Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Trewerr: Analóg-digitális jelátalakítás (zenefájlok leegyszerűsítésével magyarázva)
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Meggyi001: A kérdés...
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz
FollowTheORI
#19919
üzenetére
Abu ezt írta:
"Mert két futószalag fut párhuzamosan. Azt senki sem írja elő a szabványban, hogy csak grafikai és compute futószalag dolgozhat párhuzamosan. Annak az oka, hogy ilyen konstrukciót alkalmaznak a játékok csupán az, hogy itt lehet messze a legtöbbet nyerni ezzel a technikával, mert bizonyos jellegű, sokszor alkalmazott grafikai futószalagok mellett a shaderek csak malmoznak."
Ebből arra következtettem, hogy két vagy több compute futószalag futhat a tesztben, de semmiképpen nem arról van szó, hogy egy shadereket nem használó futószalag mellett futna egy async compute futószalag. Abu állítása szerint utóbbival lehetne a legtöbbet nyerni, de a teszt ilyet nem mér.
(#19920) Ren Hoek
Miért baj, ha van egy olyan kód, amivel az ennek a kódnak a futtatására kevésbé alkalmas NV kártyák lassulnak? Nem vagyok gpu benchmark imádó, de még régebbről úgy emlékszem voltak olyan tesztek, amik a pixel fillrate-et mérték, mások a meg a textúrázást, stb, ezeket még széljegyzetben ma is feltüntetik. Most ez pont olyan, hogy ne futtassunk olyan kódot a tesztben, ami nagyon tesszeláció-igényes, mert amiatt lassulnak a Radeon kártyák. Vagy de. Csak nevezzük a tesztet annak ami: tesszeláció-teszt.Ami a gyártóspecifikus kódot illeti, egyetértek azzal, hogy DX12 pont erről szólna, hogy ha egy kicsit búvárkodunk az architektúrában, akkor többre is képes. A gyártók most is validálják a kódot, tehát át tudják nézni, hogy nincs-e csalás, vagy könnyített terep. Adott egy rajzolási feladat és lássuk, hogy melyik gpu a maga módján hogy tudja a leghatényabban megjeleníteni. Elnézést, nem az lenne a benchmarkolásnak a lényege, hogy megnézzük, meglássuk, mit tud a hardver? Én csak azt mondom, az async compute ilyen szempontból síkos talaj, mert nem minden gyártó támogatja ugyanúgy. Lehetne egy teszt, ami megmutatja, hogy ebből ezt lehetne kihozni.
(#19923) NetTom
Az egységsugarú összehasonlíthatóságot elvesztenéd. Nem azt mondaná meg egy eltérő kódutakat alkalmazó teszt, hogy egy egységes kódot melyik hardver mennyire gyorsan/hatékonyan hajt végre, hanem azt, hogy egy egységes outputot (képi megjelenítés) melyik hardver a magának megfelelő alkalmazási móddal mennyire gyorsan tudja végrehajtani. Vagyis azt, hogy mit tud a hardver.De egyébként nekem nincs bajom azzal, hogy egységes kódot szeretnének futtatni, mert őket nem érdekli, hogy mit lehet kihozni a hardverből, csak az, hogy egy egységes kódot melyik hardver hogy futtat. Rendben. Csak akkor ezt a tesztet, ami a compute futószalagok konkurrens futtatásával nyerhető többletteljesítményt különböztessék meg attól, amikor heterogén futószalagok párhuzamos futtatásával nyerhető többletteljesítmény a malmozó részegységek munkára fogásával, amivel a gyakorlat szerint a legtöbb teljesítmény nyerhető és amit a gyakorlatban a fejlesztők is csinálnak és amit a legtöbb a téma iránt érdeklődő felhasználó is ért az "aszinkron compute" elnevezés alatt.
Szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Arc Raiders
- iPad topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3086, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5500 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB GameMax STORM ADATA 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65B3 -65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN T4 Plus CHIEFTEC 700W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

