- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Amiga A500 - A régi barátnő
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- MasterDeeJay: Mindkét irányból bedugható USB-A?
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sehol senki nem ajánlotta az Archot kezdőknek. De, csak most lusta vagyok előkeresni.
Egyébként lehet Manjaro-val jobban is járnál, az is Arch alap, de felhasználóbarátabb
Minden működik ezen a klónon is a második telepítés óta, a másik topikban írtam is, hogy 8 sec alatt van a totál bootidőm, most már ugyanott vagyok, mint ha bármilyen disztrót telepítettem volna. Mindig elfelejted, hogy kezdő vagyok, de nem abszolút kezdő.
Manjaroval ugyanott lennék, mint a többi telezsúfolt disztróval, pont az a célom, hogy alap legyen, majd felrakosgatom, amit használni kell rajta, ill. már minden meg is van. Talán a Caprine-t raktam fel pluszban, más nem kell, ezek a 100-as scriptek felrakták a legszükségesebbeket. A systemd-analyze blame 2.492s-sel zárul, mit akarjak még?(#5045) berojocy Ha ennyire applet-mániás vagy, akkor Cinnamont rakjál fel, abban az a legjobb. szerintem
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Videós, mozgóképes topik
- Amatőr csillagászat
- Fagyasok, problemamegoldas, stb
- Okos Otthon / Smart Home
- Egységesítené a frissítések kezelését a Microsoft
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Nintendo Switch 2
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!