Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A megfelelő matrac kiválasztása egy hosszú folyamat végén!
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen, avagy mivel lehet ezt átvészelni ha mégis kell
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
Igen, nem méri az input lagot, de mivel az input lag része a frame time, ezért ha a frame time nagyobb, nagyobb lesz az input lag is. Tehát nem tudjuk, hogy mennyi összesen az input lag, de azt tudjuk, hogy CrossFire esetén átlagban nem kisebb, viszont többet ingadozik mint SLI vagy szóló kártya esetén.
A késleltetés nem minden képkockára vonatkozik, csak azok lesznek késleltetve, amik az átlagnál hamarabb kerülnének képernyőre vagy meg sem jelennének monitoron, túl korán a többihez képest.
Ha megnézted volna a grafikont, akkor láttad volna, hogy azokat a képkockákat késlelteti amiket a CF rendszer ~0ms-es frame time-al kiküld és lehet meg sem jelenik a monitoron, ebből SLI-n lesz 10ms késleltetve.
Viszont azok a képkockák amik CF esetén ~20ms-es frame time-al számolódnak, SLI esetén ugyan úgy ~10-12ms után érkeznek gyorsabban mint CF esetén. Tehát a CF rendszer bizonyos esetekben kisebb, bizonyos esetekben nagyobb frame tima-al dolozik mint az SLI, de az átlag kb. ugyan annyi, tehát a kilengés nagyobb.A képtörés az a kijelzett kép része. A monitor akkor sem fog 60-nál többet megjeleníteni.
Mint mondtam, ha a vsync nem hangolja össze a monitort és a VGA-t, akkor több képkocka is szerepelhet egyszerre egy képen, persze tört részleteiben.Sorry, de a maximum pre-rendered framesnek semmi köze az SLI-hez, DirecX cucc, SLI-nél azért hangsúlyosabb, mert könnyebben fordulhat elő CPU limit, és ezzel az opcióval ez csökkenthető, az input lag beáldozásával. A maximum pre-rendered framest a játékok maguk szokták állítgatni, de ezt NV-nél felül lehet bírálni, vagy AMD esetén a játékon belül, ha van rá lehetőség.
De basszus milyen tömörítésről beszélsz, amikor képkockákat ment a rendszer érted ... nem videót.
Nem tudom, hogy feltűnt-e, de sima DVI csatin csatlakozik a capture kártya a VGA-hoz, ami nem egy USB, hogy dolgokat töltsön le rajta az ember, hanem videó kimenet. Videót meg fel lehet venni tömörítetlenül, meg tömörítve is. A videót baszhatom, mert nem tudja az FCAT alkalmazás beszínezni a képtöréseket. Pedig pont ezt csinálja, ráadásul megeszik szinte minden formátumot, csak legyen fent hozzá codec.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- MSI RX470 4GB DDR5 használt eladó.
- ASUS RTX 5070 12GB GDDR7 PRIME OC - Új, 3 év garancia - Eladó!
- PowerColor RX 9060 XT 16GB GDDR6 Reaper - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Sapphire Pulse RX 6700 XT 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- ASUS RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X TUF GAMING OC Eladó!
- 0% THM 4 havi részlet, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 256GB Black-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3626, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 12 Pro 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

