Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz cskamacska #34279 üzenetére

    Amire lesz driveres megoldás azok készek. Például az IWD vagy a DSBR. Bár utóbbiból négy mód van, tehát az egyes játékok működhetnek akármelyik móddal, de a default ma már a binned.

    A HSA már kész. Van rá implementáció. Itt le is tölthető: [link]

    OpenCL implementáció van 2.0-ra, illetve a ROCm-ben van egy speciális hibrid OpenCL. Feljebb nem tudni, hogy mi lesz, mert a Khronos most elővette azt, hogy a Vulkant és az OpenCL-t egybegyúrja. Emiatt most mindenki ezt lesi, és várnak a fejlettebb implementációkkal, így a SPIR-V miatt az eredeti SPIR újabb verzióit nem nagyon építik be.

    Az OpenCL, illetve alapvetően a HSA sem pusztán a GPU-ról szól, ugyanúgy futtatja ezeket a kódokat a CPU is. A PR nyomatta a GPU-s gyorsítást, de valójában mindig arról volt szó, hogy az adott kódrész a neki megfelelő hardveren fusson. Ez nem öli meg a CPU-t, csak valami jobb a GPU-ra.

Új hozzászólás Aktív témák