Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz Raggie #42808 üzenetére

    "Az arány ugyanaz maradt volna, mert a számítási kapacitása naggyjából ugyan az lett volna."

    Na látod itt a gond. Sok a feltételezés. Egy dolog az elmélet és egy másik a gyakorlat. Nagyon sokszor előfordult már a játékiparban ,hogy egy hardver nem úgy viselkedett néhány játékban, ahogy az elmélet elvárta, nagyon nem. Honnan tudod milyen számok lennének ott 6 magos Intel CPU esetén? Sehonnan. Lehet, hogy az arányok nem változtak volna, lehet, hogy változtak volna, épp ezért kellett volna 6 magos Intel CPU-t is tesztelni, hogy ne találgatás legyen belőle.

    "A lényegen, hogy megmutassa a VGA driver overhead-et procilimet szituációkban ez nem változtat."
    Olvasd át Abu írását erről, nem tudok jobbat ajánlani. Ha még az után is úgy gondolod, hogy ez egy korrekt, driver-overhead problémát korrektül reprezentáló teszt, akkor nincs miről beszélnünk.

    Szerk.: Abu megelőzött, amíg írtam a hsz-t.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raggie #42808 üzenetére

    Igazából ez nem driver overhead. Ezek DirectX 12-es címek. Van a meghajtónak némi többletterhelése, de megközelítőleg sem annyi, mint DirectX 11-ben. Az alkalmazás gondoskodik egy rakás olyan feladatról, amit korábbi API-knál a driver csinált. Ergo a többletterhelés igazából az alkalmazáson belül keletkezik, nem a driverből. Ezt is meg lehet magyarázni, főleg amiatt fordulhat elő ilyen, hogy egy játékot Radeonokon fejlesztenek le, és nem ellenőrzik a Radeonnal detektált problémákra adott válaszokat, hogy azok mennyire működnek optimálisan GeForce-on. Ez is gond, de nem a driver az oka. Ezt leginkább per alkalmazás szinten kell leprofilozni és javítani. Az más kérdés, hogy egy fejlesztő a problémát tényleg akkora jelentőségűnek tartja-e, hogy foglalkozzon vele. Elvégre maga az alkalmazás hibátlanul fut, csak nem olyan gyorsan, mint elvileg futhatna.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés