- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- aquark: A ló túloldalán (Intel-AMD szivatás)
- Imilenni: Egy kis depi (szösszenet inkább), remélem elfér itt :) 3#
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tsigu
csendes tag
Sziasztok!
Full kezdő vagyok a témában, kb négy napja másztam bele, mert kell egy 24 csatornás audio bemenet választó valamilyen kijelzővel.
Így esett a választás az Arduino lapra.Össze is raktam egy 74hc595 shift regiszterrel működő 24 csatornás, relés bemenet választót, nyomógombbal, mute funkcióval.
Tök jól működik.
Aztán összeraktam ismét 74hc595-re ülő 2x7szegmenses kijelzőt, ami ismét tök jól sikerült...
Dagadt a mellkasom....
De.... amikor a kettőt összegyúrtam egy Arduino UNO lapra, akkor már csak a csatorna választó működik, a kijelző sötét marad.Nem tudom, lehet olyat tenni az UNO lappal, hogy két külön kimenetet kijelölni a latch, data, clock vezérlésnek.
Vagyis, kijelzőnek: L-8, C-9, D-7
csatornaválasztónak, L-2, C-3, D-4A soros monitoron ellenőriztem a kimenő értékeket, ott elvileg minden rendben, igaz a szkóphoz nem értek... De a vezérlő értékek megvannak.
Kapcsolást a Tinkercad Circuit oldalán raktam össze, ha kell a kép mellé a kódot is beillesztem.Köszönöm a segítségeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Pacific Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2919
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor