Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mexel

    veterán

    válasz spiritex #44264 üzenetére

    A myaudio-nak van ahogy a fentebbi írás is mutatja :D Inkább a szerviztapasztalatok lennének a fontosak. Szinte minden itthon forgalmazott motyónak kell legyen valamilyen garis ügyintézési lehetősége, vagy a boltba kell visszavinni vagy a megadott szervizbe. Sajnos sokszor ott van a baj, hogy amikor hibás lesz a készülék akkor kezdődik a mutogatás, a javítás/csere kikerülése, stb. Ezekről lenne jó egy összegzés, mert egyre több féle kütyü van és már nem is olyan olcsók. A lenovonál most pl úgy tudom nincs itthono szerviz, hanem futár viszi-hozza a cuccot. Az hogy ez mennyire működik, nem tudom.
    Én azt szeretem jobban ha személyesen be tudok menni olyan szervizbe ahol beszélhetek azzal az emberrel aki valójában javítani is fog. Sajnos mindenhol szinte már "ügyintézőkkel" kell tárgyalni, és az infó már nem jut el oda ahová kellene.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés