Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Ren Hoek #27366 üzenetére

    A konzolos uralom onnantól számít problémásnak a konkurenseknek, ha a szabványalkotók nem a piac érdekeit nézik, hanem a konzolét. Eddig szerencsére ez nem állt elő, de a wave intrinsics a shader modell 6.0-ban eléggé gázos lesz az Intelnek és az NV-nek.

    Eddig csak az történt, hogy az AMD-re lehetett hozni opcionálisan konzolos optimalizálást. De ez nem volt szabványos. A Vulkan sokkal általánosabban fejlődik. Például a SPIR-V ballott nem csak GCN-re mappelhető hatékonyan, ellentétben a DXIL verzióval, ami 64 bites maszkkal tér vissza, és milyen véletlen, hogy a GCN 64 bites skalár regisztert használ. Ebből egy éven belül simán lesznek gondok. A Vulkan egyébként nagyon jó PC centrikus megoldásokkal próbál operálni, csak a Khronos lassan halad.

    (#27367) Zsébernardo: Mindkettő fontos, de a termékek között is van kritikus fontosságú. Idén ez a Naples, illetve a Scorpio SoC. A többi nem kritikus.

    (#27368) TTomax: A konzol az AMD-nek jelenleg évi ~1,5 milliard dollár közötti bevételt jelent. Ezért fontosak ezek a fix megrendelések. Eves szinten ezek tíz milliós fix eladások.

    (#27371) imi123: A PS5 messze van. Lehet amúgy egy még gyorsabb PS4 verziót terveztetni az AMD-vel PS4 Pro Plus neven mondjuk. De ezek folyamatosan csúsztatják az új generáció érkezését, mert a fejlesztőknek ki kell termelni a generációra vonatkozó befektetést. A köztes hardver egyébként nem tűnik már rossz elgondolásnak, mert pont annyi időt dob ra az aktuális generációra, amivel elhúzható a valódi frissítés 2023-ig. Ezzel jó pár extra évet nyernek a partnerek, így nagyobb befektetésekkel operálhatnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés