- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Csak a profit - emberélet nem számít
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz
Raggie #42808 üzenetére
"Az arány ugyanaz maradt volna, mert a számítási kapacitása naggyjából ugyan az lett volna."
Na látod itt a gond. Sok a feltételezés. Egy dolog az elmélet és egy másik a gyakorlat. Nagyon sokszor előfordult már a játékiparban ,hogy egy hardver nem úgy viselkedett néhány játékban, ahogy az elmélet elvárta, nagyon nem. Honnan tudod milyen számok lennének ott 6 magos Intel CPU esetén? Sehonnan. Lehet, hogy az arányok nem változtak volna, lehet, hogy változtak volna, épp ezért kellett volna 6 magos Intel CPU-t is tesztelni, hogy ne találgatás legyen belőle.
"A lényegen, hogy megmutassa a VGA driver overhead-et procilimet szituációkban ez nem változtat."
Olvasd át Abu írását erről, nem tudok jobbat ajánlani. Ha még az után is úgy gondolod, hogy ez egy korrekt, driver-overhead problémát korrektül reprezentáló teszt, akkor nincs miről beszélnünk.Szerk.: Abu megelőzött, amíg írtam a hsz-t.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raggie #42808 üzenetére
Igazából ez nem driver overhead. Ezek DirectX 12-es címek. Van a meghajtónak némi többletterhelése, de megközelítőleg sem annyi, mint DirectX 11-ben. Az alkalmazás gondoskodik egy rakás olyan feladatról, amit korábbi API-knál a driver csinált. Ergo a többletterhelés igazából az alkalmazáson belül keletkezik, nem a driverből. Ezt is meg lehet magyarázni, főleg amiatt fordulhat elő ilyen, hogy egy játékot Radeonokon fejlesztenek le, és nem ellenőrzik a Radeonnal detektált problémákra adott válaszokat, hogy azok mennyire működnek optimálisan GeForce-on. Ez is gond, de nem a driver az oka. Ezt leginkább per alkalmazás szinten kell leprofilozni és javítani. Az más kérdés, hogy egy fejlesztő a problémát tényleg akkora jelentőségűnek tartja-e, hogy foglalkozzon vele. Elvégre maga az alkalmazás hibátlanul fut, csak nem olyan gyorsan, mint elvileg futhatna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Nintendo Switch 2
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Le Mans Ultimate
- Ingatlanos topic!
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming RX 6700 XT OC 12GB GDDR6 Videokártya!
- RX 6650 XT 8GB Core Gaming 3 év Alza garancia.
- MSI RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Inno3D GeForce X3 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- ZOTAC GeForce GTX 1080 8Gb ArcticStorm+Raijintek Triton 240mm radiator (+ventilátorok és fittingek)
- Samsung Galaxy Z Fold5 / 512 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- Új és régi konzolok Okosítása/Softmodoloása, és Szoftveres szintű javítása - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
- SzoftverPremium.hu
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest