Hirdetés
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
Új hozzászólás Aktív témák
-
gV
őstag
60fps kell? NV segít, hogy állítsd be:
Now, you can play Battlefield V with DXR ray tracing at higher settings, resolutions and detail levels across our entire range of GeForce RTX GPUs, thanks to the addition of DLSS. The following are our new recommended settings for 60 FPS Battlefield V gameplay*:
RTX 2060: 2560x1440, High Quality Preset, Medium DXR, DLSS On
RTX 2070: 2560x1440, Ultra Quality Preset, Medium DXR, DLSS On
RTX 2080: 2560x1440, Ultra Quality Preset, Ultra DXR, DLSS On
RTX 2080 Ti: 3840x2160, Ultra Quality Preset, Ultra DXR, DLSS OnBased on our testing, we recommend the Ultra-quality preset, High Ray Tracing, and DLSS for 60 FPS Metro Exodus gameplay at the following resolutions*:
RTX 2060: 1920x1080
RTX 2070: 1920x1080
RTX 2080: 2560x1440
RTX 2080 Ti: 3840x2160 -
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából lehetne értelmet találni, csak annyira nem költenek rá erőforrást, hogy kvázi használják az NV kidolgozott cuccait, amelyek talán nem is illeszkednek jól az adott motorba, stb.
Most lehet, hogy megköveztek, de én simán használnám fizikailag korrekt hangleképzésre.
Ez független a grafikától, tehát a motornál a raszterizációhoz meghozott döntésekkel nem kellene megküzdeni (amivel jelenleg eleve nem küzdenek, hagyják úgy ahogy van, aztán olyan lesz amilyen a DXR, a lényeg, hogy az NV fizessen).Amire amúgy simán jó lenne az a valós idejű lightmap. Oké, piték még a mai hardverek erre, de három év múlva már elég gyorsak lesznek.

Szerk.: A különbség látszik, csak a képek felén az RTX off tetszik, a másik felén az RTX on.
Jó lenne ez egyébként, csak az a baj, hogy igazából mindent a motorban a raszterizációhoz szabtak, és arra csak úgy ráengedni az RT-t, hát nem túl okos dolog. Érdemes lenne ehhez külön is dizájnolni, de én úgy gondolom, hogy kb. úgy megy ez az adott stúdiónál, hogy építsük szimplán be, karoljuk fel a pénzt, aztán viszlát.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Call of Duty: Black Ops 7
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miért nem tűnik el soha a kalózkodás?
- AliExpress tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Revolut
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3332
- 24 GB-os RTX 3090 OEM
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z37 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 7 5800X3D 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Ez független a grafikától, tehát a motornál a raszterizációhoz meghozott döntésekkel nem kellene megküzdeni (amivel jelenleg eleve nem küzdenek, hagyják úgy ahogy van, aztán olyan lesz amilyen a DXR, a lényeg, hogy az NV fizessen).
Jó lenne ez egyébként, csak az a baj, hogy igazából mindent a motorban a raszterizációhoz szabtak, és arra csak úgy ráengedni az RT-t, hát nem túl okos dolog. Érdemes lenne ehhez külön is dizájnolni, de én úgy gondolom, hogy kb. úgy megy ez az adott stúdiónál, hogy építsük szimplán be, karoljuk fel a pénzt, aztán viszlát.
