Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csabcy

    tag

    válasz naja #96402 üzenetére

    Szia, hivatalos Xiaomi termékekre a TMX-el van garanciális szerződésük. A szürke importosra álltalában a bolt ad garanciát, aztán javíttatja, ahol akarja, tudja. Én mindenképp megnézném a mi.com-on, hogy ott milyen árat sikerül kikuponozni, ha nagy az eltérés akkor meg eldöntöd honnan éri meg neked. Billentyűs tokokat nem néztem, meg ceruzát sem. Csütörtök reggel rendeltem egy Redmi Pad Pro 2 5G 8/256 GB-ot, péntek 13h kor már a kezembe helyezte a GLS, 107991 Ft volt, annyiért még a régebbi Pad Pro 5G-t sem kapom meg.

  • cs.zs.

    veterán

    válasz naja #96402 üzenetére

    A garancia egy jó kacifántos dolog.
    Az egyszerűség kedvéért szögezzük le, hogy ha egy cucc elromlik, azért lehet hogy a felhasználó hibás, lehet hogy a gyártó, de semmiképp sem a bolt.

    A bolt csak olyan dolgot szerez be és árusít, amit garis probléma esetén ő vissza tud vinni valahová.

    A szerviz javít, és kiállítja a számlát valakinek: vagy fizetősen az ügyfélnek, vagy gariban az adott termék vezérképviseletének, akivel ugye logikusan szerződése van.
    A magyar vezérképviselet viszont nem fog olyan garis javításért fizetni, amely termék nem tőle származik...

    Tehát a boltnak vissza kell juttatnia abba az országba a cuccot, ahonnan az származik, és majd az ottani szervizben az ottani vezérképviselet állja a cehhet.

    Meg lesz csinálva, csak idő-idő-idő

    B-lehetőség:
    Nemhivatalos "garis javítás"
    A bolt nem küldözgeti a cuccot a világ végére, hanem valakinél megoldja okosba.
    Ilyenkor lesz kérdés az, hogy milyen cuccokkal javították az eszközödet ?

    Ezt kockáztatod, amikor nem a hivatalos (ÉS DRÁGÁBB) csatornákon veszed a terméket, hanem tudod jól hogy kintről származik, és így olcsóbb.

    Mindenki mérlegel, és eldönti hogy neki mi a jobb.

    :K

Új hozzászólás Aktív témák