Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz velizare #23575 üzenetére

    Az explicit parancskezelésen túl a DX12 mód bindless, így a CPU-terhelés még az erőforrás-bekötés szempontjából is alacsony. Ez főleg a játék végén fog érződni, ugyanis DX11 módban egyetlen hardver sem tud 10-15 fps-nél többet kinyomni zoom outban. A DX12-vel simán megvan a 30-50 fps hardverfüggően. A DX12-ben az AI lépése több szálon lesz számolva, míg DX11-ben ez még mindig egy szálon fut. Tehát DX12-ben nem kell elmenni a játék végén lefőzni egy kávét lépésenként. A motor szoftveres raszterizálással dolgozik, ami DX11-ben eszi a hardvert, de DX12-ben az aszinkron compute miatt ingyenes. Multiadapterre pedig egy alacsony késleltetésű mód lesz beépítve, aminek az SFR az alapja, de ki van egészítve némi temporális átlapolással.

Új hozzászólás Aktív témák