Hirdetés
- Pitterix: Gyógytorna
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
válasz
Venyera7
#30005
üzenetére
Csoda driver szvsz nem lesz. Ellenben az AMD most már fél évtizede arra tett fel mindent, beleértve az energiahatékonyságot és a DX11 sebességet is, hogy a saját elgondolása alapján mintázott, gyakorlatilag a kártyáira szabott DX12-ben majd jól lenyomja a konkurenciát. Idén még a Windows 8 támogatást is kivágták(laza 10% részesedésről mondtak le ezzel), hátha még többen migrálnak a nekik előnyösebb Windows 10-re.
Abu szerint az echte DX12-re felkészített motorokkal startoló játékok idén év végére megérkeznek. Ha az 5 éves jósolgatása igaznak bizonyul, akkor ezek kapásból jobban fognak menni a GCN kártyákon, ráadásul DX11 mód is csak utángondolásos akár félig-meddig emulált dolog lesz, esetleg nem is lesz.
Na ez lesz a vízválasztó. Nem egy random újabb driver, vagy egy random képesség ami vagy hoz 5%-ot DX11 alatt vagy leginkább nem, hanem hogy az 100% DX12 játékokban hogy fognak teljesíteni.
Nekem két bajom van az AMD 2017aDX12desktopéve reményeivel. Egyrészt félek hogy a korábbi GCN generációk(mondjuk 1-3 között) azonos nyers teljesítmény szint(pl R9 390-RX480, de pláne a GCN1) feature hiány miatt lemaradnak mint a borravaló, és a DX12-vel édesgetett korábbi tulajok így járnak, mire DX12-re kerül a sor, a kártyájuk már technológiailag is kiöregedik.
Illetve már maga Abu figyelmeztetett hogy az alacsony elérés nem csak játék és mese, (Lesznek kedvezőtlen mellékhatásai az alacsony szintű grafikus API-knak), adott hardverre kell elkészíteni a játékot, ami programozási büdzsétől függően okozhat majd leséseket, ha a kiadáskori 3-4 kurrens kártyacsaládon kívül akarjuk majd a játékot futtatni, akár 2 évvel később is.
És a kire sokat bíztak, többet kívánnak tőle: Segítene a DirectX 12 legnagyobb gondján a Microsoft?
DX12 két évvel a kiadása után is patkolásra van szorulva mert:
"Inkább az a baj, hogy a programozóknak az a része lett megkérdezve, akik alapvetően nagyobb szabadságot akartak. Az a része régebben nem is szólhatott bele, akik esetleg más álláspontot képviseltek. Az utóbbi réteg most kezdi belevetni magát és felmerültek a problémák. Ezek közül a legsúlyosabbat szerencsére egy szimpla függvénykönyvtárral, vagy mondjuk egy olyan hardveres megoldással, mint a HBCC kezelni lehet. "Ilyen tempóval(még csak most gondolkodnak memóriakezelési segítségen?
) full DX12 Battlefield már idén érkezhet, indie játékok meg akár már 2020-ra is jöhetnek rendes DX12 képességekkel. Mikorra a Volta is kiöregszik 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Lenovo P14s Thinkpad Gen1 FHD IPS i7-10510U 32GB RAM 512GB SSD Nvidia Quadro P520 Win11 Pro Garancia
- 24 GB-os RTX 3090 OEM
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3828
- Samsung Galaxy A52s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPad Mini 6 64GB,Átlagos,Töltővel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
) full DX12 Battlefield már idén érkezhet, indie játékok meg akár már 2020-ra is jöhetnek rendes DX12 képességekkel. Mikorra a Volta is kiöregszik 

