Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #39133 üzenetére

    Az Intelnél az eDRAM leginkább sehogy sem működik. Nagyon régi leképezőknél ad előnyt, de az újabb GPGPU-s cullingot alkalmazóknál már semmi haszna. Annyira sok a modern leképezőknél a feldolgozandó adatmennyiség, hogy gyakorlatilag nem tudsz építeni a nagyon aprócska tárkapacitásra. Nem véletlen, hogy az Intel is Counter Strike-kal demonstrálta és nem Battlefielddel.
    Az Xbox One-ban az ESRAM azért működhet, mert közvetlen elérése van rá a fejlesztőknek, tehát például tudnak olyannal trükközni, hogy a back buffer color és depth targetjeit használod az egyes effektek számításánál. Viszont ha nem trükköznek, akkor ugyanúgy nem ér semmit. PC-n meg erre nincs semmi, az Intel eDRAM egy mezei L4 cache, így a hatásfoka fényévekkel van a közvetlen elérhetőséget biztosító Xbox One ESRAM mögött, már ha utóbbit használod ugye. Szimpla cache-ként ez sem valami hasznos. Az Xbox One X-ből ügye ezt ki is vették, illetve a rendszermemóriából emulálják ha szükség van rá. Egyszerűen ezek a kicsi, de gyors memóriás konfigurációk a Counter Strike-hoz jók ugyan, de a mai motorok nem így működnek.

    A Samsung mondta a Low Cost HBM-re, hogy mindenképpen olcsóbb a JEDEC HBM-jüknél. Bár azt nem írták, hogy mennyivel. 0.X-et írtak. :D

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés