Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Dandris #34559 üzenetére

    Amíg ilyen a specifikáció, addig az AMD vidáman számolhat 4 biten. Pont ezért akarja az NV a specifikációt bővíteni, mert így nekik nem kellene az AMD hardvere után menni. De nem valószínű, hogy a Microsoft hajlandó lesz erre.

    A Microsoft nem köti ki, hogy hogyan számoljon a hardver. Mint írtam a DXR a végeredményt tekinti, hogy az megfelel-e az elvárásoknak. A hardver belül akár varázsolhat is, a Microsoft egyszerűen tesz rá. Tehát az IHV döntése lesz, hogy a denoisingot hogyan implementálja a hardverben. Erre tényleg rengeteg megoldás van, és mondjuk az Intel és az AMD nem fogja ezt külön hardverrel megcsinálni, mert akkor kevesebb FP32 ALU lenne beépíthető ugyanabba a tranyóbüdzsébe. Az NV architektúrája viszont nem tudja ezt követni, tehát nekik muszáj különálló hardvereket alkalmazni az egyes speciális feladatokra. Ez az egyetlen oka, amiért sokkal merevebb DXR specifikációkat akarnak, mert nagyon gyorsan hátrányba kerülnek a mostani specifikációkkal.

    De amúgy ez a DXR legkisebb problémája. Sokkal nagyobb baj, hogy csak 32 bites vertex formátumot támogat. Ez borzalmasan memóriazabáló, vagyis ha egy VGA-n nincs legalább 10+ GB memória, akár fizikailag rá építve, akár aktivált HBCC-vel, akkor annak a geometriai részlegesség látja majd kárát.

Új hozzászólás Aktív témák