Hirdetés
- Egy fél GPU passthrough KVM-en
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- New Game Blitz - 2024
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Astra kalandok @Első rész
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Jó napom,rossz napom,gagyi a játék,hibás MM posztokat az OFF-ba kéretik posztolni,próbáljuk meg itt a játékkal / játékmenettel szorosabban összefüggő dolgokat megbeszélni!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dewri
aktív tag
válasz bullseye #4477 üzenetére
Az a trükk, hogy nem elég beforgatni, hanem lehetőleg közben az elejét el is kell rejteni, pl ház, szikla, akármi mögé és úgy kitolni a seggét/oldalát. Ebben az esetben durván pattog. Ha látszik az eleje, azt azért beütik... Nekem már meglenne a Chief, csak pénzem nincs rá, végig PvE-ben nyomultam.
-
Dewri
aktív tag
válasz BogyóBP #4480 üzenetére
Egyes tankoknál kinyílnak új parancsnokok. Pl artyknál jön 2, Lav 300-nál, Sheridannál is érkezik, meg gondolom más tankoknál is. Ezért lehet több mint az alap.
A farkitolás pedig működik, PvE-ben. Én lényegében kizárólag ott játszom. Ember játékosok profin célzott lövései ellen lehet, hogy nem válik be, de botokkal nincs ilyen problémám...
[ Szerkesztve ]
-
-
Dewri
aktív tag
válasz Drenadar #4533 üzenetére
Hát a LAV 300, Sheridan, de még a Starship se viseli túl jól a Terminátort... És az a baj, hogy sokan még mindig követik a sztereotípiát, hogy "a tankon a testet kell lőni, mert a torony a keményebb", a Terminátornál meg ez nem működik, ezért sokáig élnek, tehát sok velük a gond...
-
Dewri
aktív tag
Nézegetem a Challengert, azt látom, hogy a fejlesztett tornya gyengébb, mint a gyári, viszont van ott valami ERA érték, ami emelkedik. Úgy veszem ki, hogy védelmet ad bizonyos lőszertípus ellen, de az a 25 mm védelem megéri a 87 mm páncélvékonyítást? Mit ér ez az ERA harc közben? Vagy inkább maradjon a gyári torony? Mondjuk a test meg vastagodik és sokan azt lövik reflexből, lehet, hogy jobb ez a cucc...
-
Dewri
aktív tag
Ilyen az, amikor pénz van, csak tudás nincs mögötte... MBT-70et megveszi nekik apuka, de botok ellen képtelenek vele összesebezni rongyos 2ezret és mindkettő meghal az első hullámnál, miközben a 2 ingyen Chief 6ezer fölött hozza a kört... Ezért kéne korlátozni valahogy, hogy ki vehet prémium tankokat (pl csaták száma, vagy stat alapján), de ez rontaná a bizniszt, ami érthető, de ettől még elrontják mások játékát az ilyenek...
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
Na alakul ez. Perseus PvE, eddig Chieffel ritkán mentem 10ezer damage alatti kört, most alig 7 ezer és bukta. Átlőhetetlen T90 szemből, ilyen se volt még ezen a pályán, emellé sokkal pontosabban lőnek mint eddig, konkrétan pár lepattanót leszámítva mindenki sebzett, aki rámlőtt... Városi pályán már a második ponton majdnem buktunk, de a harmadikra esélyünk nem volt, eddig szinte mindig nyertem rajta. Igaz, hogy most a vereségre is többet kapok kreditben is és xp-ben is, mint korábban a nyereségre, de nem azért játszok, hogy már szaros botok ellen is minden kör bukta legyen, ismert és begyakorolt pályákon vernek rommá, mert patch volt, hurrá...
Mégis érik az uninstall, mert eddig legalább a PvE szórakoztató volt a játszhatatlan PvP helyett, de most úgy néz ki sikerült ezt is elwotosítani... Ezek után az igazán durva pályákon vajon mi fog szemből jönni? A még be sem került lengyel tankok harmincan, légitámogatással?
-
Dewri
aktív tag
válasz Kean_Sorbo #4952 üzenetére
Nem fura kicsit, hogy az AW, a Wot és a World of Warships is egy időben produkál hatalmas laggot? Semmi összeesküvés, de a wot és a wows egy cég, az AW viszont papíron nem wg ("csak" a játékmenetben és gui felépítésben copy-paste)...
-
-
Dewri
aktív tag
Tegnapi PvE bug Perseus pályán: a második rohamnál foglalnak, kilövünk mindenkit, de a sziréna csak szól tovább, viszont a kör üres és a foglalási csík se megy, a játék is folytatódik. Végül annyi volt, hogy egész meccs alatt szólt a sziréna és ott volt a csík...
-
Dewri
aktív tag
És akkor ne legyek idegbeteg. Szaros medium fokozaton, tier3 géppuskás, nulla páncélos géppel hozok 20 killt és mégis bukta!!!!! Mit kéne még csinálni a győzelemhez????
-
Dewri
aktív tag
válasz #40993792 #5111 üzenetére
Hát igen, végülis jó szórakozás volt, mert killrekord lett és nagy élmény ez a tier3 golyószóró, ahogy ledarál egy fullos ellenfelet seperc alatt...
Hanem a Challengerre fog kelleni tűzoltókészülék, már másodszor égtem le majdnem pár kör alatt... Valami retrofitet pakolok az üzemanyagra ha van, mert ez nem állapot... Viszont még 1x se tudtak kilőni, minden Challengeres kör győzelem volt eddig. Kemény. Van hogy pattint Abramsot, Leopardot, van hogy egy Wiesel belövi... Beraktam a Sheridanból kiszedett parancsnokot, Rashidot, a 15% test és toronyforgás képességével+a legénység 10% test és toronyforgás képességével már kifejezetten fürgén mozog. Elsődleges fejlesztés a motor természetesen... A töltése 8 alatt van már most, 403ezerbe kerülő retrofit Mk1 nélkül is...
És végre ezen a szinten az MBT-sek úgy játszanak, ahogy én alacsonyabb szinten is elvárnám, de hiába... Nagyjából egy kupacban mozogva mennek előre és zúznak, semmi bújócska! Végre ki lehet használni a parancsnokok csapatos képességeit, végre egymást fedezik, végre használják a páncélt a tankon! Tier7 és rettenetesen sok millió kredit kellett hozzá, de akkor is megérte, ezen a szinten a jelek szerint az agyhalottak már nem burjánzanak...
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
Igen, ez egy modern tankos játék, a modern tankok tudvalevőleg ilyenek, 500-600 méterekről mellélőnek, mert szűkülgetniük kell...
Egyébként lehet menet közben is lőni, nem kell megállni mindenért, ahogy igen sokan csinálják (még akkor is, mikor nyilvánvalóan nincsenek veszélyben, pl brutál páncélos MBT leáll célozgatni egy kis meggymagköpködő miatt...)... Ha egyenes a terep, akkor zoom nélkül rá kell vinni a markert az ellenfélre és 1-2 másodpercet ha stabilan rajta lehet tartani, akkor jó eséllyel el fogja találni a lövés. Csomó pályán végig lehet pusztítani ezzel a módszerrel, távolra és közelre is működik, és ha már kevés hp marad rajta, akkor egy fullgázos ütközéssel spórolsz egy lövedéket...
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
Ha már prémium kérdés: a prémium tank itt is mindig több lóvét hoz, vagy csak az első körben? Az Object 155 van meg, a napi első kör előtt oda van írva, hogy 2x xp és 1.25x kredit szorzó. De ezután semmi. És nem látom, hogy többet hozna... Wotban mintha +50% kredit és xp jönne prémium tankra, ha még jól emlékszem. Itt eleve csak 1.25 a pénzbónusz egy prémiumra? Vagy ez is tierfüggő, tier6 nagyobb szorzó, mint a tier3?
-
Dewri
aktív tag
Újabb PvP történet. Challenger, gondoltam ez már talán ér valamit. Lost Island. Elindulunk, legelső domb ahol ki lehet nézni párszáz méter gurulás a kezdőpont után a jobb szélen. Ahogy kinézek, szemben 2 Abrams, egy Leopard 2A5 és egy T90 áll (ők persze már odaértek mindenki más előtt, mert az ellenfél MBT 90-el közlekedik emelkedőn is nyilván...). 3 lövés pattan rólam, mellettem a másik Challenger felét leszedik. Mi ketten nulla sebzést tudunk bevinni. Akármelyiket lövöm akárhol, semmi. Aztán elkezdenek bontani. Csak a torony van kint, az is csak néha és rövid ideig, de leszarják, kivégeznek a picsába.
Eleve nálunk nem volt egy Abrams se (3 Challenger vs 3 Abrams leosztás), pedig annak nem kicsit nagyobb átütése van, mint a Challengernek... A T90 átütése 600, sebzése 645, ott üt át és olyan szögben, ahol és ahogy csak akar. A Leo 2A5 tornya 730, teste 475, lőszere 547/538. A Challenger best lőszere 368/438, ez fizikailag képtelen a szorzóval megerősített T90-est átütni, Leo-t nem is említve, de az Abramsot se ütöm szemből vele. A szigetnek ezen a részén pedig esély nem volt megkerülni őket.
Most akkor ennek mi értelme is van egész pontosan??? Az is az én hibám és amatőrizmusom, hogy átlőhetetlen kivégzőosztag vár a legelső bukkanó mögött? Vagy rögtön induláskor tudnom kéne, hogy mi fog várni fél perc múlva?? Természetesen mínuszos lett a kör, mert nulla sebzésre nem adnak lószart se, és persze bukó lett amúgy is, mint rendesen... Nagy élmény, biztos megyek még sok ilyet, annyira tetszett...
Na ezért mondom folyton, hogy inkább megyek 500 PvE meccset, mint 100 PvP-t a fejlődéshez. Valahogy 500 győzelem (de 400 biztos...) jobban tetszik, mint a teljes esélytelenség, kevésbé veszi el a kedvem a játéktól...
Mondjuk ebből is látszik, hogy nagyon ráfér a Challengerre az a következő patchben említett tűzerő buff, mert jelenleg abszolút nincs egy szinten még a tier7-el se, nemhogy a tier8 ellen...
-
Dewri
aktív tag
1 csata nem csata. Lehet hogy pont jó szériát fogtál ki, meg aztán értelmes csapattal nyilván könnyebb az élet. Egyedül, random emberekkel, az úgy már nem szívderítő. Akkor már inkább a Starship, ugyanaz az ágyú, ugyanaz a sebzés, de annak van páncélja, hogy a 12 sec töltés alatt is életben tudjon maradni. A Sheridant akármilyen golyószórós szar szétszedi, azokból pedig bizonyos pályákon nem kevés van. Anvil, Perseus, Banshee, Red Opossum pályákon, tehát ahol egyszerre van sok bot és mindenfelől, ott életveszélyes a lassú töltés és gyenge páncél kombó. Nekem nem jött be, mire elértem a következő tankot, már kifejezetten utáltam...
Viszont a parancsnok, amit ad, egész jó döglassú MBT-be, mert torony és test forgatásra ad 15%-ot.
A legjobb PvE 4es tank szerintem a T-64, stabilan hozza a nettó 20ezres köröket, jól sebez és nehezen lövik ki. De én a kis tier3 golyószóró AMX 10P-t használom a tier3-4 lefedésére, mert az meg stabilan hozza a 20-30ezres köröket és élmény vele a játék, mivel egy sorozattal 45 lőszert tol ki, bármit lebont pillanatok alatt, oldalról az MBT-ket is tier3-4-ben nincs ellenfele. Perseuson 20 kill vele a rekordom (ez Sheridannal matematikailag lehetetlen, mert a töltési idő annyira magas...), de alig van olyan pálya, ahol nincs meg a 10 kill, ennél az alapnak számít és a sebzés is elég magas 5ezer alatt égő sebezni vele... Ráadásul mivel hármas szintű, jóval kevesebbszer kapok be a csapatba tier5-ös emberkéket, mint a négyessel...
T-64 kör: [link]
-
Dewri
aktív tag
-
Dewri
aktív tag
Azért milyen kis kedves a játék. Halomra adja az energiaitalt, de ha be van kapcsolva az automata utántöltés, akkor nem a raktárból teszi be, hanem berak 20ezerért egy újat...
-
Dewri
aktív tag
válasz yodamester10 #5566 üzenetére
Igen, itt már végre elkezdenek úgy játszani néhányan, ahogy egy TANKKAL illik. Nem a pálya széléről egy szikla mögül ki-be nézegetve puffogtatni, hanem a páncélt használva eldózerolni a népet a páncél és az ágyú erejét kihasználva. Azért van, hogy bírja, mert ezek TANKOK, nem közönséges emberek, mint egy sima fps-ben, ahol egy karcolásba belehal az ember... Ugyanez működne pl tier3-ban is, csak nem csinálják, egyedül meg nem lehet...
PvE-ben is ez megy, mióta megvan a Challenger, végre jó kis harcos körök mennek, nem kell folyamatosan fedezékből sniperkedni ha van bent még 2-3 MBT tier7-8 szinten. Hát még ha majd megkapja végre a rendes átütést/sebzést a patch után a Challenger, akkor mi lesz itt!
-
Dewri
aktív tag
válasz nemeth989 #5606 üzenetére
Nekem 11ezer a rekordom Challengerrel, de sikerült ugyanez Chieftainnal is. Killrekord 20, AMX-10P-vel.
20ezer+ sebzés valóban nagyon durva, sosincs ekkora szerencsém, mert ha pro a csapat, alig jutok sebzéshez, ha meg nulla idióták, akkor kinyírnak mindenkit idejekorán a botok, egyedül meg nem tudok ennyit sebezni a végén (a 20 kill is Perseuson sikerült, utolsóként életben maradva és bukta lett...)...
-
Dewri
aktív tag
válasz octopus666 #5636 üzenetére
Nálunk ma így nézett ki az Anvil pálya utolsó része, mert az egyik gyökér egyből berohant, le se szarta, hogy ki merre áll éppen. Én persze nézem a minimapot, láttam, hogy a barom ezerrel fut be, így időben elindultam egy sziklához a körben, 2 lövést kaptam közben, de beestem mögé... Természetesen mindenki meghalt, 3 sec kellett, hogy odaérjen hozzám is a hullám, de befoglaltam...
Hihetetlen, hogy még mindig itt tartunk, hogy ennyire semmibe veszik a csapatot, meg úgy egyáltalán a többieket egyesek. Ezért játszhatatlanok ezek az online játékok, mert ilyen nemtörődöm idióták alkotják a playerek 90%-át sajnos...
Viszont a fejlesztők is elmehetnének a búsba már!!! Tier3 gépemet gondoltam kiszorzózom, bemegyek mediumba, erre 3 db tier4 és egy tier5 mellém. Köszi. Ellenfelek élből tier5-6-7, játsszál... Nem értem miért olyan nehéz erre figyelni, hogy ha már beengedik az ötösöket mediumba, sőt easy-be (mert úgy is berakja őket...), akkor legalább tier5 csapatot rakjon oda melléjük, de NE HÁRMASOKAT!!!!!!
Mivel ma a BMD 1-et húztam, azt vettem észre, hogy előszeretettel rakja össze úgy a csapatot, hogy mindenki ilyen páncél nélküli kis szar legyen+arty... Alig volt kör, ahogy 1nél több rendes MBT volt (rendes= nem Leopard és OF40...). Egy élmény a Wildfire, az Anvil, ha nincs bent páncélos. A végén Banshee-re már be se mentem, mert ha oda bevág tier5-öt vagy páncél nélküli csapatot, az instant bukta...
-
Dewri
aktív tag
Nos, az eddigiek alapján kijelenthető, hogy az ERA is csak egy drága dísz a tankon. Ma a Challengert tolom, bármi átlő bárhonnan, simán kapom be a 400-600 sebzéseket APFSDS lőszerektől, ahogy illik. Pedig pont ezek ellen van az ERA... Az meg, hogy géppuskás szaroktól gyulladtam ki 2x, úgy hogy szemből lőttek... Na nemár... Átment a tankon a 30 mm, vagy mi?
Megvolt az edigi legszánalmasabb csapatleosztás is, tier7-8 tankokkal nullát teljesítő idióták (Abrams, T80, Ariete), Wildfire, MEDIUM, pedig ebben a tierben elég jól játszanak már az emberek. Nekem kellett végig spotolni (Challenger és a spot, nem kicsit vicces...), mert ők ültek egy kupacban jobboldalt és szórták az 500-600 sebzéseket mindenbe amit megláttam. Sokkal erősebb az ágyújuk és a páncéljuk is, mindenki MBT volt, jöhettek volna elöl ahogy kell. Hangsúlyozom, MEDIUMON. Föl is jelentettem mindet...
-
Dewri
aktív tag
válasz Angel1981 #5645 üzenetére
Aha, csak a leírásnál kissé benéztem a szöveget... Ettől függetlenül továbbra is gyanús, hogy valami nem stimmel, mert Challenger ellen 1v1-ben 3x lőttem semmit rajta, ebből 1x direkt optikára, amire kapott egy critical module hitet (gondolom berepedt az üveg...), ő meg elsőre pattant, aztán 507 szemből... Mozgás közben voltunk épp, ő tolatott, én igyekeztem mellé kerülni, mert ellenfél Challengert szemből nem lehet lőni Challengerrel. Szerintem ugyanez lenne a Bradley-vel is, oldalról nem lehet átlőni néha, nemhogy szemből, de ha nekem lenne, biztos annyit érne, mint egy lovaskocsi... Szóval vannak anomáliák, csak néha elég idegesítő, mert ilyeneken múlik a győzelem vagy az életben maradás...
Az MM továbbra is egy gané időnként: full tier5 csata, Onyx hard, a harmadik pont előtt már csak ketten élünk (ez mondjuk a csapat szégyene...), egy T72 meg én az M6A3-al. Mi vár a domb tetején? MBT-70 Boss, 2700+hp. 500-600 sebzések, spotol, messziről lő a tüzér és foglalnak. Köszi... Másik: tier5 BMD-2 legelső kör, stock, hard, Quaterback, 2 db tier6 és 2 db tier7 csapattárs. Ennek megfelelően első 2 enemy Abrams, aztán egy T80, géppuskázzál hülyegyerek...
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
válasz bypass|HUN #5661 üzenetére
Én csak PvE-t tolok és nem látom ezt a random respawnt. Mindig ugyanúgy jön az enemy, maximum nem mindig ugyanazok, tehát egyszer géppuskás szar, máskor nehéztank, de ugyanott. Számos példa van a teljesen egyforma respawn-ra, ott a Quaterback: először egy tank jobbról, egy a völgyben, egy a tetőn, majd 2 lent a völgyben, 2 jobbra, és így tovább, mindig így. Perseus, Ghost Hunter is szépen nyomon követhető, már fejből lehet tudni mi jön. Gondot esetleg a kaotikusabb pályák okoznak, pl Red Opossum, Banshee, Kodiak, ott olyan szinten 360 fokban ömlik az ellenség, hogy egyszerűen nincs jó hely sehol, ahol meg lehet állni és várni rájuk (Kodiak hardra már be se megyek Challengerrel, mert esélytelen vele...). De még ott is lehet azért tudni hova ne állj, mert tuti oda vágja majd le őket. Van különbség easy-medium-hard fokozaton is, leginkább az ellenfelek mennyiségében. Nem tudom mennyit játszottál a különféle pályákon, de szerintem nincs ilyen direkt téged figyelő és nyakadba spawnoló rendszer...
Én úgy vettem észre, hogy spawn után nem tűzkészek a botok, kell egy kis idő, mire lőnek, soha nem azonnal támadnak, kicsit mindig nézelődnek mikor megjelennek, hardon éppúgy, mint más szinten. Az egy dolog, hogy utána pillanat alatt rád fordulnak és szűkülés nélkül telibevernek, de ezt várom egy bottól. A gond az, hogy ezt PvP-ben állítólagos ember játékosok is megcsinálják időnként...
A jutalmazásban én is látok némi hullámzást, pont tegnap volt olyan köröm a Challengerrel, amire adott 79ezer kreditet és vagy 4ezer xp-t, aztán mentem egy sokkal több killes kört és csak 50 körül adott, feleannyi xp-vel. Nem is értettem. Azt látom, hogy a spot nagyon sokat dob az eredményen, minél több a spot, annál jobb a jutalom.
A light tankok eddig is fosok voltak, Bradley, Warrior, BMD3 rendszeresen pattog nálam, de eddig is pattogott. Ramkára már rá se lövök, hagyom a francba, a testét sehol nem lövöm be atombombával se, a tornyán meg rendszeresen elmegy a lövés középen a lyukon, mert persze ilyenkor annyira pontos az ágyú, hogy átlő a lyukon, csak mikor kéne ilyen lyuklövés valahol, akkor lő mindenhova... Aki wotozott, annak a szeme sem rebben az ilyeneken...
-
Dewri
aktív tag
válasz Kisokka #5677 üzenetére
Én azért nem mondanám, hogy nem fér rájuk a buff, a kis géppuskás tier3 AMX 10P-vel full hp-ról kinyírom őket még messziről is, olyan papírok... Mondjuk ez még a tier5 Leo-ra is igaz, nem is számolom ezeket rendes MBT-nek, ha vannak a csapatban, mert nem érnek annyit...
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
Ahogy az várható volt, megint csúsznak. Legutóbb nem volt ilyen nagy volumenű a patch és úgy rémlik majdnem 2 óra csúszás volt, szóval ma már nem játszunk úgy nézem...
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
Mondjuk csinálhatnák éjjel is az ilyen leállásokat, olyankor eleve kevesebben játszanak. Éjjel 1től reggel 8ig kevésbé lenne zavaró szerintem, mint így, ilyenkor azért sokan játszanának akár munka/iskola után. Ha csak pár órára lenne idejük, pláne bosszantó, hogy nem lehet...
-
Dewri
aktív tag
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS igen!!!!!!!!!!!!!!! A Challenger újjászületett!!!!! Végre megjött a páncél, az átütés, a sebzés, dobtak a hp-n is több mint 200at!! Nem értem miért nem lehetett már alapból így, de most a korábbi párszáz csata után valami félelmetes lett: pont tegnap sírtam, hogy Onyx pályán a BMP-3-ak széttépnek. Nos, most az Onyx pályát közel sértetlenül végig lehet dózerolni!!!! Wildfirén, ahol eddig remegni kellett a harmadik ponton, hogy ne nagyon üssenek, most beállok a körbe és mellel veszek le mindent!!!! Perseuson már nem kell kuksolni a szikla mögött a második pontnál, hanem előre lehet állni a vízhez. Abrams szemből nem lő át? Ilyen eddig nem volt. Iszonyat OP!!! PvP-ben nem néztem (valaki esetleg?), de PvE-ben istenszerű! Persze lehet, hogy a többi tier7 már eddig is ilyen volt, de egy Challengeresnek ez hihetetlen... Egyetlen ellenszere van eddig, a T90MS. Mert persze az MM néha benyom mellém 4 db tier8 tankot és olyankor elég szépen jönnek az új tier9 gépek... Challenger 2 nem ütött át, de ez a ruszki vadállat 769-et tolt belém szemből!!!!! Én meg persze oldalról nem ütöttem... Komolyan elgondolkodtam, hogy eladok mindent és csak ezzel tolom, annyira jó így!!! De persze nem teszek így...
Ismét látszik, hogy a készítők valamiért továbbra is utálják a Challengert, mert a 2 is ugyanolyan szánalmas átütést/sebzést kapott tier9-re, mint az 1 tier7-re. Nem értem miért kell megint ezzel szórakozni, több mint 100 mm van közte és egy T90MS között átütésben, de minden tier9 jóval erősebb! Majd megint lesz egy patch, ami felhozza a szintre??
Változtattak a pályákon is, új ellenfelek, új respawnok, így most lehet újratanulni, de ez nem baj. Viszont a Perseus pályánál nem igazán jó, hogy rövidítették az időt, mert a második és a harmadik pont között eddig volt kb 2 perc kitakarítani a D2 sarkot, de most semmi időt nem adnak a 2 pont között... Onyxon szintén, annyi az ellenfél, hogy előbb lejár az idő, minthogy végezni lehessen velük... Javítottak a jutalmazáson is, tegnap még 40-45ezres köröket mentem hardon, most 55-60ezresek jönnek.
A végelszámolásnál kiírják, hogy mennyi sebzést fogott meg a tank, mennyi pattant le, mennyit fogott meg az ERA. Új medál is jött, a wotos Acélfal megfelelőjeként a Target, ez a legtöbb lepattanóért jár. Challengernél kb minden körben...
A lánctalp mostmár minden szartól leesik, rammolásnál, csapatütközésnél, lövésektől. Challengernél nem gáz, mert túléli a javítást, de kisebb gépeknél még gond lehet. A lánc hangja menet közben jó kis nyikorgós lett, viszont a motor sokkal halkabb... Ha felspotolnak, már nem írja ki külön szöveggel, csak egy sárga szem jelenik meg a tank fölött.
Megnéztem a T72-t is, egy kört mentem Quaterbackon, pattog rendesen, de eddig nem sokat toltam vele, nincs mihez hasonlítanom. Most jó, csak nagyon lassan tölt, ellenben tier5-ben 400 fölött sebez, ezt a Challenger tier7-ben hozza...
-
Dewri
aktív tag
Én a tervek szerint szombaton fogok tolni egy utolsó maratont (szabi vége...). Kb reggel 9től este 10ig akarom nyomni. Van még 1 nap prémcsire aranyam, azt aktiválom az alkalomra. Túlnyomórészt Challengerrel fogok menni, mert az most isten, illetve az hoz 50-60ezres köröket (embertelen árai vannak a moduloknak...), a kisebbek nem hoznak annyi zsét sajnos.
Van tier4-5 húznivaló tankom is, de a tier3 nagyon kevés, 20ezres körökkel nem sok pénz jön még... Valóban jó lenne egy 4 fős csapat, ma is láttam párszor ilyeneket, azért nem mindegy, hogy az 5 fős csapatból 4en együtt dolgoznak.
-
Dewri
aktív tag
válasz octopus666 #5715 üzenetére
Az elmúlt 2 napban napi 8-10 órát toltam folyamatosan. Ezek után a mai nap látványosan teljesen más, szinte elpusztíthatatlan. A botok eddig se az optikát lőtték, inkább a gyűrűt, de most Viktor parancsnokkal és megemelt páncélértékekkel a mai 4 óra játék alatt többnyire a fél hp-t se szedték le hardon, azokon a pályákon, ahol eddig majdnem kinyírtak... Szóval nekem bejön. Hangsúlyozom, PvE.
-
Dewri
aktív tag
Hát nem tudom, de pl az előbb mentem végig sértetlenül (!!!) a Rolling Thunder pályán, hardon!! Hárman maradtunk a végére. Ilyet korábban SOHA nem tudtam produkálni... És minden egyéb pályán is így van ez. Hatalmas a különbség a korábbihoz képest. És mivel a botok nem az optikát lövik, nekem nem tűnik föl, hogy gond van. PvP-ben meg a mazochisták játszanak, tehát én nem... Nekem ágyút soha nem lőttek még, néha gyújtanak, sok a lánctalp, néha pár modul kimegy, ennyi. Nagyon ott van a tank na. Még ha vírusos is az én verzióm, azt mondom maradjon csak így...
[ Szerkesztve ]
-
Dewri
aktív tag
Én úgy veszem észre, hogy a legtöbb pályát telerakták golyószórós kis szarokkal: Bradley, Warrior, Wiesel, Ramka, Terminátor, ezek nyüzsögnek leginkább, mellettük meg néha bejön egy-egy bazi nagy MBT, a töltelék meg BMP-BMD-Exp Tank. Nagy mennyiségben jönnek, de ezek gyengék a Challengernek. Viszont már előre félek milyen lesz bemenni BMD-2/ERC F4/Bejglipanzerral...
-
-
Dewri
aktív tag
Nekem a Challenger szintén prémcsivel stabilan 60ezres köröket hozott hardon, mediumon 50 körül. Update előtt csak 40ezres körök jöttek hardra, szóval rendben levőnek tűnik. Szerény számításaim szerint így 10 óra játékkal össze lehet szedni minimum 3 millió kreditet, ezt holnap próbálom majd megvalósítani...
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ/Újszerű APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY13MG/A) Csillagfény - 8GB/256GB SSD- 9 Ciklus - 2+ év gari
- Yoga Slim 7 Pro - 5800H/16GB/1TB, 2.8K OLED 90Hz
- Panasonic Toughbook CF-54-3 i5 2,6 GHz 8 GB RAM 256GB SSD
- Getac UX10 G2 i5-10210U 8GB RAM 256GB SSD Win 10 Pro
- Hoppá! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-10875H 32/512 Quadro RTX 3000 6GB FHD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest