ráadásul úgy, hogy nem így csinálod. ;) Vagy mégis előfordul? :F
    Nem, valóban nincs... :U

    (#37561) katt777: Itt nagyon rosszul gondolkozol... Nevezetesen:
    Köszönöm, éppen azt mondtam, hogy az új kártya sebességének 67% egyenlő lesz a régi 100%-ával, amennyiben az új 50%-kal gyorsabb. :R Ebből következően nyilvánvalóan gyengébb lesz az erősebb kártya, ha egy proci csak 60%-ot hoz ki belőle. Ez semmiből nem jön ki, csak egy példa volt. Nyilván az a proci, amelyik 67%-ot hoz ki az erősebb kártyából, nem az fog csupán 60%-ot kihozni ugyanabból a VGA-ból, én csak a relatív VGA teljesítményeket hasonlítottam össze. Ez talán bonyolult... :U
    Szájbarágósan:
    Adott X proci, ez kihajtja a régi VGA-t 100%-ban, a 150%-os teljesítményű újat 67-ben, ez esetben a 2 VGA teljesítménye egyező lesz.
    Adott Y proci, ez kihajtja a régi VGA-t 100%-ban, de a 150%-os teljesítményű újat csak 60%-ban, ez esetben az erősebb VGA teljesítménye kisebb lesz a réginél.

    Igazából ez így nem értelmezhető. Tom, nem mehetnék bele, de mégis...
    Tehát egy 3D-s alkalmazás közben hol a VGA, hol a CPU limitál. CPU csere híján egy erősebb VGA-ra való csere esetében a korábban is CPU limites esetekben továbbra is CPU limit lesz. A korábban VGA limites esetekben vagy gyorsabban végez a VGA, de továbbra is VGA limit lesz, de rövidebb idő alatt végez, vagy ott is átcsap CPU limites helyzetbe. Ergo nem lehet gyorsabb ugyanazon vason egy gyengébb VGA, mint egy erősebb... Természetesen elhanyagoltam olyan tényezőket, mint BIOS, 3D-s motor, driver anomália, azaz azt feltételeztem, hogy mindezek optimálisan használják a VGA-t minden esetben. Ha nem így van, az más kérdés. De ezek vascsere nélkül is orvosolhatók.
    Érdemes átgondolni, ennyire egyszerű a helyzet, és mindez egy 3D-s alkalmazás közben másodperc ezredrészeire értendő!
    A lényeg, hogy bárhogy is csavarjuk a dolgot, nem lesz több CPU-linites helyzet, mint korábban is volt, ha mégis, az új esetek előbb véget érnek, mit a korábban a helyükben fennálló VGA-limites helyzetek. Ha nem így lenne, továbbra is VGA-limit lenne, de ez erősebb VGA esetén megint csak rövidebb időt jelent...

Aktív témák