Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz lowzor #9183 üzenetére

    Teljesen normális, hogy a driverek az évek során fejlődnek mindegyik oldalon, és ezzel a korábban kitesztelt tuningok gyakorlatilag instabillá válhatnak. Ez a jövőben is így lesz. Ezért nincs garancia a tuningra sehol. Valójában egy dologról van szó. Olyan, hogy stabil tuning nem létezik. Stabilnak hitt tuning van.

    (#9104) rocket: Az AMD írta mailben, hogy a DX12 volt az optimalizálási fókusz, annak ellenére, hogy ez az AotS verzió még játszható DX11-ben is. Ugye ebben a preview buildben a legkisebb pálya van benne a legkevesebb egységgel. A végleges verzió bizonyos játékmódokat már el sem enged indítani DX11-ben. Brad Wardell írta régebben, hogy a 4K sem aktiválható ezzel az API-val.

    A Project Carsnál mondtam régebben, hogy az übershaderek nagyon regiszterpazarlók.

Új hozzászólás Aktív témák