Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • feka007

    veterán

    válasz Sárpac #23020 üzenetére

    Márpedig a CoD motorja több dologból is elavult.
    Sok olyan van benne, ami egy UE3-ban vagy épp a rosszul optimalizált CryE2-be nincsenek: -fps függő játék: belassul a lövés ha kevés az fps - ez Unreal motoroknál nincsen, az ugrás röppályájának kiszámítása is az fps-től függ, fix 125/333 fpsnél ugorhatsz a legmagasabbra és ha több fps-ed van akkor több golyó megy középre,
    -golyó nem a fegyver csövéből, hanem az ember fejéből jön ki a motor szerint, így akkoris eltalál, ha csak a feje van kint a fal mögül.
    De nem ez a kettő maradt bent az ősi Quake3 engine (igen, Quake 3 engine alapokon van a CoD4 motor) bugok közül.

    A jó látvány/sebesség arányát nem vitatom, még akkor sem, hogy köztudott, hogy 100 fps átlag alatt nem érdemes multizni vele.

Aktív témák