Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sidi: 386-os Chicony gázplazma laptop memóriabővítése
- Pitterix: Gyógytorna
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  huskydog17 addikt válasz  Raggie
							
							
								#42808
							
							üzenetére Raggie
							
							
								#42808
							
							üzenetére"Az arány ugyanaz maradt volna, mert a számítási kapacitása naggyjából ugyan az lett volna." Na látod itt a gond. Sok a feltételezés. Egy dolog az elmélet és egy másik a gyakorlat. Nagyon sokszor előfordult már a játékiparban ,hogy egy hardver nem úgy viselkedett néhány játékban, ahogy az elmélet elvárta, nagyon nem. Honnan tudod milyen számok lennének ott 6 magos Intel CPU esetén? Sehonnan. Lehet, hogy az arányok nem változtak volna, lehet, hogy változtak volna, épp ezért kellett volna 6 magos Intel CPU-t is tesztelni, hogy ne találgatás legyen belőle. "A lényegen, hogy megmutassa a VGA driver overhead-et procilimet szituációkban ez nem változtat." 
 Olvasd át Abu írását erről, nem tudok jobbat ajánlani. Ha még az után is úgy gondolod, hogy ez egy korrekt, driver-overhead problémát korrektül reprezentáló teszt, akkor nincs miről beszélnünk.Szerk.: Abu megelőzött, amíg írtam a hsz-t. 
- 
			
			  Abu85 HÁZIGAZDA válasz  Raggie
							
							
								#42808
							
							üzenetére Raggie
							
							
								#42808
							
							üzenetéreIgazából ez nem driver overhead. Ezek DirectX 12-es címek. Van a meghajtónak némi többletterhelése, de megközelítőleg sem annyi, mint DirectX 11-ben. Az alkalmazás gondoskodik egy rakás olyan feladatról, amit korábbi API-knál a driver csinált. Ergo a többletterhelés igazából az alkalmazáson belül keletkezik, nem a driverből. Ezt is meg lehet magyarázni, főleg amiatt fordulhat elő ilyen, hogy egy játékot Radeonokon fejlesztenek le, és nem ellenőrzik a Radeonnal detektált problémákra adott válaszokat, hogy azok mennyire működnek optimálisan GeForce-on. Ez is gond, de nem a driver az oka. Ezt leginkább per alkalmazás szinten kell leprofilozni és javítani. Az más kérdés, hogy egy fejlesztő a problémát tényleg akkora jelentőségűnek tartja-e, hogy foglalkozzon vele. Elvégre maga az alkalmazás hibátlanul fut, csak nem olyan gyorsan, mint elvileg futhatna. 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Xbox Series X 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- 24 GB-os RTX 3090 OEM
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
 
								 
							 
								
